چگونه می توان Quicktags را در فرم های نظر WordPress اضافه کرد

به طور پیش فرض جعبه نظرات وردپرس به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا از برخی برچسب های اصلی HTML در نظرات خود استفاده کنند. با این حال ، بیشتر وبلاگ نویسان از این موضوع اطلاع ندارند و بیشتر کاربران نمی دانند که چگونه HTML بنویسند. اگر قالب بندی خاصی برای نظرات خود دارید یا می خواهید ، پس واقعاً می توانید از این مقاله بهره مند شوید. در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن برچسب های سریع در فرم های نظرات وردپرس را نشان خواهیم داد که به شما امکان می دهد هر عنصر نظر را بهتر سبک دهید در حالی که دسته زیادی برچسب سریع برای کار به کاربران خود می دهید.

Quicktag چیست؟ h4>

احتمالاً از خود می پرسید که برچسب های سریع چیست؟ Quicktags دکمه هایی است که می توانید به کاربران پیشنهاد دهید تا به راحتی نظرات خود را سبک کنند. به عنوان مثال یک دکمه ساده برای متن برجسته با برجسته یک برچسب سریع است. وقتی نوار ابزاری را مشاهده می کنید که گزینه bold ، حروف کوچک ، افزودن عنوان ها و غیره را دارد ، همه اینها برچسب های سریع هستند. اکنون که دانستید برچسب های سریع چیست ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید این موارد را در فرم نظر خود اضافه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

نحوه افزودن Quicktags فرم نظر h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی برچسب های Quick Quick Quick. پس از فعال شدن ، باید به صفحه تنظیمات »بحث و گفتگو بروید و کادر کنار گزینه Quicktags را علامت بزنید.

Enable quicktags for comment form

برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. اکنون می توانید از یک پست در وب سایت خود بازدید کرده و به پایین به پایین فرم نظرات بروید. یک نوار ابزار قالب بندی اساسی در بالای متن متن نظر مشاهده خواهید کرد.

WordPress comment form with basic quicktag buttons

امیدواریم این مقاله به شما در افزودن برچسب های اصلی برای قالب بندی HTML در فرم نظرات کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه سبک دادن به فرم نظرات وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-quicktags-in-comment-form/.

دیدگاهتان را بنویسید