چگونه می توان oEmbed را در ابزارک های متنی وردپرس فعال کرد

اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما پرسید که چگونه می توان oEmbed را در ابزارک های متنی وردپرس فعال کرد. oEmbed پروتكلی است كه به وبلاگ شما اجازه می دهد از یك وب سایت فعال شده oEmbed بخواهد HTML مورد نیاز برای جاسازی محتوای پویا را تهیه كند. به عبارت ساده ، به شما امکان می دهد فقط یک URL ویدیوی YouTube را در یک پست وبلاگ جایگذاری کنید و به WordPress اجازه دهید آن را به صورت خودکار تعبیه کند. می توانید عنوان حداکثر عرض نصب شده به صورت دستی ، یا تغییر پویا عرض و ارتفاع محتوای تعبیه شده با این حال ، با استفاده از oEmbed نمی توانید محتوا را در یک ابزارک متن جاسازی کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه oEmbed را در ابزارک های متنی وردپرس فعال کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کد زیر را در پرونده توابع.php طرح زمینه خود یا یک افزونه اختصاصی سایت :

add_filter ('widget_text'، array ($ wp_embed، 'run_shortcode')، 8)؛
add_filter ('widget_text'، array ($ wp_embed، 'autoembed')، 8)؛

پس از انجام این کار ، کار شما تمام شد. شما با موفقیت oEmbed را برای ابزارک های متنی فعال کرده اید. برای آزمایش می توانید به قسمت Appearance »Widgets بروید. به سادگی یک URL ویدیوی Youtube در ابزارک متن خود اضافه کنید و جادوگری را تماشا کنید.

برای شما که می خواهید بدانید این کد چه کاری انجام می دهد ، به سادگی یک فیلتر widget_text فیلتر اضافه می کند که به ویجت های متن اجازه می دهد کد کوتاه را برای محتوای تعبیه شده و خودکار اجرا کنند.

برای کسانی که دوست ندارند با کد سر و کار داشته باشند ، پس می توانید به سادگی ابزارک متن افزونه oEmbed . این به معنای واقعی کلمه همان کار را می کند. این افزونه فقط 2 خط کد دارد که در بالا به اشتراک گذاشتیم.

امیدواریم که این مقاله به شما در فعال کردن ابزارک های متن دار کمک کند. اگر س anyال یا نظری دارید ، لطفاً با ارسال نظر در زیر به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-enable-oembed-in-wordpress-text-widgets/.

دیدگاهتان را بنویسید