چگونه می توان McAfee SECURE Seal را به صورت رایگان به سایت وردپرس خود اضافه کرد

اگر در اینترنت خرید کرده اید ، احتمالاً با مهرهای امنیتی وب سایت مانند نورتون و مک آفی آشنا هستید. این نشان ها به کاربران نشان می دهد که شما تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای ایمن و ایمن نگه داشتن وب سایت خود انجام داده اید. این مدرک اجتماعی به افزایش سطح اعتماد کاربر برای اشتراک در وب سایت شما و خرید کمک می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی و راحت مهر McAfee SECURE را در سایت وردپرس خود اضافه کنید.

cAfee SECURE Trust seal on a WordPress site

McAfee SECURE چیست؟ h4>

McAfee SECURE یک برنامه صدور گواهینامه جدید توسط McAfee است که به بازدید کنندگان شما اجازه می دهد وب سایت شما را بی خطر بدانند.

این یک راه حل عالی برای صاحبان مشاغل کوچک است. این طرح رایگان علامت اعتماد را به 500 بازدید کننده در ماه نشان می دهد. با 9 دلار در ماه می توانید به برنامه حرفه ای ارتقا دهید که به شما امکان می دهد علامت اعتماد را به کاربران نامحدود نشان دهید.

اثبات اجتماعی مانند مهر و موم امنیتی ثابت شده است که باعث افزایش تعامل و افزایش فروش می شود. ویدئو زیر توضیح می دهد که این مهر امنیتی در 50 ثانیه چه کاری انجام می دهد:

مشترک شدن در WPBeginner

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

نحوه نصب McAfee SECURE در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه McAfee SECURE در وب سایت خود. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه باید از تنظیمات »McAfee SECURE بازدید کنید.

McAfee SECURE plugin settings

نگران نباشید ، آدرس ایمیل خود و نام دامنه a > و سپس بر روی دکمه شروع کلیک کنید.

با این کار می توانید به وب سایت McAfee Secure بروید ، در آنجا باید اطلاعات شخصی و شغلی خود مانند نام ، نام شرکت ، شماره تلفن و غیره را ارائه دهید.

Creating your McAfee SECURE account

مک آفی اکنون برخی آزمایشات را در سایت شما انجام می دهد و شما در یک صفحه تأیید قرار خواهید گرفت. این صفحه تمام آزمایشات انجام شده تحت عنوان امنیتی را نشان می دهد. همچنین به شما یادآوری می شود که آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. به سادگی صندوق ورودی خود را برای دریافت نامه ایمیل از McAfee بررسی کنید و سپس روی پیوند تأیید داخل آن کلیک کنید.

Confirmation page

از آنجایی که افزونه را در سایت وردپرس خود نصب کرده اید ، نشان اعتماد McAfee SECURE به طور خودکار بر روی سایت شما نصب می شود. شما می توانید به سادگی از وب سایت خود دیدن کنید تا آن را در عمل مشاهده کنید.

برای تقویت بیشتر امنیت خود می توانید عنوان SSL و HTTPS در وردپرس . ما همچنین توصیه می کنیم از Sucuri ، برای نظارت منظم بر روی وب سایت خود از نظر کد و فعالیت مخرب.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نشان McAfee Secure را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید به لیست 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-mcafee-secure-seal-to-your-wordpress-site-for-free/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35