چگونه می توان یک چاپ بر روی تقاضای فروشگاه در وردپرس ایجاد کرد

آیا می خواهید یک چاپ بر روی تقاضا در وردپرس ایجاد کنید؟

شما می توانید از چاپ بر اساس تقاضا به عنوان جدید استفاده کنید ایده تجارت آنلاین ، یا از آن برای فروش تی شرت و کیف های دیگر برای حمایت از نام تجاری موجود خود استفاده کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک فروشگاه درخواستی را در وردپرس ایجاد کنید ، بنابراین می توانید یک فروشگاه آنلاین را بدون پرداختن به موجودی کالا یا حمل و نقل راه اندازی کنید.

Creating a print on demand shop in WordPress

چاپ درخواستی چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟ h4>

چاپ در صورت تقاضا ، روشی ساختی است که فقط درصورتی که مشتری محصول را سفارش دهد ، روی آن چاپ می شود. این بسیار شبیه به dropshipping به جز محصولات سفارشی برای شما ساخته شده است.

می تواند برای لباس ، کیف ، کالاهای خانگی و موارد دیگر استفاده شود.

چاپ در صورت تقاضا به اندازه روش های تولید انبوه مقرون به صرفه نیست ، اما دارای مزایای بزرگی برای مشاغل کوچک است و هنوز هم می تواند بسیار سودآور باشد.

با چاپ در صورت تقاضا ، تا زمانی که مشتری به شما مبلغی پرداخت نکند ، مبلغی پرداخت نمی کنید و این امر باعث می شود شروع کار برای مشاغل کوچک بسیار آسان باشد.

نیازی به خرید موجودی از قبل نیست و شما نیز به فضای ذخیره سازی نیاز ندارید. به علاوه ، شما می توانید به راحتی با طراحی های مختلف آزمایش کنید تا ببینید کدام یک از محبوب ترین ها است.

چند شرکت چاپی مختلف در تقاضا وجود دارد. در این آموزش ، ما از قابل چاپ a استفاده خواهیم کرد > این سایت کاملاً تثبیت شده و از طریق ووکامرس .

و همچنین طرح های چاپی ، گلدوزی برای برخی از محصولات مانند کلاه بیس بال و کوله پشتی نیز گلدوزی ارائه می دهد.

شما می توانید برای فروش آسان کالاهای مارک دار سفارشی خود مانند تی شرت ، کاپشن ، شلوارک ، کلاه ، کوله پشتی ، دستبند ، قاب گوشی ، جاکلیدی ، لیوان قهوه ، پتو و بیش از 249 محصول از آن استفاده کنید.

ایجاد یک حساب با Printful برای فروش محصولات خود h4>

ابتدا باید برای یک حساب رایگان با Printful ثبت نام کنید. کافی است به وب سایت پرارزش بروید و روی آن کلیک کنید دکمه “شروع به فروش” کنید:

Click the 'Start Selling' button to begin selling with Printful

در مرحله بعد ، نام ، آدرس ایمیل و رمز ورود خود را وارد کنید. برای موافقت با شرایط و ضوابط Printful نیز باید کادر را علامت بزنید:

Enter your details to sign up for Printful

Printful در مورد چگونگی استفاده از خدمات آنها چند س askال می پرسد. پس از پاسخ به این موارد ، داشبورد Printful را مشاهده خواهید کرد.

The welcome page for the Printful dashboard

همچنین یک ایمیل با پیوند دریافت خواهید کرد که برای تأیید آدرس ایمیل خود باید روی آن کلیک کنید.

می توانید بلافاصله پیش بروید و محصولات خود را تنظیم کنید. کافی است به «الگوهای محصول» بروید و سپس روی دکمه «الگوی جدید» کلیک کنید.

Creating a new product template in Printful

در اینجا ، طیف گسترده ای از الگوهای مختلف را مشاهده خواهید کرد. فقط روی محصولی که می خواهید استفاده کنید کلیک کنید. ما می خواهیم یک تی شرت اساسی ایجاد کنیم:

Creating a basic print on demand t-shirt with Printful

اگر از قبل طرحی برای محصول خود دارید ، ادامه دهید و آن را به اینجا بکشید تا بارگذاری شود. به عنوان مثال ، ممکن است از

ما قصد داریم متن و کلیپ آرت از Printful را برای ایجاد محصول خود اضافه کنیم. در مولد ماکت ، می توانید اندازه و رنگ متن را تغییر دهید و به راحتی آن را بکشید تا تغییر اندازه یا تغییر مکان دهد.

Adding text and clipart to a print on demand t-shirt in Printful p >

زبانه های بالای صفحه به شما امکان می دهد ، در صورت لزوم ، طرح ها را به مناطق دیگر محصول اضافه کنید. هنگامی که از طراحی خود راضی بودید ، روی دکمه “ادامه” کلیک کنید:

Editing the left sleeve of the print on demand t-shirt in Printful

اکنون وقت آن است که به الگوی خود عنوان بدهید و آن را ذخیره کنید. اگر می خواهید در آینده تغییراتی ایجاد کنید ، بازگشت و تغییر دادن آن آسان است. با رفتن دوباره به برگه «الگوهای محصول» می توانید آن را پیدا کنید:

Viewing your product in the list of product templates that you've created in Printful

پیش بروید و هر تعداد محصول که می خواهید ایجاد کنید.

همچنین باید روش صدور صورت حساب برای Printful را تنظیم کنید. مشتریان شما از طریق فروشگاه آنلاین محصول ، و Printful هزینه ارسال آن را از شما می گیرد. در مرحله بعدی نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین خود را به شما نشان خواهیم داد.

در حال حاضر ، بیایید صورتحساب چاپی را تنظیم کنیم. کافی است به صورتحساب »روش های صورتحساب در Printful بروید ، سپس روی دکمه” افزودن روش جدید صورتحساب “کلیک کنید:

Setting up a billing method in Printful

سپس ، باید جزئیات مربوط به کارت اعتباری یا حساب PayPal خود را وارد کنید. نگران نباشید ، هزینه ای از شما کسر نمی شود مگر اینکه از حساب خود پیراهن سفارش دهید.

اتصال پرینت به سایت وردپرس شما h4>

مرحله بعدی اتصال حساب Printful به > سایت وردپرس . شما باید پلاگین WooCommerce را در سایت خود نصب و فعال کنید.

اگر هنوز فروشگاه اینترنتی ندارید ، نگران نباشید. ما یک راهنمای گام به گام در نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین خود را .

برای فروشگاه خود به نام دامنه و میزبانی وب نیاز خواهید داشت. دامنه نام وب سایت شماست و میزبانی وب محل ذخیره سازی پرونده های وب سایت شماست.

ما توصیه می کنیم از Bluehost استفاده کنید . آنها یکی از بزرگترین ارائه دهندگان میزبانی در جهان هستند و بطور رسمی توسط وردپرس توصیه می شوند.

آنها به خوانندگان WPBeginner 60٪ تخفیف + دامنه رایگان + SSL رایگان + تنظیم خودکار WooCommerce ارائه می دهند. این بدان معناست که شما می توانید به جای قیمت عادی 13.99 دلار ، ماهانه 3.95 دلار شروع کنید.

→ اینجا را کلیک کنید برای ادعای این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

پس از راه اندازی فروشگاه آنلاین ، آماده اتصال آن به حساب Printful خود هستید.

برای اتصال Printful به فروشگاه آنلاین خود ، باید ویژگی Legacy REST API را در ووکامرس فعال کنید. در قسمت مدیریت وردپرس خود ، به صفحه تنظیمات ووکامرس »تنظیمات بروید:

The WooCommerce settings page in your WordPress dashboard

بعد ، روی Advanced »Legacy API کلیک کنید. در اینجا ، شما فقط باید روی کادر “Enable the legacy REST API” کلیک کنید و سپس روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید:

Enabling the Advanced Legacy REST API in WooCommerce so you can connect to Printful

مرحله بعدی نصب و فعال سازی چاپگر ادغام برای افزونه WooCommerce . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، به سربرگ Printful در مدیر وردپرس خود بروید. سپس ، به سادگی بر روی دکمه “اتصال” کلیک کنید:

Click the button to connect Printful to WooCommerce

ووکامرس از شما می خواهد اتصال را تأیید کنید. برای ادامه کافیست بر روی دکمه “تأیید” کلیک کنید ، سپس برای اتصال و تأیید حساب خود ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

پس از انجام این کار ، پیامی را مشاهده خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد داده های محصول شما در حال همگام سازی هستند. بعد از یک دقیقه یا بیشتر ، فروشگاه WooCommerce شما پیوند داده می شود.

Your WooCommerce store is now linked to your Printful account

برای قرار دادن محصولات خود در فروشگاه خود ، باید به حساب Printful خود برگردید. سپس ، به صفحه الگوهای محصول در داشبورد Printful خود بروید.

سپس ، روی کادر تأیید بالای محصولی که می خواهید به فروشگاه خود اضافه کنید کلیک کنید و روی دکمه “افزودن به فروشگاه” کلیک کنید.

Select one of your print on demand products and click to add it to your WooCommerce store

توجه: شما نمی توانید همزمان دو یا چند محصول به فروشگاه خود اضافه کنید. برای هر محصول باید مراحل تأیید را طی کنید.

اکنون ، به سادگی دستورات Printful را دنبال کنید. شما می توانید رنگ ها و اندازه ها را انتخاب کنید ، تصاویر ماکت را مشاهده کنید و به محصول خود نام و توضیح دهید.

مرحله آخر تعیین قیمت گذاری است. Printful به طور خودکار قیمت ها را به شما پیشنهاد می دهد. اینها از قیمتی که Printful اخذ می کند مشخص شده اند تا بتوانید از هر کالا سود کسب کنید:

Setting your product prices in Printful

پس از تعیین قیمت ، به سادگی بر روی دکمه “ارسال برای ذخیره” کلیک کنید تا محصول را به فروشگاه WooCommerce خود ارسال کنید. اکنون در سایت شما فعال خواهد شد:

Viewing your finished print on demand product live on your website p >

ادامه دهید و این فرآیند را برای هر محصولی که می خواهید به فروشگاه خود اضافه کنید تکرار کنید.

سپس می توانید با مراجعه به محصولات »همه محصولات محصولات پرینت خود را در سرپرست وردپرس خود مشاهده و ویرایش کنید:

The list of print on demand products in WooCommerce, viewed in your WordPress dashboard

می توانید به تعداد دلخواه محصولات خود را در Printful ایجاد کنید. تا زمانی که سفارش دریافت نکنید ، نیازی به پرداخت هزینه ندارید. Printful کلیه تولیدات و حمل و نقل را برای شما انجام می دهد.

این فروشگاه آنلاین ما با طیف وسیعی از محصولات Printful به پایان رسیده است:

The finished print on demand store, with a range of products ready to buy

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه در وردپرس اقدام به خرید چاپ درخواستی کنید همچنین ممکن است به مقاله های ما در بهترین افزونه های WooCommerce و بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل برای کمک به شما در به دست آوردن مشترکان و فروش بیشتر.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک شوید کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-make-a-print-on-demand-shop-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید