چگونه می توان یک پست جدید در وردپرس اضافه کرد و از همه ویژگی ها استفاده کرد

آیا می خواهید پست جدیدی در وردپرس ایجاد کنید؟ آیا می خواهید در مورد تمام ویژگی های ارسال وردپرس که در صفحه خود مشاهده می کنید اطلاعات کسب کنید؟

گرچه ممکن است برخی تصور کنند که افزودن یک پست جدید وردپرس کاملاً قابل توضیح است ، اما بسیاری از مبتدیان رابط کاربری را کمی طاقت فرسا می دانند.

لازم به ذکر نیست ، حتی گاهی اوقات کاربران باهوش تر از پیدا کردن سنگهای قیمتی پنهان در صفحه ویرایش پست تعجب می کنند.

در این راهنمای مبتدی ، همه ویژگی های موجود در صفحه افزودن پست جدید و نحوه استفاده از آنها برای ایجاد محتوای بهتر را بررسی خواهیم کرد.

Adding a new blog post in WordPress using all the features

ما برای کمک به شما در یافتن آسان خواسته های خود این راهنما را به سه بخش تقسیم کرده ایم:

آماده ، بیایید شروع کنیم.

ایجاد یک پست جدید در وردپرس با استفاده از ویرایشگر پیش فرض h4>

در دسامبر 2018 ، وردپرس ویرایشگر جدید مبتنی بر بلوک را معرفی کرد که به آن گوتنبرگ . تمیز و ساده است ، اما اجازه ندهید ظاهر شما را فریب دهد.

در پشت رابط تمیز آن ، تعداد زیادی ویژگی قدرتمند وجود دارد که به خوبی مرتب شده اند. ما همه آنها را توضیح خواهیم داد و به شما کمک می کنیم پتانسیل واقعی آن را باز کنید.

افزودن عنوان و محتوای بلوک h4>

ویرایشگر بلوک وردپرس دارای یک رابط نوشتاری تمیز است. در بالا ، عنوان پست خود را وارد می کنید.

Add title for your post

برای افزودن محتوا ، باید یک بلوک اضافه کنید. چندین دکمه بلوک افزودن روی صفحه وجود دارد که می توانید برای انتخاب و افزودن بلوک کلیک کنید.

Add block buttons

اگر نمی خواهید از ماوس برای کلیک روی دکمه استفاده کنید ، می توانید با تایپ کردن / برای جستجو و افزودن بلوک از میانبر صفحه کلید استفاده کنید.

Select block while writing

همه عناصر محتوا در یک بلوک پیچیده شده اند. وردپرس بلوک هایی برای همه موارد محتوای رایج شامل پاراگراف ، ستون ها ، تصاویر ، گالری ، جاسازی ها ، کد کوتاه ، ابزارک ها و موارد دیگر دارد.

برخی از افزونه های وردپرس همچنین ممکن است بلوک های خود را برای اضافه کردن ویژگی های دیگر مانند فرم های تماس ، SEO و غیره اضافه کنند (در مورد این مقاله در ادامه مقاله توضیح دهید).

افزودن تصاویر ، فیلم ها و سایر رسانه ها h4>

می توانید با اضافه کردن بلوک تصویر ، تصاویر را اضافه کنید و سپس تصویری را که می خواهید اضافه کنید بارگذاری یا انتخاب کنید.

Adding an image block

اگر می خواهید در کنار هم متن و تصویر بنویسید ، می توانید از بلوک “Media & Text” استفاده کنید. این بلوک به شما کمک می کند متن را در وردپرس به دور تصویر بپیچید.

Media and Text block

ویرایشگر وردپرس همچنین دارای یک بلوک Gallery است که می توانید برای نمایش تصاویر در ردیف ها و ستون ها با طرح شبکه استفاده کنید.

به سادگی بلوک گالری را اضافه کنید و سپس تصاویر را از کتابخانه رسانه وردپرس خود بارگذاری یا انتخاب کنید.

Adding image gallery

گرچه بلوک گالری قدرتمند است ، شما ممکن است به سایر ویژگی های پیشرفته گالری مانند آلبوم ها ، مرتب سازی تصاویر و غیره نیاز داشته باشید. در این صورت ، توصیه می کنیم از یکی از اینها استفاده کنید افزونه های گالری وردپرس .

آیا می خواهید ویدیویی را در محتوای خود قرار دهید؟ مشکلی نیست.

ویرایشگر پیش فرض وردپرس با بلوک های تعبیه شده برای همه ارائه دهندگان محبوب همراه است.

Embed blocks

همچنین می توانید URL ویدیو را در یک پاراگراف کپی و جایگذاری کنید ، و وردپرس به طور خودکار آن را به یک بلوک تعبیه شده ویدیو تبدیل می کند.

Embedding a YouTube video in WordPress

در حالی که از بلاک ویدیو برای بارگذاری مستقیم فیلم ها در وب سایت خود استفاده می کنید ، ما توصیه می کنیم که این کار باعث کند شدن وب سایت شما و حتی خراب شدن شما می شود وردپرس میزبان سرور.

درعوض ، توصیه می کنیم فیلم های خود را در سرویسی مانند YouTube یا Vimeo ، و سپس آن را در پست های وردپرس خود جاسازی کنید.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد اینکه چرا باید هرگز فیلم را در سایت وردپرس خود بارگذاری نکنید .

افزودن دسته ها و برچسب ها h4>

وردپرس به شما امکان می دهد پست های خود را به دسته ها و برچسب ها . این طبقه بندی ها به شما کمک می کند تا محتوای خود را در بخش ها و موضوعات سازماندهی کنید.

آنها همچنین به سئو کمک می کنند و کاربران می توانند محتوای مورد نظر خود را راحت تر پیدا کنند.

جعبه های متا دسته ها و برچسب ها در ستون سمت راست ، در زیر تنظیمات سند قرار دارند.

افزودن تصویر ویژه h4>

تصویر برجسته (که به عنوان تصویر کوچک پست نیز شناخته می شود) تصویر مقاله اصلی است که نشان دهنده محتوا است. آنها بطور برجسته در وب سایت شما در پست های منفرد ، صفحات بایگانی وبلاگ و همچنین در صفحه اصلی اخبار ، مجلات و وب سایت های وبلاگ نمایش داده می شوند.

تقریباً تمام تم های وردپرس از قابلیت تصویر برجسته پشتیبانی می کنند. گزینه افزودن یک تصویر برجسته به پست خود را در ستون سمت راست در زیر تنظیمات سند پیدا خواهید کرد.

Adding a featured image to your WordPress post

به سادگی بر روی دکمه “تنظیم تصویر برجسته” کلیک کنید و سپس تصویری را که می خواهید به عنوان تصویر برجسته استفاده شود انتخاب یا بارگذاری کنید.

مهم است که شما تصاویر برجسته را با تصاویر جلدی اشتباه نگیرید که این یک ویژگی جدید است. به مقاله ما در تصویر جلد در مقابل تصویر برجسته برای جزئیات بیشتر.

افزودن گزیده ها (خلاصه مقاله) h4>

گزیده ها خلاصه ای از یک پست یا مقاله وبلاگ است. اکثر مضامین وردپرس می توانند به طور خودکار گزیده ای از چند خط اول پست شما را تولید کنند.

با این حال ، ممکن است این گزیده خودکار همیشه معنی دار یا جذاب نباشد. در این صورت ، ممکن است بخواهید یک گزیده به صورت دستی اضافه کنید.

می توانید این کار را با افزودن آن در جعبه گزیده واقع در ستون تنظیمات سند در سمت راست انجام دهید.

Adding excerpt to your WordPress post

تغییر حلقه یا لینک ثابت پست الکترونیکی h4>

به طور پیش فرض ، وردپرس از URL های دوستانه SEO برای پست های وبلاگ شما استفاده می کند. این به طور خودکار از عنوان پست شما به عنوان لینک ثابت .

با این حال ، برخی از کاربران ممکن است بخواهند آن را تغییر دهند تا سئو بیشتری داشته باشد و کاربر پسند باشد. برای انجام این کار دو روش وجود دارد.

می توانید بر روی عنوان پست کلیک کنید و گزینه تغییر پیوند همیشگی بالای قسمت عنوان را مشاهده خواهید کرد. متناوباً ، می توانید آن را از تب Permalink در زیر ستون تنظیمات سند تغییر دهید.

Changing a post's URL slug or Permalink

تغییر نویسنده h4>

اگر یک سایت وردپرس چند نویسنده اجرا می کنید ، می توانید نویسنده یک پست را نیز تغییر دهید و آن را به نویسنده دیگری در وب سایت خود اختصاص دهید.

گزینه تغییر نویسنده را در زیر “وضعیت و قابلیت مشاهده” در ستون سمت راست مشاهده خواهید کرد.

Change post author

روشن یا خاموش کردن نظرات h4>

وردپرس دارای یک سیستم داخلی برای نظرات است که به کاربران امکان می دهد درباره پست شما نظر بگذارند. می توانید نظرات مربوط به پست های جداگانه را از تب Discussion در زیر برگه Document خاموش کنید.

Turn off comments for a post

همچنین گزینه مجاز کردن بازپرداخت و پیگیری را مشاهده خواهید کرد. این موارد به شما و سایر وبلاگ ها این امکان را می دهد تا هنگام پیوند دادن به مقاله ای به یکدیگر اطلاع دهند.

با این حال ، بیشتر از همه برای هرزنامه استفاده می شود ، بنابراین ما کاملا غیرفعال کردن پینگ بک ها و پیگیری ها .

گزینه های اضافه شده توسط پلاگین های وردپرس h4>

بیشتر افزونه های محبوب وردپرس نیز گزینه های خاص خود را به صفحه ویرایش پست اضافه می کنند. برخی به صورت بلوک و برخی دیگر به عنوان جعبه متا در دسترس خواهند بود.

به عنوان مثال ، WPForms ، بهترین افزونه فرم تماس WordPress یک بلوک برای درج فرم های تماس در پست ها و صفحات شما اضافه می کند .

WPForms block in WordPress post

یک مثال عالی دیگر ، Yoast SEO . آنها یک جعبه متا را برای تنظیمات SEO در زیر ویرایشگر و دیگری را در نوار ابزار بالا اضافه می کنند.

Yoast SEO metabox

گزینه های انتشار h4>

صفحه ویرایش پیش فرض وردپرس به دو ستون تقسیم شده است. ستون سمت چپ جایی است که شما محتوا را می نویسید و ستون سمت راست دارای تمام تنظیمات پست از جمله گزینه های انتشار است.

بیایید نگاهی به گزینه های انتشار در ستون سمت راست بیندازیم.

Publish options

1 پیوند ذخیره پیش نویس به شما امکان می دهد تا تغییرات ایجاد شده در یک پست وردپرس را به سرعت ذخیره کنید. ویرایشگر همچنین هنگام نوشتن تغییرات شما را به طور خودکار ذخیره می کند.

2 دکمه پیش نمایش یک پیش نمایش زنده از پست یا صفحه شما را در یک برگه مرورگر جدید باز می کند.

3 پس از پایان ویرایش پست خود ، می توانید بر روی دکمه انتشار کلیک کنید تا پست شما فعال شود.

4 وردپرس چند گزینه برای کنترل نمایان بودن پست شما در اختیار شما قرار می دهد. گزینه پیش فرض “عمومی” است اما با کلیک بر روی آن گزینه هایی برای پست خصوصی یا محافظت از گذرواژه به شما نمایش داده می شود.

Post visibility options

5 وردپرس همچنین به شما امکان می دهد زمان انتشار یک پست را کنترل کنید. گزینه پیش فرض انتشار فوری است ، اما شما همچنین می توانید پست های خود را برنامه ریزی کنید تا بعداً منتشر شود یا حتی تاریخ گذشته را انتخاب کنید.

Post publish date and time

6 با علامت زدن کادر کنار «چسبیدن به صفحه اول» ، یک پست چسبناک یا برجسته می شود. این باعث می شود که پست خاص در بالای سایر پست ها ظاهر شود. درباره پست های مهم و کاری که می توانید با آنها انجام دهید .

7 گزینه بررسی در انتظار ، وضعیت سفارشی را در کنار پست شما به عنوان “بررسی در انتظار” اضافه می کند. این ویژگی به ویژه در وبلاگهای چند نویسنده که همکاران می توانند فقط پست ها را ذخیره کرده و آنها را منتشر نکنند مفید است.
8 اگر می خواهید پستی را حذف کنید ، می توانید بر روی دکمه “انتقال به سطل زباله” کلیک کنید. وردپرس پست را به سطل زباله ارسال می کند. پست های حذف شده حداکثر 30 روز در پوشه حذف شده ها باقی می مانند. پس از آن ، برای همیشه حذف می شوند.

ویرایش گزینه های صفحه h4>

وردپرس به شما امکان می دهد پانل ها را از صفحه ویرایش نشان دهید و پنهان کنید. این کار را می توانید با کلیک کردن روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه و سپس کلیک روی دکمه “گزینه ها” انجام دهید.

Screen options

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن می توانید پانل ها را بررسی کرده یا علامت آن را بردارید

Show or hide panels from post edit screen

سایر گزینه های صفحه ویرایش پیام h4>

گزینه های زیادی در صفحه ویرایش پست وجود دارد. بیشتر آنها مربوط به ظاهر صفحه ویرایش پست و خود ویرایشگر است.

بیایید آنها را بررسی کنیم.

وقتی روی نماد منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک می کنید ، گزینه هایی برای انتقال نوار ابزار بلوک به بالا ، حالت کانون توجه ، حالت تمام صفحه ، جابجایی بین ویرایشگر بصری یا ویرایشگر کد مشاهده خواهید کرد ، بلوک های قابل استفاده مجدد و میانبرهای صفحه کلید را مدیریت کنید.

Editor settings

در کنار آن ، یک دکمه با نماد چرخ دنده مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آن ، سند مناسب نمایش داده می شود و ستون تنظیمات را مسدود می کند.

Hide settings column

در گوشه بالا سمت چپ صفحه ، چند دکمه دیگر وجود دارد. ابتدا ، از سمت راست ، دکمه پیمایش بلوک را مشاهده می کنید که به شما امکان می دهد به سرعت به یک بلوک در پست خود بروید.

Block navigation

بعد ، نماد اطلاعات را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آن ، آمار پست مانند تعداد کلمات ، پاراگراف ها ، عناوین و بلوک ها به شما نشان داده می شود.

Post stats

پس از آن ، شما دکمه های واگرد و انجام مجدد را دارید که به شما امکان می دهد تغییراتی را که در پست های خود ایجاد کرده اید قبل از ذخیره یا انتشار آنها لغو کنید.

Undo and redo buttons

سرانجام ، شما دکمه add block را دارید که به شما امکان می دهد بلوک ها را به ویرایشگر پست وارد کنید.

ویرایشگر پیش فرض وردپرس کاملاً قدرتمند است.

هنگام نوشتن پست های وبلاگ و توجه به تنظیمات جداگانه بلوک ، شما را تشویق می کنیم که خود به خود آن را کاوش کنید. هر بلوک تنظیمات مختلفی دارد و شما در اینجا بسیاری از ترفندهای شسته و رفته را کشف خواهید کرد.

ایجاد یک پست جدید در وردپرس با استفاده از ویرایشگر کلاسیک h4>

اگر هنوز از قدیمی استفاده می کنید ویرایشگر کلاسیک وردپرس ، پس این بخش برای شما مناسب است.

ویرایشگر کلاسیک تا پایان سال 2021 پشتیبانی خواهد شد ، و ما اکیداً به همه کاربران توصیه می کنیم برنامه ای برای تغییر به ویرایشگر جدید وردپرس ایجاد کنند.

جعبه های عنوان و محتوا h4>

در ویرایشگر کلاسیک ، جعبه های عنوان و محتوا بیشترین توجه را در صفحه Add New Post دارند (به تصویر زیر نگاه کنید).

Title and content boxes in the classic editor

بسته به اینکه از تصویری یا ویرایشگر متن .

هنگام نوشتن پست می توانید بین ویرایشگر بصری و ویرایشگر متن جابجا شوید ، اما ما توصیه نمی کنیم که تغییر شکل دهید زیرا این امر باعث از بین رفتن قالب بندی پست شما می شود.

ویرایشگر ویژوال یک ویرایشگر متن مبتدی و مبتدی با دکمه های قالب بندی و یک طرح بصری زیبا برای منطقه محتوا است. از طرف دیگر ، ویرایشگر متن یک ویرایشگر متن ساده است که در آن می توانید HTML را ببینید یا متن خود را بنویسید.

اولین قسمت نوشتاری در بالا جایی است که عنوان پست را اضافه می کنید. اگر از URL Friendly SEO استفاده می کنید ساختار ، سپس وردپرس به صورت خودکار URL پست را بر اساس عنوان شما تولید می کند. با کلیک روی دکمه ویرایش می توانید URL را ویرایش کنید.

منطقه محتوا جایی است که شما پست خود را در آن می نویسید. می توانید از گزینه های قالب بندی در نوار ابزار استفاده کنید یا از یکی از بسیاری میانبرهای صفحه کلید موجود که سرعت نوشتن شما را تسریع می کند.

اگر از ویرایشگر ویژوال استفاده می کنید ، ممکن است بخواهید نگاهی به این 14 نکته برای تسلط بر ویرایشگر بصری وردپرس .

در قسمت پایین صفحه ویرایشگر محتوا ، وردپرس تعداد کلمات پست شما را نشان می دهد. اگر می خواهید آمار دقیقتر شمارش کلمات را نیز بدست آورید ، آموزش ما را در مورد نحوه دریافت آمار تعداد کلمات در WordPress با Word Stats .

هنگام نوشتن ، وردپرس به طور خودکار پیش نویس پست شما را ذخیره می کند. این ذخیره خودکار به طور موقت در پایگاه داده وردپرس شما ذخیره می شود.

به محض اینکه پیش نویس خود را ذخیره کردید یا محتوای بیشتری نوشتید ، وردپرس پیش نویس موقت خودکار را پاک کرده و نسخه جدیدی را جایگزین می کند. این فرآیند تضمین می کند که به دلیل اتصال اینترنت یا خرابی سخت افزار ، محتوای خود را از دست نخواهید داد. به راهنمای ما در مورد نحوه لغو تغییرات در وردپرس با بازبینی های پست .

ویرایشگر پست وضعیت پیش نویس و ذخیره خودکار شما را در پاورقی کنار شمارش کلمات نشان می دهد.

افزودن تصاویر و رسانه ها h4>

بین قسمت عنوان و محتوا ، یک دکمه بزرگ افزودن رسانه وجود دارد. وقتی می خواهید تصویری یا هر رسانه دیگری را در پست وردپرس خود بارگذاری کنید ، باید روی آن کلیک کنید. با این کار بارگذار رسانه در یک پنجره بازشو راه اندازی می شود.

Media uploader popup in WordPress

برای بارگذاری تصاویر یا هر رسانه دیگر در سایت وردپرس خود ، کافیست بر روی دکمه انتخاب پرونده ها کلیک کنید. همچنین می توانید گالری های تصویر و لیست های پخش صوتی از پرونده های بارگذاری شده.

وردپرس با برخی از ابزارهای اساسی ویرایش تصویر همراه است. به آموزش ما در نحوه ویرایش ، تلنگر ، چرخش و برش تصاویر در وردپرس .

گزینه های انتشار h4>

صفحه ویرایش پست وردپرس به دو ستون تقسیم شده است. ستون سمت چپ شما حاوی عنوان پست و ویرایشگر محتوا است. در سمت راست خود ، جعبه های متای مختلفی برای پیکربندی تنظیمات پست دارید.

متا کادر بالای این ستون با برچسب Publish (انتشار) است. اینجاست که همه گزینه های انتشار پست های شما مدیریت می شود.

Post publish options in the classic editor

1. دکمه Save Draft پیش نویس پست یا صفحه ای را که روی آن کار می کنید ذخیره می کند. وردپرس همچنین هنگام نوشتن پست های خود را به صورت خودکار ذخیره می کند.

2. دکمه پیش نمایش پیش نمایش زنده پست شما را نشان می دهد. می توانید از آن استفاده کنید تا ببینید پست شما پس از انتشار چگونه خواهد بود.

3. وضعیت به شما امکان می دهد وضعیت برای پست شما. وردپرس به طور خودکار وضعیت ارسال را برای پیش نویس ها و پست های منتشر شده مدیریت می کند. تا وقتی از افزونه ای برای افزودن وضعیت های سفارشی استفاده نمی کنید ، دیگر نیازی نیست نگران این گزینه باشید.

4. برای گسترش آن ، روی پیوند ویرایش در کنار قابلیت مشاهده کلیک کنید. اولین گزینه تحت قابلیت مشاهده به شما امکان می دهد پست خود را در صفحه اول چسبناک کنید. پست های مهم در وردپرس مانند محتوای برجسته ای است که در بالای همه پست های دیگر نمایش داده می شود.

5. گزینه بعدی به شما امکان می دهد گذرواژه از یک پست در وردپرس محافظت می کند .

6. گزینه سوم تحت قابلیت مشاهده با برچسب خصوصی است. به شما این امکان را می دهد تا به طور خصوصی یک پست را در سایت وردپرس خود منتشر کنید. پست های خصوصی برای کاربرانی که از امتیاز ویرایش در سایت شما برخوردار هستند قابل مشاهده خواهد بود.

7. روی پیوند ویرایش در کنار انتشار کلیک کنید ، و وردپرس گزینه های زمان و تاریخ را نشان می دهد. می توانید از این گزینه برای برنامه ریزی پست ها استفاده کنید. یا ایجاد یک پست با تاریخ قبلی در وردپرس.

8. انتقال به سطل زباله به شما امکان می دهد یک پست وردپرس را حذف کنید. پست های حذف شده در زیر سطل زباله زندگی می کنند و در صورت نیاز حداکثر تا 30 روز می توانید آنها را بازیابی کنید.

9. سرانجام ، دکمه انتشار پست وردپرس شما را عمومی می کند. به یاد داشته باشید اگر پستی را برنامه ریزی کرده اید ، در تاریخ و زمان برنامه ریزی شده در سایت شما نمایش داده می شود.

افزودن دسته ها و برچسب ها h4>

می توانید پست های خود را به دسته ها و برچسب ها مرتب کنید. جعبه های متا دسته ها و برچسب ها معمولاً در ستون سمت راست زیر جعبه متا منتشر می شود.

Category and tags in classic editor

دسته ها و برچسب ها به شما کمک می کنند مطالب خود را در قالبی معنی دار و قابل مرور سازماندهی کنید.

نه تنها به کاربران کمک می کند تا محتوای شما را به راحتی پیدا کنند ، بلکه SEO سایت شما را نیز افزایش می دهد. به راهنمای ما در مورد تفاوت بین دسته ها و برچسب ها و نحوه استفاده از آنها برای مرتب سازی محتوای شما.

تصویر ویژه (تصاویر کوچک ارسال) h4>

اکثر مضامین وردپرس از تصاویر برجسته پشتیبانی می کنند و یا تصاویر کوچک را برای مقالات ارسال می کنند. معمولاً آخرین کادر ستون سمت راست روی صفحه ویرایش پست شما است.

Featured image option in the classic editor

به سادگی بر روی پیوند تنظیم شده تصویر کلیک کنید ، و این پنجره آپلود کننده رسانه ظاهر می شود. می توانید از آپلودهای قبلی خود یک تصویر انتخاب کنید یا یک تصویر جدید از رایانه خود بارگذاری کنید. برای راهنمایی دقیق تر ، به راهنمای ما در مورد نحوه افزودن تصویر برجسته یا پست تصاویر کوچک در وردپرس .

گزینه های صفحه h4>

برخی از گزینه های موجود در صفحه ویرایش پست به طور پیش فرض پنهان هستند تا تجربه ویرایش ساده تر و ساده تری را ارائه دهند. این گزینه ها معمولاً برای مبتدیان استفاده نمی شود. با این حال ، ممکن است بعداً به آنها احتیاج داشته باشید.

به سادگی بر روی دکمه Screen Options در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. این یک منو با کادرهای انتخاب در کنار نام گزینه ها نشان می دهد.

Screen options in the classic editor

همانطور که مشاهده می کنید برخی از گزینه ها از قبل بررسی می شوند. برای بقیه ، می توانید آنها را با کلیک کردن روی کادر تأیید کنار نام گزینه نمایش دهید ، و در صفحه ویرایش پست شما ظاهر می شود.

بیایید برخی از این گزینه ها و کارهایی که انجام می دهند را بررسی کنیم.

گزیده ها h4>

با علامت زدن این کادر یک جعبه متا در زیر ویرایشگر محتوای شما اضافه می شود. می توانید از این کادر برای اضافه کردن خلاصه کوتاه و یا متن مختصر برای پست خود استفاده کنید.

Adding post excerpt in classic editor

در حالت ایده آل ، شما باید خلاصه یا گزیده ای از پست های خود را در صفحه اول و بایگانی سایت خود نمایش دهید. محتوای کامل فقط باید در صفحه تک پست نمایش داده شود. درباره این اطلاعات در راهنمای ما بیشتر بدانید اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-add-a-new-post-in-wordpress-and-utilize-all-the-features/.

دیدگاهتان را بنویسید