چگونه می توان یک مرز iframe در اطراف یک فیلم جاسازی شده اضافه کرد

آیا می خواهید حاشیه iframe در اطراف جاسازی ویدیوی خود اضافه کنید؟ اخیراً یک کاربر از ما راهی خواسته است که بتواند حاشیه فیلم های خود را در وردپرس اضافه کند. از آنجا که شما می توانید از iframe و oEmbed برای افزودن فیلم در وردپرس استفاده کنید ، ما به شما نحوه افزودن حاشیه iframe در اطراف تعبیه شده ویدیو و همچنین افزودن حاشیه در اطراف فیلم های oEmbed در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

IFRAME Border around WordPress Videos

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن حاشیه در اطراف فیلم های iframe در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید باز کردن یک پست یا صفحه حاوی کد تعبیه شده ویدیوی iframe است. یک کد تعبیه شده iframe معمول باید به شکل زیر باشد:

با اضافه کردن سبک درون خطی به کد مانند این ، می توانید یک حاشیه در اطراف آن اضافه کنید:

An iframe video embed with border around it

به سادگی عرض حاشیه و همچنین رنگ را تغییر دهید و کار شما تمام شد.

در حالی که افزودن حاشیه iframe کار می کند ، در واقع روش بهتری برای افزودن حاشیه در اطراف فیلم ها در وردپرس وجود دارد. این با استفاده از oEmbed است.

افزودن حاشیه در اطراف فیلمهای موجود در وردپرس h4>

وردپرس با پشتیبانی داخلی oEmbed همراه است. در واقع وردپرس به شما امکان می دهد پیوند ویدیو را جای گذاری کنید ، و به طور خودکار کد جاسازی شده را برای آنها دریافت می کند. اکنون این فقط برای سایت های فعال شده oEmbed مانند YouTube کار می کند ، Vimeo ، DailyMotion ، Hulu و غیره (نگاه کنید به: نحوه افزودن راحت فیلم ها در وردپرس با استفاده از oEmbed )

اکنون که می دانید چگونه یک ویدیو را با oEmbed اضافه کنید ، در اینجا نحوه افزودن حاشیه به فیلم های oEmbed در وردپرس وجود دارد.

هنگام افزودن فیلم با استفاده از oEmbed ، به سادگی URL را در برچسب span با پارامترهای سبک درون خطی قرار دهید ، مانند این:

http://www.youtube.com/watch؟v=qzOOy1tWBCg

اگر می خواهید حاشیه یکسانی در مورد تمام فریم های ویدیویی اضافه کنید ، بهتر است یک کلاس CSS به صفحه سبک موضوع خود اضافه کنید.

قاب-حاشیه {
حاشیه: 3 پیکسل جامد #EEE؛
}

اکنون می توانید از کلاس CSS در کد تعبیه شده iframe خود مانند این استفاده کنید:

همچنین می توانید از همان کلاس CSS در برچسب span در اطراف URL های ویدیوی oEmbed خود استفاده کنید ، مانند این:

http://www.youtube.com/watch؟v=qzOOy1tWBCg

مزیت استفاده از یک کلاس CSS تنها این است که اگر بعداً مضامین را تغییر دهید ، به راحتی می توانید با یک کلیک در مقابل بازگشت و ویرایش جداگانه هر ویدیو ، رنگها را تغییر دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا حاشیه iframe را در اطراف ویدیوی تعبیه شده در وردپرس اضافه کنید. شاید شما هم بخواهید این 9 مورد مفید را ببینید نکات YouTube برای ادویه سایت وردپرس خود با فیلم .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-an-iframe-border-around-a-video-embed/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35