چگونه می توان یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس ایجاد کرد

آیا می خواهید یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس ایجاد کنید؟ به طور پیش فرض ، وردپرس پست های وبلاگ شما را در صفحه اصلی نمایش می دهد.

با این حال ، اگر در حال ایجاد یک وب سایت تجاری هستید یا می خواهید صفحه اصلی خود را سفارشی کنید ، ممکن است یک صفحه جداگانه برای بخش وبلاگ خود بخواهید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس ایجاد کنید.

Creating a separate blog page in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط به خواندن ادامه دهید.

برای ایجاد یک صفحه وبلاگ جداگانه وردپرس را تنظیم کنید h4>

وردپرس به شما امکان می دهد وب سایت خود را برای داشتن صفحه اصلی سفارشی . این ویژگی همچنین به شما امکان می دهد هر صفحه دیگری را در وب سایت خود انتخاب کنید تا به عنوان صفحه وبلاگ شما استفاده شود.

ابتدا باید دو صفحه در وردپرس ایجاد کنید که دوست دارید از آنها به عنوان صفحه اصلی و صفحه وبلاگ خود استفاده کنید.

Publish blog and home pages in WordPress

شما نیازی به افزودن هیچ محتوایی به آن صفحات ندارید ، و حتی اگر بخواهید می توانید نام دیگری را برای آنها بگذارید. به عنوان مثال ، برخی از وب سایت های تجاری از News برای صفحه وبلاگ خود استفاده می کنند.

پس از ایجاد این صفحات ، می توانید به صفحه تنظیمات »خواندن در قسمت مدیر وردپرس بروید.

در بخش “صفحه اصلی شما نمایش داده می شود” ، باید روی گزینه “A static page” کلیک کنید. پس از آن ، می توانید صفحه اصلی و وبلاگی را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

Select blog and home page

اکنون می توانید به قسمت Pages »همه صفحات در منطقه مدیر بروید. با برچسب های جدید متوجه وبلاگ و صفحه اصلی خود خواهید شد. پیش بروید و برای مشاهده پیش نمایش ، روی پیوند مشاهده در زیر آن صفحات کلیک کنید.

Blog page preview

شکل ظاهری این صفحات به طرح زمینه وردپرس ، و شاید لازم باشد تنظیمات قالب خود را پیکربندی کنید.

از آنجا که هر طرح زمینه WordPress گزینه های مختلفی دارد ، باید مستندات قالب خود را بررسی کنید یا گزینه های زیر را در صفحه ظاهر »سفارشی بررسی کنید.

بعداً در این مقاله روش های دیگری را نیز به شما نشان خواهیم داد.

پیوند صفحه وبلاگ را به منوی پیمایش وب سایت خود قرار دهید h4>

Blog link in navigation menu

اکنون که یک صفحه وبلاگ جداگانه ایجاد کرده اید ، به بازدیدکنندگان وب سایت خود کمک می کنیم تا این موضوع را پیدا کنند.

به سادگی از صفحه ظاهر »منوها بازدید کرده و صفحه بلاگی را که قبلاً ایجاد کرده اید به فهرست پیمایش وب سایت خود اضافه کنید.

Adding blog page link to navigation menu

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای مبتدیان برای پیمایش منوها در وردپرس .

سفارشی سازی صفحه اصلی خود h4>

به طور پیش فرض ، بسیاری از تم های وردپرس دارای الگوی داخلی هستند تا یک صفحه ثابت را به عنوان صفحه اول وب سایت شما نمایش دهند. با این وجود ، هنوز هم باید آن را در قسمت ظاهر »سفارشی تنظیم کنید.

Theme customizer

برخی از تم های وردپرس به شما امکان می دهند الگوی صفحه اصلی را برای صفحه خود انتخاب کنید. اگر طرح زمینه شما با چنین الگویی همراه است ، می توانید با ویرایش صفحه اصلی آن را انتخاب کنید.

Selecting a page template

سرانجام ، می توانید از افزونه صفحه ساز وردپرس برای استفاده از کشیدن ساده و ابزارها برای ایجاد صفحه اصلی خود از ابتدا.

ما توصیه می کنیم از Beaver Builder استفاده کنید a> چون بهترین افزونه صفحه ساز WordPress WordPress در بازار است. استفاده از آن بسیار آسان است ، شامل الگوهای آماده و فوق العاده انعطاف پذیر برای ایجاد هر طرح دلخواه است.

Editing homepage in Beaver Builder

برای جزئیات بیشتر ، به آموزش ما در مورد نحوه ایجاد نحوه ایجاد صفحه اصلی سفارشی در وردپرس .

طراحی صفحه وبلاگ خود را سفارشی کنید h4>

به طور پیش فرض ، وردپرس به طور خودکار به دنبال الگویی در قالب وردپرس شما برای نمایش پست ها در یک صفحه وبلاگ جداگانه است.

اگر طرح زمینه شما فاقد آن باشد ، به طور خودکار به الگوی بایگانی برمی گردد. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در سلسله مراتب الگوی WordPress .

اکنون ، اگر نحوه مدیریت صفحه وبلاگ خود را دوست ندارید ، می توانید با استفاده از برخی ابزارهای اضافی و بدون نوشتن کد ، آن را تغییر دهید.

ابتدا باید Beaver Builder و پلاگین های Beaver Themer . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

Beaver Themer یک افزونه افزودنی برای Beaver Builder و شما را قادر می سازد نه تنها صفحات بلکه کل تم های جدید WordPress را از ابتدا ایجاد کنید.

ابتدا باید به صفحه Beaver Builder »Themer Layouts مراجعه کرده و بر روی دکمه Add New کلیک کنید.

Themer Layout

از اینجا می توانید نامی برای طرح خود ارائه دهید ، “طرح Themer” را به عنوان نوع خود انتخاب کنید و سپس بایگانی را به عنوان طرح خود انتخاب کنید.

این یک طرح زمینه برای الگوهای بایگانی ایجاد می کند. در صفحه بعدی ، باید گزینه “Post Archive” for location را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه “Launch Beaver Builder” کلیک کنید.

Launch Beaver Builder

با این کار Beaver Builder با طرح انتخابی شما باز می شود. به راحتی می توانید روی هر موردی از صفحه اشاره کرده و کلیک کنید و ویرایش آن را شروع کنید. همچنین می توانید ردیف ها ، ستون ها و عناصر وب جدیدی به صفحه اضافه کنید.

Editing your blog posts layout in Beaver Builder

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد چگونگی یک قالب وردپرس سفارشی ایجاد کنید

(بدون کدگذاری).

پس از پایان ویرایش ، می توانید طرح خود را منتشر کنید. پس از آن ، به صفحه وبلاگ خود مراجعه کنید تا آن را در عمل مشاهده کنید.

Blog page template

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه افزایش بازدید وبلاگ و لیست باید دارای افزونه های وردپرس باشد .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-a-separate-page-for-blog-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید