چگونه می توان یک دسته را از صفحه اصلی وردپرس خود حذف کرد

آیا می خواهید دسته خاصی را از صفحه اصلی وب سایت خود حذف کنید؟ به طور پیش فرض ، وردپرس پست های همه دسته ها را در صفحه اصلی شما نمایش می دهد. در بعضی موارد ، ممکن است شما چنین چیزی را نخواهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی دسته ای را از صفحه اصلی وردپرس خود حذف کنید.

Exclude Category from WordPress Homepage

چرا یک دسته را از صفحه اصلی وردپرس حذف کنید؟ h4>

وردپرس به شما امکان می دهد محتوا را به دسته ها و برچسب ها مرتب کنید. اکنون بعضی اوقات ممکن است بخواهید برای پست هایی که بخشی از ورودی های عادی وبلاگ شما نیستند ، از یک دسته استفاده کنید.

به طور پیش فرض ، وردپرس به شما اجازه نمی دهد پست ها را در دسته های خاص از صفحه اصلی یا بایگانی ها پنهان کنید. این باعث می شود که پست های ناخواسته در صفحه اصلی شما ظاهر شوند.

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه می توانید به راحتی دسته خاصی را از صفحه اصلی وردپرس خود حذف کنید. ما دو روش مختلف را به شما نشان خواهیم داد و شما می توانید روشی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

روش 1: با استفاده از افزونه دسته ای را از وردپرس حذف کنید h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی حذف کننده دسته نهایی . برای جزئیات بیشتر ، باید راهنمای ما را در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید به صفحه تنظیمات »استثنای دسته بروید. این کلیه دسته هایی را که در وبلاگ وردپرس شما موجود است نمایش می دهد.

Category excluder settings

از اینجا ، می توانید یک یا چند دسته را در ستون “حذف از صفحه اول” بررسی کنید. اگر می خواهید ، می توانید دسته را از RSS RSS ، بایگانی ها ، یا حتی از جستجوی وردپرس .

Exclude category

برای ذخیره این تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه به روزرسانی کلیک کنید.

اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا ببینید پستهای گروههای انتخاب شده از صفحه اول مستثنی هستند.

روش 2: با استفاده از کد ، یک دسته را از صفحه اصلی وردپرس حذف کنید h4>

این روش شما را ملزم می کند کدی را به پرونده های وردپرس خود اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، راهنمای ما را در مورد چگونگی کپی و جایگذاری کد کد در وردپرس .

لازم است کد زیر را به توابع.php موضوع خود اضافه کنید پرونده یا یک افزونه اختصاصی سایت .


تابع remove_category_home ($ درخواست) {
if ($ query-> is_home) {
$ query-> set ('گربه' ، '-5')؛
}
بازگرداندن $ درخواست
}

add_filter ('post_get_posts'، 'remove_category_home')؛

شناسه دسته خود را جایگزین ID (-5) نکنید. این همه پست های وبلاگ را از صفحه اصلی متعلق به گروهی که با این شناسه مطابقت دارد پنهان می کند.

توجه: حتماً علامت منفی (-) را با شناسه دسته اضافه کنید.

مطمئن نیستید که چگونه شناسه دسته را پیدا کنید؟ راهنمای ما را در نحوه یافتن شناسه های دسته بندی در وردپرس .

اگر می خواهید چند دسته را حذف کنید ، می توانید کد را به صورت زیر تغییر دهید:


تابع remove_category_home ($ درخواست) {
if ($ query-> is_home) {
$ query-> set ('گربه' ، '-5 ، -9 ، -23')؛
}
بازگرداندن $ درخواست
}

add_filter ('post_get_posts'، 'remove_category_home')؛

کافی است شناسه های دسته خود را جایگزین کنید (-5 ، -9 ، -23) تا آنها را از صفحه اصلی وردپرس خود حذف کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه یک دسته را از صفحه اصلی وردپرس خود حذف کنید. شاید شما هم بخواهید اینها را ببینید هک ها و افزونه های تحت جستجو برای وردپرس که به شما در استفاده موثرتر از دسته ها کمک می کند.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-exclude-a-category-from-your-wordpress-homepage/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35