چگونه می توان یک جلسه Hangout زنده + Google را در وردپرس تعبیه کرد

Google Hangout بهترین راه حل رایگان برای میزبانی پخش های زنده است. به شما امکان می دهد جریانی را ضبط ، ضبط کنید ، مهمان بیاورید و جلسات پرسش و پاسخ را با مخاطبان زنده اجرا کنید. مشکل اصلی این است که همه این موارد در + Google اتفاق می افتد و نه در سایت خود شما. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک جلسه Hangout زنده Google را در وردپرس تعبیه کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید رفتن به وب سایت Google+ Hangouts On Air و بر روی دکمه شروع Hangout On Air کلیک کنید.

Starting a Google+ Hangout On Air

یک پنجره جدید ظاهر می شود که از شما جزئیات Hangout On Air خود را درخواست می کند. شما باید به پاتوق خود یک نام بگذارید و توضیح مختصری در مورد این پاتوق اضافه کنید. در زیر نام و توضیحات ، بخشی با عنوان Starts را مشاهده خواهید کرد. باید بر روی بعدا کلیک کنید و سپس تاریخ و زمان پاتوق خود را انتخاب کنید.

Enter your Hangout Details

به طور پیش فرض Hangout on Air شما در دسترس عموم است ، به این معنی که هر کسی می تواند آن را ببیند. اگر نمی خواهید آن را عمومی کنید یا می خواهید در دسترس افراد منتخب باشد ، باید این افراد را نشان کنید یا حلقه ای را انتخاب کنید.

به خاطر این آموزش ، ما فرض می کنیم که شما هرچه بیشتر افراد را برای مخاطبان خود بخواهید ، بنابراین یک پاتوق عمومی خواهد بود.

پس از انجام تنظیمات ، بر روی دکمه اشتراک کلیک کنید. اگر قبلاً حساب YouTube خود را تأیید نکرده اید ، از شما خواسته می شود این کار را انجام دهید. بعد از اینکه تأیید حساب YouTube خود را انجام دادید ، دوباره روی دکمه اشتراک گذاری کلیک کنید.

شما به صفحه Hangout خود هدایت خواهید شد که دارای جزئیات مربوط به Hangout شما خواهد بود. در بخش جزئیات پاتوق ، نماد پیوندها را پیدا خواهید کرد. روی نماد پیوندها کلیک کنید ، و این پیوندهای Hangout و کد تعبیه شده را به شما نشان می دهد.

شما باید URL صفحه YouTube را کپی کنید.

Getting your Google+ Hangout's YouTube URL to Embed in WordPress

اکنون به سایت وردپرس خود برگردید و یک پست یا صفحه ای را که می خواهید Hangout + Google خود را در آن تعبیه کنید ایجاد یا ویرایش کنید. می توانید آموزش ما را در مورد چگونگی جاسازی یک فیلم YouTube در وردپرس . تمام کاری که شما واقعاً باید انجام دهید اینست که به سادگی URL YouTube را در ویرایشگر صفحه در خط خود قرار دهید و تغییرات خود را ذخیره کنید.

اکنون اگر پیش نمایش صفحه خود را انجام دهید ، می توانید Hangout On Air + Google خود را که در صفحه وردپرس شما جاسازی شده است ، مشاهده کنید.

Google+ Hangout on Air Embedded in WordPress

همه سایت وردپرس شما اکنون آماده میزبانی جلسه Hangout زنده + Google شماست.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های بیشتر ویدیویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-embed-a-live-google-hangout-session-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید