چگونه می توان یک بلاگ غذایی (و درآمد اضافی از طرف دیگر) در سال 2020 راه اندازی کرد

آیا می خواهید یک وبلاگ غذا راه اندازی کنید و از دستور العمل های خود درآمد کسب کنید؟ شروع یک وبلاگ جدید غذایی می تواند برای مبتدیان چالش برانگیز باشد ، خصوصاً وقتی اهل فن نیستید. با کمک بیش از 100000 کاربر به راه اندازی وبلاگهای خود ، معمولاً از ما در مورد چگونگی راه اندازی یک بلاگ غذایی و کسب درآمد موفقیت آمیز از آن س askedال می شود. در این راهنمای گام به گام ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک بلاگ غذایی راه اندازی کنید و از دستور العمل های خود بدون هیچ گونه مهارت فنی درآمد کسب کنید.

Starting a food blog and making money from your recipes

ما روند کار را خراب کردیم ، بنابراین پیگیری اینکه شما 20 ساله یا 60 ساله هستید آسان است. اما اگر به کمک نیاز دارید ، تیم متخصص ما به شما کمک می کند وبلاگ خود را بصورت رایگان راه اندازی کنید. title برای دریافت رایگان راه اندازی وبلاگ وردپرس اینجا کلیک کنید!

برای راه اندازی وبلاگ غذا به چه مواردی نیاز دارید؟ h4>

برای راه اندازی وبلاگ غذا با استفاده از وردپرس به سه مورد نیاز دارید:

  1. یک نام دامنه (این نام وبلاگ شما خواهد بود که افراد برای یافتن سایت شما به عنوان مثال wpbeginner.com تایپ می کنند)
  2. یک حساب میزبانی وب (این جایی است که پرونده های وب سایت شما در اینترنت ذخیره می شود)
  3. به مدت 30 دقیقه توجه شما را جلب نکرد.

بله ، شما می توانید در کمتر از 30 دقیقه یک وبلاگ غذایی کاملاً جدید راه اندازی کنید ، و ما مرحله به مرحله شما را با کل مراحل روبرو خواهیم کرد.

در این آموزش ، موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

  • نحوه ثبت نام دامنه به صورت رایگان
  • نحوه انتخاب بهترین میزبانی وب
  • نحوه نصب وردپرس
  • نحوه یافتن تم مناسب (طراحی وب سایت) برای وبلاگ غذایی شما
  • نحوه نوشتن دستور العمل ها با قالب بندی دوستانه SEO
  • چگونه می توان از طریق بلاگ غذایی خود درآمد کسب کرد
  • چگونه می توان به وبلاگ غذایی خود ترافیک بیشتری داد
  • منابعی برای یادگیری وردپرس و رشد وبلاگ غذایی خود

همانطور که گفته شد ، بیایید شروع کنیم.

مرحله 1. تنظیمات صحیح h4>

بزرگترین اشتباهی که کاربران جدید مرتکب شده اند شروع با اشتباه است بستر وبلاگ نویسی . از آنجا که در اینجا هستید این اشتباه را مرتکب نخواهید شد.

ما توصیه می کنیم از WordPress.org برای وبلاگ خود استفاده کنید زیرا به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی های WordPress را می دهد و از همه مهمتر می توانید از وبلاگ خود بدون هیچ محدودیتی درآمد کسب کنید.

مهم است که WordPress.org را با WordPress.com اشتباه نگیرید. آنها در واقع دو سیستم عامل متفاوت هستند. WordPress.com که یک بستر وبلاگ نویسی میزبان است و WordPress.org یک پلت فرم رایگان خود میزبان است. (مقایسه ما را با WordPress.com vs WordPress.org برای جزئیات بیشتر)

اکنون ممکن است از خود بپرسید ، چرا WordPress.org رایگان است؟ چه چیزی صید است؟

واقعیت این است که هیچ گیرایی وجود ندارد. رایگان است زیرا شما باید تنظیمات را انجام دهید و خودتان میزبان آن باشید.

به عبارت دیگر ، شما به یک نام دامنه و میزبانی وب نیاز دارید. راهنمای ما را در تفاوت بین نام دامنه و میزبانی وب برای کسب اطلاعات بیشتر.

نام دامنه همان چیزی است که افراد برای ورود به وب سایت شما تایپ می کنند. این آدرس وب سایت شما در اینترنت است. به google.com یا wpbeginner.com فکر کنید.

میزبانی وب محلی است که پرونده های وب سایت شما در آن ذخیره می شود. این خانه وب سایت شما در اینترنت است. هر وب سایتی به میزبانی وب نیاز دارد.

هزینه نام دامنه معمولاً 14.99 دلار در سال و میزبانی وب معمولاً 7.99 دلار در ماه است.

این برای مبتدیانی که تازه کار خود را شروع می کنند بسیار است.

خوشبختانه ، Bluehost ، یک مقام رسمی وردپرس ارائه دهنده میزبانی توصیه شده ، موافقت کرده است که به کاربران ما نام دامنه رایگان و بیش از 60٪ تخفیف در میزبانی وب ارائه دهد.

Cla برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

Bluehost یکی از بزرگترین ها است میزبان شرکت های جهان و آنها میزبان میلیون ها وب سایت وردپرس از جمله برخی از وب سایت های ما هستند.

آنها متعهد شده اند که از سال 2005 به جامعه وردپرس بازگردند. آنها به ما قول داده اند که اگر با دنبال کردن این آموزش در طی 30 دقیقه نمی توانید وبلاگ خود را تنظیم کنید ، تیم متخصص ما روند کار را برای شما کامل می کند بدون هیچ هزینه آنها به ما جبران می کنند ، بنابراین شما مجبور نیستید. برای راهنمایی رایگان در زمینه راه اندازی وبلاگ ، به سادگی با ما تماس بگیرید.

توجه: در WPBeginner به شفافیت کامل اعتقاد داریم. اگر با Bluehost ثبت نام کنید با استفاده از لینک ارجاع ما ، یک کمیسیون کوچک بدون هیچ هزینه اضافی برای شما بدست خواهیم آورد (در واقع شما پس انداز می کنید و یک دامنه رایگان + SSL رایگان دریافت می کنید). ما می توانیم این کمیسیون را برای توصیه هر شرکت میزبان وردپرس ، اما ما فقط محصولی را پیشنهاد می دهیم که شخصاً استفاده می کنیم و معتقدیم برای خوانندگان ما ارزش افزوده خواهد داشت.

اکنون که ما به آن پرداختیم ، بیایید پیش برویم و دامنه + میزبان وبلاگ غذایی خود را خریداری کنیم.

وب سایت Bluehost را باز کنید در جدید پنجره را دنبال کنید و آن را دنبال کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید کلیک بر روی دکمه سبز “اکنون شروع می شود” است.

Getting started with Bluehost

در صفحه بعد ، شما باید طرحی را که می خواهید (اصلی و بعلاوه محبوب ترین) را انتخاب کنید.

بعد از آن از شما خواسته می شود نام دامنه وب سایت خود را وارد کنید.

Choose domain name

نکته: مطمئن شوید نام دامنه شما مارک دار است. همچنین اگر از کلمات کلیدی که فکر می کنید کاربران شما آنها را جستجو می کنند استفاده کند ، یک جایزه است. این به شما کمک می کند تا از موتورهای جستجو مانند Google بیشتر بازدید کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در انتخاب بهترین نام دامنه برای وبلاگ خود.

پس از انتخاب نام دامنه خود ، برای ادامه بر روی دکمه بعدی کلیک کنید.

اکنون ، برای تکمیل مراحل ، باید اطلاعات حساب خود را اضافه کرده و اطلاعات بسته را نهایی کنید. ما توصیه می کنیم با برنامه 36 ماهه همراه باشید زیرا این بهترین ارزش است.

در این صفحه ، موارد اضافی اختیاری را مشاهده می کنید که می توانید خریداری کنید. خرید یا عدم خرید کاملاً به خود شما بستگی دارد ، اما ما معمولاً خرید فوری آنها را به شما توصیه نمی کنیم. اگر تصمیم گرفتید که به آنها احتیاج دارید همیشه می توانید بعداً آنها را اضافه کنید.

Optional hosting addons

پس از تکمیل ، ایمیلی با جزئیات نحوه ورود به صفحه کنترل میزبانی وب (cPanel) دریافت خواهید کرد. این جایی است که شما همه چیز را از پشتیبانی ، ایمیل و سایر موارد مدیریت می کنید. اما مهمتر از همه ، اینجاست که وردپرس را نصب می کنید.

مرحله 2. نصب وردپرس h4>

در داشبورد میزبانی خود (cPanel) ، نمادهای کوچکی را برای ویژگی ها و خدمات مختلف میزبانی مشاهده خواهید کرد. باید به قسمت وب سایت بروید و روی نماد وردپرس کلیک کنید.

Install WordPress

در صفحه بعد ، روی دکمه شروع به کار کلیک کنید. از شما خواسته می شود نام دامنه خود را انتخاب کنید. دامنه را از لیست کشویی انتخاب کرده و سپس روی Next کلیک کنید.

WordPress installation

پس از آن ، شما باید نام سایت ، نام کاربری و رمز عبور سایت خود را وارد کنید. همچنین باید همه کادرهای تأیید را علامت بزنید و سپس روی نصب کلیک کنید.

Website settings

QuickInstall شروع به نصب وردپرس می کند. هنگام نصب وردپرس ، از شما خواسته می شود که درون زمینه های وردپرس را مرور کنید.

اکنون نیازی به انجام چنین کاری نیست. ما بعداً به شما نشان خواهیم داد که چگونه بهترین قالب WordPress را برای وبلاگ غذایی خود پیدا کنید.

پس از پایان نصب وردپرس ، اعلامیه موفقیت را در نوار عنوان بالای صفحه مشاهده خواهید کرد.

Installation successful

بر روی پیوند Installation Complete کلیک کنید ، و با URL ورود به سیستم وردپرس و رمز عبور خود را به صفحه منتقل می کنید.

Installation finished

تبریک می گویم ، وب سایت وردپرس شما اکنون آماده است. با مراجعه به منطقه مدیر وردپرس می توانید به وب سایت خود ادامه دهید.

http://yoursite.com/wp-admin

فراموش نکنید که yourite.com را با نام دامنه خود جایگزین کنید. پس از ورود به سیستم ، داشبورد مدیر وردپرس را مشاهده خواهید کرد.

WordPress dashboard

اکنون آماده سفارشی کردن ظاهر وب سایت غذای خود و افزودن دستور العمل هستید.

مرحله 3. انتخاب تم برای وبلاگ غذایی خود h4>

Choosing a theme for a food and recipes blog

مضامین وردپرس طراحی و شکل ظاهری وب سایت شما را کنترل می کنند. هزاران موضوع با عنوان “عنوان رایگان و رایگان وردپرس Premium (موافقان و مخالفان)” href=”https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/decide-premium-free-wordpress-temes/”> رایگان وجود دارد و تم های وردپرس پرداخت شده که می توانید روی وب سایت خود نصب کنید.

با این حال ، همه آنها برای یک وبلاگ غذایی مناسب نیستند. شما به موضوعی نیاز خواهید داشت که با شکل و شمایل وبلاگ غذا مطابقت داشته باشد. تیم متخصص ما را انتخاب کرده است. بهترین تم های وردپرس برای وبلاگ های دستور العمل و غذا که باید امتحان کنید.

پس از یافتن موضوعی که دوست دارید ، به راهنمای ما در نحوه نصب قالب وردپرس برای دستورالعمل های نصب گام به گام.

مرحله 4. انتخاب یک پلاگین دستور العمل مناسب برای SEO مناسب h4>

اگر می خواهید دستور العمل های شما از موتورهای جستجوگر بازدید کند ، باید آنها را موتور جستجوی دوستانه قرار دهید.

بهترین روش برای نوشتن دستور العمل ها استفاده از قالب بندی Schema.org است. قالب بندی Schema.org به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا اطلاعات اضافی مانند رتبه بندی ، زمان آماده سازی و غیره را نمایش دهند

Recipe search

اکنون ، ما می دانیم که این ممکن است برای مبتدیان کمی عجیب به نظر برسد. نگران نباشید ، ما اضافه کردن دستور العمل ها در قالب schema.org بدون مهارت خاصی را برای شما بسیار آسان خواهیم کرد.

ابتدا کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WP Recipe Maker پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

همچنین می توانید از نسخه برتر WP Recipe Maker برای استفاده کامل از ویژگی های گسترده آن مانند سئوی پیشرفته ، پیوند عناصر ، رتبه بندی کاربران ، طبقه بندی ها و موارد دیگر.

هنگامی که افزونه را فعال کردید ، باید یک پست وبلاگ ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. در صفحه ویرایش پست ، روی دکمه WP Recipe Maker کلیک کنید.

Launch recipe maker

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که می توانید جزئیات دستورالعمل خود را وارد کنید. کار خود را با افزودن تصویری برای دستور العمل ، نام دستور العمل ، توضیحات ، وعده ، مدت زمان و سایر اطلاعات آغاز خواهید کرد.

Adding a new recipe

بعد از افزودن اطلاعات عمومی ، روی برگه “مواد اولیه و دستورالعمل ها” کلیک کنید و شروع به افزودن مواد و دستورالعمل ها کنید.

Ingredients and Instructions

شما می توانید مواد و دستورالعمل ها را به صورت لیست ساده اضافه کنید ، یا می توانید آنها را به بخشهای مختلف دستور العمل به گروه تقسیم کنید.

در مرحله بعدی ، باید به برگه حقایق تغذیه بروید و روی دکمه محاسبه حقایق تغذیه کلیک کنید.

Calculate nutrition facts

اکنون این افزونه حقایق مربوط به تغذیه را برای مطابقت با مواد تشکیل دهنده دریافت خواهد کرد پس از رضایت ، دوباره می توانید بر روی دکمه محاسبه حقایق تغذیه کلیک کنید ، مقادیر محاسبه می شود.

اکنون اگر از دستور العمل راضی هستید ، می توانید پیش بروید و روی دکمه درج و بستن کلیک کنید.

اکنون افزونه کد کوتاه مورد نیاز را به ویرایشگر پست شما اضافه می کند. اکنون می توانید پست خود را ذخیره یا منتشر کنید و سپس بر روی دکمه پیش نمایش کلیک کنید تا دستور العمل خود را در عمل مشاهده کنید.

Preview of a recipe in WordPress

این افزونه دارای تنظیمات گسترده ای از جمله چندین سبک و الگو برای نمایش دستور العمل های شما است. برای تغییر شکل ظاهری دستور العمل ها و سایر تنظیمات خود می توانید به صفحه WP Recipe Maker »Settings> بروید.

WP Recipe Maker settings

مرحله 5. نحوه کسب درآمد از وبلاگ غذایی خود h4>

بعد از اینکه چند مورد از بهترین دستورهای غذایی خود را اضافه کردید ، وقت آن است که از وبلاگ غذایی خود کسب درآمد کنید. روش های زیادی برای کسب درآمد از وبلاگ غذایی شما و شروع به کسب درآمد از دستور العمل های خود وجود دارد.

در اینجا چند روش موثر برای کسب درآمد از وبلاگ غذایی خود آورده شده است.

1 فروش کتابهای الکترونیکی با دستور العمل

های شما

Selling ebooks

موثرترین استراتژی برای کسب درآمد از وبلاگ دستور العمل فروش محصولات خود یا بارگیری دیجیتالی است. این محصولات می توانند نکات و کالاهای فیزیکی مانند تی شرت ، کتاب چاپی ، لیوان یا بارگیری دیجیتالی مانند کتاب الکترونیکی باشند.

برای فروش موارد از وبلاگ وردپرس خود ، به ووکامرس . این به صورت یک افزونه وردپرس در دسترس است و یک فروشگاه آنلاین به وبلاگ غذایی موجود خود اضافه کنید.

همچنین می توانید عضویت در وب سایت خود را بفروشید ، به اعضای پولی اجازه می دهید کتابهای الکترونیکی ، فیلم ها ، دستورالعمل های مخفی را بارگیری کنند یا محتوای خود را ارسال کنند. اگر می خواهید مسیر اشتراک را طی کنید ، به نیاز خواهید داشت عضو مطبوعات . برای راهنمایی های دقیق ، به راهنمای ما در نحوه ایجاد وب سایت عضویت .

2. نمایش تبلیغات با استفاده از Google AdSense

Display ads on your food blog

ساده ترین راه برای شروع فوری درآمدزایی از وب سایت خود استفاده از Google AdSense . به شما این امکان را می دهد که در صورت کلیک کاربران بر روی آن تبلیغات ، تبلیغات خود را در وبلاگ غذایی خود نمایش دهید و درآمد کسب کنید.

افزودن Google AdSense وب سایت شما بسیار آسان است و به هیچ وجه به مهارت برنامه نویسی نیاز ندارد. به راهنمای ما در مورد نحوه صحیح برای دستورالعمل های گام به گام Google AdSense را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید .

3. بازاریابی وابسته

Affiliate marketing

بازاریابی وابسته روش دیگری برای ایجاد جریان درآمد از وبلاگ غذایی شما است. در واقع شما از دستور العمل ها و پست های وبلاگ خود پیوندهایی را به محصولات وابسته اضافه می کنید. هر وقت کسی آن محصولات را با استفاده از لینک شما خریداری می کند ، در این صورت کارمزد دریافت خواهید کرد.

ابتدا باید محصولات وابسته مرتبط با غذا را پیدا کنید. بسیاری از وب سایت های برتر در صنعت غذا برنامه های وابسته را ارائه می دهند. همچنین می توانید به برنامه وابسته آمازون بپیوندید و شروع کنید توصیه محصولات از بزرگترین فروشگاه تجارت الکترونیکی جهان.

به لیست بهترین ابزارها و افزونه های بازاریابی شرکت های وابسته که می توانید برای افزایش درآمد شرکت های وابسته خود در وبلاگ غذایی خود استفاده کنید.

برای کسب نکات بیشتر درباره کسب درآمد ، به مقاله ما در مورد نحوه از وبلاگ وردپرس خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

مرحله 6. نحوه بازدید بیشتر از وبلاگ غذایی خود h4>

درآمد وبلاگ غذایی شما مستقیماً به میزان بازدید وب سایت شما بستگی دارد. بازدید بیشتر کاربران از وب سایت شما به معنای درآمد ، شناخت برند و موفقیت بیشتر برای وب سایت شما است.

در اینجا چند نکته برای جذب بازدید کننده بیشتر به وب سایت خود آورده شده است.

ساختن لیست ایمیل را شروع کنید

Email Marketing

بیش از 75٪ بازدیدکنندگانی که از وب سایت شما بازدید می کنند ، دیگر بر نخواهند گشت. وب سایت شما مشکلی ندارد. فقط آنقدر مطالب در اینترنت وجود دارد که وب سایت شما مانند سوزنی در انبار کاه ناپدید می شود.

ایمیل مارکتینگ به شما امکان می دهد این کاربران را به عنوان مشترک جذب کنید ، بنابراین می توانید از طریق ایمیل به آنها دسترسی پیدا کرده و آنها را به وب سایت خود برگردانید.

به راهنمای ما در مورد اینکه چرا شما باید ساخت لیست ایمیل خود را بلافاصله شروع کنید . وقتی راه حل بازاریابی از طریق ایمیل راه اندازی کردید ، راهنمای ما را در نحوه تولید Lead Lead در وردپرس . این به شما کمک می کند لیست ایمیل خود را مانند یک طرفدار کامل رشد دهید.

ایجاد یک کانال YouTube

YouTube

وقتی نوبت غذا می رسد ، فیلم ها بسیار جذاب تر از متن هستند. YouTube اینجاست که وارد می شود. این نه تنها بزرگترین وب سایت اشتراک ویدیو در جهان است ، بلکه دومین موتور جستجوی بزرگ و دومین پلت فرم فعال رسانه های اجتماعی در جهان است.

ایجاد یک کانال YouTube به شما امکان نمی دهد دستورالعمل های ویدیویی را به وبلاگ خود اضافه کنید ، همچنین به شما کمک می کند کاربران جدیدی را که می توانند مشترک فعال شوند و طرفداران جذاب خود را پیدا کنید.

استفاده از Instagram برای افزایش ترافیک

Instagram

عکسهای غذایی بازدیدهای فوری در بینندگان اینستاگرام هستند. پلت فرم محبوب عکس و فیلم برای به سرعت در حال رشد است و از جذابیت بالایی برخوردار است.

عکسهای غذایی خود را بارگذاری کنید و از هشتگ استفاده کنید ، تا کاربران اینستاگرام بتوانند عکس های شما را کشف کنند. ساده ترین راه برای رشد اینستاگرام خود توسط اشتراک گذاری عکس های اینستاگرام خود در وردپرس .

روش های زیادی برای جذب کاربران بیشتر به وبلاگ غذایی شما وجود دارد. بیشتر نکاتی برای هدایت بازدید به وبلاگ جدید WordPress خود .

مرحله 7. یادگیری وردپرس با منابع بیشتر h4>

با شروع استفاده از وردپرس ، به سرعت چیزهای جدید را کشف خواهید کرد. برخی از این موارد جدید ممکن است خیلی فنی یا پیچیده به نظر برسند. آنجاست که می توانیم کمک کنیم.

WPBeginner بزرگترین سایت رایگان وردپرس در جهان برای مبتدیان است.

هدف ما تهیه محتوای مفیدی است که درک آن برای مبتدیان ، صاحبان مشاغل و وبلاگ نویسان آسان باشد.

برای گسترش دانش وردپرس خود ، باید این موارد را بررسی کنید:

  • دیکشنری WPBeginner – بهترین مکان برای مبتدیان برای شروع و آشنایی با زبان وردپرس
  • فیلم های WPBeginner – در وردپرس تازه وارد هستید؟ برای تسلط بر وردپرس این 23 فیلم را مشاهده کنید.
  • وبلاگ WPBeginner – مکان اصلی برای همه آموزشهای وردپرس ما است.

همچنین می توانید در کانال YouTube ما که ما به طور منظم آموزشهای ویدئویی را برای کمک به شما در یادگیری وردپرس به اشتراک می گذاریم.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید یک بلاگ غذایی راه اندازی کنید و از دستور العمل های خود درآمد کسب کنید. همچنین ممکن است بخواهید گام به گام کامل ما را ببینید راهنمای SEO WordPress برای مبتدیان .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-start-a-food-blog-and-make-money-from-your-recipes/.

دیدگاهتان را بنویسید