چگونه می توان یک بلاگ سفر (برای کسب درآمد از یک طرف) در سال 2020 راه اندازی کرد

آیا می خواهید یک وبلاگ سفر راه اندازی کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ وبلاگ های مسافرتی یک رسانه محبوب برای به اشتراک گذاشتن سفرهای خود نه تنها با خانواده و دوستان بلکه با بقیه جهان است. در این راهنما ، ما در مورد چگونگی راه اندازی صحیح یک وبلاگ سفر و حتی کسب درآمد از آن بدون مهارت های فنی خاص ، راهنمایی خواهیم کرد.

Starting a travel blog to make money

برای راه اندازی وبلاگ سفر به چه مواردی نیاز دارید؟ h4>

برای راه اندازی صحیح وبلاگ سفر به سه مورد نیاز دارید.

  • نام دامنه (این نام وبلاگ شما خواهد بود که افراد برای یافتن سایت شما به عنوان مثال wpbeginner.com تایپ می کنند)
  • حساب میزبانی وب (این جایی است که پرونده های وب سایت شما در اینترنت ذخیره می شود)
  • به مدت 30 دقیقه توجه شما را جلب نکرد.

بله ، می توانید در کمتر از 30 دقیقه با یک وبلاگ مسافرتی مناسب با ظاهری حرفه ای شروع کنید. ما در هر مرحله از مسیر شما را راهنمایی خواهیم کرد.

در این آموزش گام به گام ، موارد زیر را پوشش خواهیم داد.

  • نحوه ثبت نام دامنه به صورت رایگان
  • نحوه انتخاب بهترین میزبانی وب
  • نحوه نصب وردپرس
  • نحوه یافتن تم مناسب (طراحی وب سایت) برای یک وبلاگ سفر
  • نحوه افزودن محتوا به وبلاگ سفر خود
  • چگونه می توان به وبلاگ جدید خود بیشتر مراجعه کرد
  • چگونه می توان از طریق وبلاگ سفر خود درآمد کسب کرد
  • منابع برای یادگیری وردپرس و رشد وبلاگ سفر خود

همانطور که گفته شد ، بیایید شروع کنیم.

مرحله 1. انتخاب بستر مناسب h4>

برای بیشتر مبتدیان ، بزرگترین اشتباه شروع نکردن با صحیح است بستر وبلاگ نویسی . از آنجا که شما در اینجا هستید ، مرتکب این اشتباه نخواهید شد.

استفاده از WordPress.org را توصیه می کنیم. این قدرتمندترین و محبوب ترین پلتفرم وبلاگ نویسی در جهان است که به شما آزادی کامل در شروع ، رشد و کسب درآمد از وبلاگ خود را می دهد. برای جزئیات بیشتر ، به بررسی کامل وردپرس .

مهم است که WordPress.org را با WordPress.com اشتباه نگیرید ، زیرا آنها دو سیستم عامل متفاوت هستند. WordPress.com یک راه حل میزبان و WordPress.org یک پلت فرم خود میزبان است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به مقایسه ما با عنوان WordPress.com vs WordPress.org .

برای راه اندازی یک وبلاگ سفر با WordPress.org ، شما به یک نام دامنه و یک حساب میزبانی وردپرس نیاز دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به مقاله ما در عنوان تفاوت بین نام دامنه و میزبانی وب .

به طور معمول ، هزینه نام دامنه 14.99 دلار در سال و میزبانی وب معمولاً 7.99 دلار در ماه است.

این برای مبتدیانی که تازه وبلاگ سفر خود را شروع می کنند بسیار است.

خوشبختانه ، Bluehost با پیشنهاد موافقت کرده است کاربران ما یک نام دامنه رایگان و تخفیف در میزبانی وب دارند. آنها یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان هستند که به طور رسمی توسط WordPress.org توصیه می شوند.

to برای ادعا اینجا کلیک کنید پیشنهاد انحصاری Bluehost

اساساً شما می توانید فقط با 2.75 دلار در ماه کار را شروع کنید.

Bluehost متعهد است که به جامعه وردپرس از سال 2005. آنها به ما قول داده اند که اگر با دنبال کردن این آموزش در طی 30 دقیقه نمی توانید وبلاگ خود را تنظیم کنید ، تیم متخصص ما این روند را بدون هیچ گونه هزینه برای شما تکمیل می کند آنها به ما جبران می کنند ، بنابراین شما مجبور نیستید. برای راهنمایی رایگان در زمینه راه اندازی وبلاگ کافی است با ما تماس بگیرید .

توجه: در WPBeginner به شفافیت کامل اعتقاد داریم. اگر با Bluehost ثبت نام کنید با استفاده از لینک ارجاع ما ، یک کمیسیون کوچک بدون هیچ هزینه اضافی برای شما بدست خواهیم آورد (در واقع شما پس انداز می کنید و یک دامنه رایگان + SSL رایگان دریافت می کنید). ما این کمیسیون را برای توصیه در مورد هر شرکت میزبان وردپرس ، اما ما فقط محصولی را پیشنهاد می دهیم که شخصاً استفاده می کنیم و معتقدیم برای خوانندگان ما ارزش افزوده خواهد داشت.

همانطور که گفته شد ، حالا بیایید جلو برویم و نام دامنه و میزبانی وبلاگ سفر خود را خریداری کنیم.

ابتدا باید وب سایت Bluehost را باز کنید در یک برگه مرورگر جدید و روی دکمه سبز شروع کلیک کنید.

Get started with Bluehost

در مرحله بعدی ، از شما خواسته می شود طرحی را که می خواهید انتخاب کنید (عمومی و بعلاوه بیشترین محبوبیت را در بین کاربران ما دارند).

بعد از آن از شما خواسته می شود نام دامنه وب سایت خود را وارد کنید.

Choose domain name

نکته: اطمینان حاصل کنید که نام دامنه شما آسان تلفظ و هجی می شود. همچنین می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید که فکر می کنید افراد هنگام جستجوی وبلاگ سفر به جستجو می پردازند. این به شما کمک می کند از جستجوی Google بازدید بیشتری داشته باشید. برای نکات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه انتخاب بهترین نام دامنه برای وبلاگ خود.

پس از انتخاب نام دامنه خود ، برای ادامه بر روی دکمه بعدی کلیک کنید.

اکنون ، برای تکمیل مراحل ، باید اطلاعات حساب خود را اضافه کرده و اطلاعات بسته را نهایی کنید. ما توصیه می کنیم با برنامه 36 ماهه همراه شوید زیرا این بهترین مقدار است.

همچنین موارد اضافی اختیاری را می توانید خریداری کنید. خرید فوری آنها را به شما توصیه نمی کنیم. اگر تصمیم گرفتید که به آنها احتیاج دارید همیشه می توانید بعداً آنها را اضافه کنید.

Finalize package details

پس از آن ، باید اطلاعات پرداخت خود را وارد کرده و خرید را به پایان برسانید.

پس از اتمام ، ایمیلی با جزئیات نحوه ورود به صفحه کنترل میزبانی وب (cPanel) دریافت خواهید کرد.

مرحله 2. نصب وردپرس h4>

این مرحله لازم نیست زیرا Bluehost بطور خودکار WordPress را روی نام دامنه شما نصب می کند. شما فقط باید روی پیوند موجود در ایمیلی که پس از ثبت نام دریافت کرده اید کلیک کنید.

با این کار می توانید به صفحه کنترل میزبانی خود بروید. از اینجا ، فقط می توانید بر روی دکمه ورود به وردپرس کلیک کنید تا به داشبورد مدیریت سایت وردپرس خود وارد شوید.

WordPress dashboard

اکنون آماده سفارشی کردن ظاهر وبلاگ سفر خود و شروع به افزودن محتوا هستید.

مرحله 3. انتخاب یک تم برای وبلاگ سفر خود h4>

Travel themes

تم ها یکی از بهترین موارد در مورد وردپرس هستند. آنها طراحی و ظاهر وب سایت شما را کنترل می کنند و هزاران تم رایگان و رایگان وردپرس برای انتخاب وجود دارد.

وردپرس توسط همه نوع وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین تم های وردپرس با گزینه های مختلفی روبرو می شوند. یک تم وردپرس که برای وب سایت های تجاری طراحی شده است ممکن است برای یک وبلاگ مسافرتی چندان عالی نباشد.

شما به موضوعی نیاز خواهید داشت که با ظاهر وبلاگ سفر مطابقت داشته باشد. ترفند در اینجا تلاش برای سادگی و یافتن تعادل کامل بین عملکرد و طراحی است.

آیا باید به چندین مثال عالی نگاه کنید؟ به انتخاب متخصص ما از بهترین تم های وردپرس برای وبلاگ های سفر .

بعد از اینکه موضوع مناسبی پیدا کردید ، به راهنمای ما در عنوان نحوه نصب قالب وردپرس به صورت مرحله به مرحله دستورالعمل نصب.

مرحله 4. افزودن محتوا به وبلاگ سفر جدید خود h4>

بعد از نصب و تنظیم قالب WordPress ، مرحله بعدی شروع به افزودن محتوا است. وردپرس دارای دو نوع محتوای پیش فرض است که به آنها پست و صفحه می گویند. در حالی که پست ها ورودی های وبلاگ سفر شما هستند ، صفحات مربوط به افزودن محتوای ثابت به وب سایت شما هستند.

ما توصیه می کنیم ابتدا محتوای ثابت را اضافه کنید زیرا به شما کمک می کند برای وب سایت خود ساختاری ایجاد کنید. به عنوان مثال ، صفحه فرم تماس ، درباره صفحه ما ، صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی و موارد دیگر. به لیست صفحات مهمی که هر وبلاگ وردپرس باید آنها را داشته باشد .

در مرحله بعدی ، می خواهید مقالات و پست ها را به وبلاگ سفر خود اضافه کنید. برای افزودن اولین پست وبلاگ خود به صفحه ارسالها »افزودن موارد جدید بروید.

Writing blog posts

می توانید هر نوع محتوایی را که می خواهید اضافه کنید. می توانید مقالاتی بنویسید ، تصاویر اضافه کنید ، گالری تصاویر ایجاد کنید ، فیلم ها را تعبیه کنید ، صدا و موارد دیگر ایجاد کنید.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد نحوه افزودن پست وبلاگ جدید در وردپرس و استفاده از همه ویژگی ها.

مرحله 5. ایده های محتوایی برای یک وبلاگ عالی سفر h4>

Editorial calendar

پست های وبلاگ سفر شما جایی است که صدای خود را توسعه می دهید و مخاطبان خود را درگیر می کنید. آنها باید آموزنده ، سرگرم کننده و مفید باشند.

ممکن است بتوانید به سرعت چند پست اول را اضافه کنید اما به طور منظم ارائه ایده های جدید برای پست های وبلاگ خود دشوارتر خواهد بود. این را ببینید ایده های گسترده ارسال پست وبلاگ فهرست که اثبات شده است و به راحتی می توانید از آنها برای وبلاگ سفر خود استفاده کنید.

ما همچنین به شما توصیه می کنیم که به طور منظم از وبلاگ های محبوب مسافرتی بازدید کنید تا از ایده های ارسال وبلاگ خود الهام بگیرید. ببینید این وبلاگ های برتر چه کاری انجام می دهند و آن را در وبلاگ خود تکرار کنید.

ما به شما توصیه نمی کنیم که همان مطالب را سرقت یا تولید مثل کنید. شما فقط باید ایده ها ، الهامات و مباحث را بدست آورید و سپس از آنها برای ایجاد محتوای بی نظیر با صدا ، سبک و عطر و طعم خود استفاده کنید.

همچنین متوجه خواهید شد که بلاگ های معروف سفر کاملاً منظم منتشر می شوند. این بدان دلیل است که حفظ یک فرکانس ثابت کلید موفقیت در وبلاگ نویسی است. شما باید با فرکانس ثابت برای مصنوعات خود بچسبید. توصیه می کنیم هفته ای با سه مقاله شروع کنید و به تدریج سرعت خود را در 5 مقاله در هفته افزایش دهید.

مرحله 6. بازدید بیشتر از وبلاگ سفر خود h4>

پس از شروع افزودن محتوا به وبلاگ سفر خود ، مرحله بعدی کمک به کاربران در یافتن وب سایت شما است. برای انجام این کار ، باید مراحل زیر را انجام دهید.

1 روی SEO وبلاگ خود کار

کنید

SEO

موتورهای جستجو منبع اصلی بازدید بیشتر وب سایت ها و وبلاگ ها در اینترنت هستند. آنها به دارندگان وب سایت توصیه می کنند از بهترین روشهای خاص برای افزایش قابلیت مشاهده سایت خود در نتایج جستجو استفاده کنند. این بهترین روشها SEO یا بهینه سازی موتور جستجو.

وردپرس بسیار مناسب SEO نیست. با این وجود کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید انجام دهید تا حتی بیشتر به وبلاگ سفر خود مراجعه کنید. برای راهنمایی دقیق گام به گام ، راهنمای نهایی WordPress SEO برای مبتدیان.

2. بهبود سرعت و عملکرد وب سایت

Performance

هیچ کس وب سایتی کند را دوست ندارد. کاربران شما بلافاصله با یک تجربه کاربری بد وب سایت شما را ترک می کنند و احتمالاً دیگر هرگز آنها را نخواهید گرفت. این نیز بر رتبه بندی جستجوی وب سایت شما تأثیر می گذارد زیرا Google سرعت را یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی می داند.

برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود ، برخی از تنظیمات عملکرد وردپرس را انجام نخواهید داد. ما یک راهنمای کامل همراه با دستورالعمل های گام به گام برای بهبود وردپرس شما داریم. سرعت و عملکرد .

3. آمار کاربر را رد کنید

Website analytics

اکثر مبتدیان برای تصمیم گیری در مورد اینکه کاربرانشان چه چیزی را می خواهند بخوانند یا مشاهده کنند ، از بهترین حدس های خود استفاده می کنند. وقتی می توانید داده های واقعی را بدست آورید تا دقیقاً آنچه کاربرانتان می خواهند و در وب سایت شما انجام می دهند ، نیازی به این کار نداشته باشید. با استفاده از این داده ها می توانید برای برنامه ریزی استراتژی محتوای خود و رشد وب سایت خود ، آگاهانه تصمیم بگیرید.

برای دریافت این اطلاعات لازم است که از Google Analytics استفاده کنید. این به شما می گوید که چند نفر از وب سایت شما بازدید می کنند ، چه چیزهایی را می بینند ، از کجا آمده اند و موارد دیگر.

برای دستورالعمل ها ، به مقاله ما در مورد چگونگی نصب Google Analytics در وردپرس برای مبتدیان.

Google Analytics تعداد زیادی داده ارائه می دهد. با این حال ، به عنوان یک مبتدی ، ممکن است شما ندانید که به کجا نگاه کنید و کدام گزارش را برای نظارت بررسی کنید.

برای پاسخ به این س questionsالات ، ما راهنمای مبتدیان را در مورد چگونگی تعامل کاربر در وردپرس را به راحتی پیگیری کنید با Google Analytics.

4. کانال YouTube

ایجاد کنید

Make a YouTube channel

یوتیوب نه تنها بزرگترین وب سایت اشتراک ویدیو در جهان است ، بلکه دومین موتور جستجوی محبوب جهان است. می توانید یک کانال YouTube به صورت رایگان ایجاد کنید و فیلم های سفر ، vlogs و فیلم های راهنمای سفر خود را بارگذاری کنید.

کانال های سفر در YouTube بسیار زیاد هستند. در حقیقت ، در حال حاضر وبلاگ نویسان مسافرتی در YouTube وجود دارند که از طریق حمایت های مالی ، تبلیغات و حمایت از مارک های تجاری شش رقمی درآمد کسب می کنند.

حتی اگر نمی خواهید YouTubeTuber شوید ، هنوز هم می توانید از سیستم عامل برای هدایت بازدید به وبلاگ سفر خود استفاده کنید.

مرحله 7. کسب درآمد از وبلاگ سفر خود h4>

تا به حال فکر کرده اید که چگونه این وبلاگ نویسان برتر سفر به این مکانهای عجیب و غریب در سراسر جهان می روند. مسافرت بسیار گران است و برخی از این وبلاگ نویسان سفر به جز مسافرت کار دیگری نمی کنند. چگونه پول در می آورند؟

در اینجا ما به شما خواهیم گفت که چگونه سایر وبلاگ های سفر درآمد کسب می کنند و چگونه می توانید همین کار را با وبلاگ سفر خود انجام دهید.

1 حمایت های مالی

مزایای سفر برای معروف ترین وبلاگ نویسان سفر ، حمایت مالی است. این حمایت های مالی از هتل ها ، شرکت های هواپیمایی ، کشتی های مسافرتی ، مجریان تور و حتی آژانس های دولتی ترویج گردشگری صورت می گیرد.

هنگامی که وبلاگ شما به میزان مناسبی از بازدید منظم رسید ، می توانید به تنهایی با این سازمان ها ارتباط برقرار کنید. در ازای چیزهای رایگان ، آنها می خواهند شما مکان یا خدمات آنها را در وبلاگ خود ذکر کنید.

چگونه می فهمید چه کسانی علاقه مند به چنین معامله ای هستند؟ ببینید کدام شرکت های دیگر از بلاگ نویسان سفر دیگر حمایت می کنند یا به طور تصادفی شانس خود را با هتل ها و خطوط هوایی برای مکان هایی که می خواهید بازدید کنید امتحان کنید.

در حالی که معاملات اسپانسر به شما امتیازاتی می دهد ، اما برای شما درآمد کسب نخواهد کرد.

2. تبلیغات

نه تنها وبلاگ های مسافرتی ، بلکه تقریباً همه وبلاگ های معروف در اینترنت به تبلیغات متکی هستند. محبوب ترین روش برای نمایش تبلیغات در وبلاگ شما استفاده از Google AdSense .

این وبلاگ نویسان مانند شما را به تبلیغاتی که به دنبال مخاطب هدفمند هستند متصل می کند. تبلیغ کنندگان به Google پرداخت می کنند ، که پس از برداشتن اندکی از هزینه های خود ، به شما پول می دهد. برای جزئیات بیشتر به مقاله ما در مورد نحوه نحوه افزودن Google AdSense به وبلاگ وردپرس خود .

3. بازاریابی وابسته

بازاریابی شرکت های وابسته شما را قادر می سازد محصولات مسافرتی را که استفاده می کنید و آنها را دوست دارید توصیه کنید. هنگامی که کاربران شما کالایی را پس از کلیک روی پیوند شما خریداری می کنند ، کمیسیون ارجاع دریافت می کنید.

برای کسب درآمد با بازاریابی شرکت های وابسته ، باید محصولات و مارک های مسافرتی را با یک برنامه وابسته پیدا کنید. اینها می توانند تولیدکننده کوله پشتی ، دوربین های ماجراجویی ، میله های سلفی ، شرکت های بیمه مسافرتی ، شرکت های مسافرتی و غیره باشند.

بزرگترین شریک وابسته که می توانید برای آن ثبت نام کنید آمازون است شرکتهای وابسته . آنها تعداد زیادی محصول در اسباب سفر ، لوازم جانبی ، چمدان ، کیف ، لباس ، لوازم الکترونیکی و غیره دارند.

برای شروع به کمک نیاز دارید؟ راهنمای مبتدیان برای بازاریابی شرکت های وابسته با دستورالعمل ها و ابزارهای گام به گام که برای موفقیت نیاز دارید.

4. YouTube Travel Vlogger

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، YouTube فرصتهای زیادی برای سفر به وبلاگ نویسان فراهم می کند. از آنجا که جذابیت فیلم ها بسیار بیشتر از متن ساده یا حتی عکس است ، مارک های برتر و تبلیغ کنندگان دلارهای کلانی را برای تبلیغات و تبلیغات YouTube خرج می کنند.

YouTube برنامه تبلیغاتی خود را نیز اجرا می کند که درآمد بالایی کسب می کند. با این حال ، به شما کمک می کند همزمان با دریافت مشترکان و دنبال کنندگان جدید ، با مارک ها و تبلیغ کنندگان ارتباط برقرار کنید.

مرحله 8. تسلط بر مهارت های وردپرس خود h4>

استفاده و مدیریت وردپرس کاملاً آسان است. با این حال ، هر زمان که از یک سیستم عامل جدید شروع می کنید یک منحنی یادگیری وجود دارد. شما به کشف چیزهای جدید برای یادگیری ادامه خواهید داد. این جایی است که WPBeginner می تواند کمک کند.

WPBeginner بزرگترین سایت منابع وردپرس برای مبتدیان است. ما محتوای مفیدی داریم که به طور خاص برای مبتدیان ، صاحبان مشاغل و وبلاگ نویسان ایجاد شده است.

در زیر چند منبع مفیدی که در WPBeginner پیدا خواهید کرد (همه آنها کاملا رایگان هستند).

  • وبلاگ WPBeginner – مکان اصلی برای همه آموزشها و راهنماهای WordPress.
  • دیکشنری WPBeginner – واژه نامه وردپرس ما بهترین مکان برای آشنایی با زبان وردپرس است
  • فیلم های WPBeginner – کاربران جدید وردپرس می توانند با استفاده از این 23 فیلم برای تسلط بر وردپرس شروع کنند.
  • WPBeginner در YouTube – نیاز دستورالعمل های ویدیویی بیشتر؟ با بیش از 110،000 مشترک و 10 میلیون بازدید + در کانال YouTube ما مشترک شوید.
  • طرح WPBeginner – افزونه ها ، ابزارها و سرویس هایی را که در WPBeginner استفاده می کنیم بررسی کنید. لی>
  • معاملات WPBeginner – تخفیف های ویژه محصولات و خدمات WordPress برای کاربران WPBeginner.

بسیاری از کاربران ما با یافتن پاسخ “wpbeginner” در پایان عبارت جستجو از Google برای یافتن پاسخ در WPBeginner استفاده می کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید یک وبلاگ مسافرتی راه اندازی کنید و از طریق آن درآمد کسب کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید افزونه های ضروری وردپرس برای وب سایت های جدید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/start-a-wordpress-blog/travel-blog-make-money/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35