چگونه می توان کاربران را پس از ورود موفقیت آمیز در وردپرس هدایت کرد

آیا تا به حال خواسته اید بعد از ورود کاربران به سایت وردپرس ، کاربران را به صفحه خاصی هدایت کنید؟

بسته به نقش کاربر ، وردپرس آنها را به داشبورد یا قسمت نمایه آنها در منطقه مدیر وردپرس می برد.

در این راهنما ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پس از ورود موفقیت آمیز در وردپرس ، کاربران را به راحتی هدایت کنید. ما همچنین به شما نشان می دهیم که چگونه پس از ورود بر اساس نقشها و مجوزهای کاربر .

Easily redirect users after WordPress login

چرا پس از ورود به وردپرس کاربران را مجدداً هدایت کنیم؟ h4>

بسیاری از دارندگان وب سایت وب سایت های چند کاربره وردپرس را اجرا می کنند. به عنوان مثال ، یک وبلاگ چند نویسنده ، یک انجمن عضویت ، یا فروشگاه آنلاین .

همه این وب سایت ها برای انجام برخی اقدامات و دسترسی به جزئیات حساب خود ، به کاربران نیاز دارند که وارد سیستم شوند.

بسیاری از وردپرس افزونه های عضویت و نرم افزار تجارت الکترونیکی با نشان دادن صفحات ورود به سیستم سفارشی کاربر ، هدایت ها را به صورت خودکار انجام می دهد و آنها را به صفحه مدیریت حساب سفارشی هدایت می کند.

با این حال ، ممکن است بعضی از وب سایت ها از چنین افزونه ای استفاده نکنند. در این صورت ، کاربران به قسمت پیش فرض مدیر وردپرس هدایت می شوند.

روش پیش فرض وردپرس راهنمایی روشنی در مورد اقدامات بعدی به کاربران نمی دهد. اگرچه این ممکن است برای وبلاگ نویسان و نویسندگان مفید باشد ، اما این یک تجربه کاربری ایده آل برای کاربران و مشتریان شما نیست.

همانطور که گفته شد ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان به راحتی کاربران را پس از ورود موفقیت آمیز در وردپرس هدایت کرد. ما به شما دو روش نشان خواهیم داد و شما می توانید روشی را انتخاب کنید که به بهترین وجهی با شرایط شما مطابقت داشته باشد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

روش 1. تنظیم تغییر مسیرهای ورود به سیستم در وردپرس با استفاده از Peter’s Login Redirect

این روش آسان تر است و به شما امکان می دهد تغییر مسیر ورود به سیستم را بر اساس نقش ها و مجوزهای کاربر تنظیم کنید.

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال کردن پلاگین تغییر مسیر ورود به سایت Peter. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای تنظیم افزونه باید از تنظیمات »ورود / خروج از هدایت ها بازدید کنید.

این امکان را برای شما فراهم می کند تا تغییر مسیر ورود به سیستم برای موقعیت های مختلف را تنظیم کنید. بیایید نگاهی به هر یک از آنها بیندازیم.

تنظیم مجدد ورود به سیستم برای کاربران خاص h4>

اولین گزینه در صفحه تنظیمات به شما امکان می دهد فقط کاربران خاص را هدایت کنید. از منوی کشویی می توانید یک نام کاربری انتخاب کنید. پس از آن ، می توانید URL ها را جهت هدایت کاربر در هنگام ورود و خروج وارد کنید.

Redirect specific user

پس از اتمام ، بر روی دکمه افزودن قانون نام کاربری کلیک کنید تا این تنظیم ذخیره شود. در صورت نیاز به راه اندازی مجدد مسیرها برای کاربران بیشتر ، این فرایند را تکرار کنید.

تنظیم تغییر مسیر ورود به سیستم توسط نقش کاربر در وردپرس h4>

همچنین می توانید تغییر مسیر ورود به سیستم را بر اساس نقش کاربر در وردپرس تنظیم کنید. شما به سادگی باید نقش کاربر را از لیست کشویی انتخاب کنید و سپس URL هدایت را وارد کنید. به عنوان مثال ، می توانید ویرایشگران را به admin-area و مشترکین در یک صفحه سفارشی.

Redirect by user role

تنظیم تغییر مسیر ورود به سیستم توسط قابلیت ها در وردپرس h4>

همچنین این افزونه به شما امکان می دهد مسیرهای هدایت مجدد ورود به سیستم را بر اساس سطح و قابلیت های کاربر تنظیم کنید. این گزینه خصوصاً در صورت استفاده از عنوان نقشهای کاربر با قابلیتهای سفارشی در وردپرس.

به سادگی از منوی کشویی سطح کاربر را انتخاب کرده و URL های ورود و خروج را وارد کنید. شما می توانید به هر شماره سفارش دهید و این نحوه ذخیره و نمایش این قانون در تنظیمات پلاگین را تعیین می کند.

Redirect by user level

تنظیم تغییر مسیر ورود به سیستم برای همه کاربران در وردپرس h4>

در صفحه تنظیمات افزونه ، گزینه ای برای تنظیم تغییر مسیر برای همه کاربران دیگر وجود دارد. اگر کاربری با هیچ قانونی که در بالا تنظیم کرده اید مطابقت ندارد ، می توانید با وارد کردن یک URL در اینجا آنها را هدایت کنید.

همچنین می توانید برای ایجاد هدایتی در سرتاسر سایت برای همه کاربران از این تنظیمات استفاده کنید.

Redirect all other users

تنظیم تغییر مسیر ثبت نام کاربر در وردپرس h4>

وقتی کاربر جدیدی در سایت شما ثبت نام می کند ، وردپرس وی را به صفحه ورود به سیستم . برای ارسال آنها به هر صفحه دیگری در سایت خود ، در بخش ثبت نام ارسال می توانید یک URL هدایت تنظیم کنید.

Post registration redirect

به عنوان مثال ، می توانید آنها را به صفحه خوش آمدید با پیوند به کارهای مختلفی که می توانند در وب سایت شما انجام دهند هدایت کنید.

مهم: فراموش نکنید که سطح مجاز را در بخش “سفارشی کردن تنظیمات پلاگین” تغییر دهید. این افزونه به هر کسی که می تواند دسته ها را ویرایش کند به شما امکان می دهد URL های تغییر مسیر را ویرایش کند. این بدان معناست که کاربری با نقش کاربر ویرایشگر می تواند ریدایرکت ها را تنظیم کند. ما توصیه می کنیم این مورد را به install_plugins تغییر دهید ، بنابراین فقط کاربرانی که نقش سرپرست دارند می توانند تغییر مسیرها را تنظیم کنند.

Plugin access

روش 2. تنظیمات تغییر مسیر ورود به سیستم در وردپرس با استفاده از WPForms

اگر می خواهید فرم ورود به سیستم سفارشی را در وردپرس ایجاد کنید ، می توانید از WPForms استفاده کنید برای تنظیم آن با تغییر مسیر پس از ورود به سیستم.

WPForms بهترین افزونه فرم تماس با وردپرس موجود در بازار. به شما امکان می دهد به راحتی فرم های زیبایی ایجاد کنید و آنها را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

این یک افزونه ممتاز است و برای دسترسی به ویژگی فرم ورود به سیستم حداقل به برنامه “Pro” آنها نیاز دارید.

ابتدا باید نصب کنید و پلاگین WPForms را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید وارد صفحه WPForms »تنظیمات شوید تا کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت WPForms پیدا کنید.

WPForms License key

پس از وارد کردن کلید مجوز ، می توانید افزونه ها را نصب کنید. پیش بروید و از صفحه WPForms »افزودنی ها بازدید کرده و آدرس ثبت نام کاربر را بیابید.

Install user registration and login forms addon

بعد ، روی دکمه Install Addon کلیک کنید تا افزونه بارگیری و فعال شود. شما اکنون آماده ایجاد فرم های ورود به سیستم سفارشی خود هستید.

در مرحله بعدی ، باید به صفحه WPForms »افزودن موارد جدید بروید و به پایین به الگوی” فرم ورود کاربر “بروید. برای ادامه باید روی دکمه “ایجاد فرم ورود کاربر” کلیک کنید.

Load login form template

WPForms فرم ورود کاربر را با قسمتهای مورد نیاز بارگیری می کند. می توانید روی قسمتها کلیک کنید تا توضیحات یا متن خود را در اطراف آنها اضافه کنید. همچنین می توانید بر روی دکمه ارسال کلیک کرده و برچسب آن را به «ورود» تغییر دهید.

Build your login form

سرانجام ، می توانید تغییر مسیر ورود به سیستم را برای این فرم ورود تنظیم کنید.

از ستون های سمت چپ به برگه تنظیمات »تأیید بروید و تغییر مسیر” رفتن به URL “را به عنوان نوع تأیید خود انتخاب کنید.

Redirect logged in users

در زیر آن می توانید URL را وارد کنید که می خواهید کاربران به آنجا هدایت شوند.

فرم ورود به سیستم شما اکنون آماده است. می توانید تنظیمات خود را ذخیره کرده و از رابط سازنده WPForm خارج شوید.

اکنون بیایید فرم ورود به سیستم را به وب سایت خود اضافه کنیم.

به سادگی صفحه ای را ویرایش کنید که می خواهید فرم ورود به سیستم در آن نمایش داده شود یا صفحه جدیدی ایجاد کنید. در صفحه ویرایش صفحه ، بلوک WPForms را به قسمت محتوای خود اضافه کنید.

Adding WPForms block in WordPress

بعد ، فرم ورود به سیستم خود را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب کنید ، و بلوک WPForms آن را به طور خودکار در داخل محتوا بارگیری می کند.

مزیت این روش این است که می توانید برای فرم ورود سفارشی خود یک تغییر مسیر تنظیم کنید و همچنین می توانید از سازندگان صفحه مانند Beaver Builder یا Divi برای ایجاد صفحات ورود به زیبایی زیبا.

Creating a landing page for your login form

عیب یابی مشکلات ورود به سیستم در وردپرس h4>

راه اندازی هدایت ها با استفاده از روش های توضیح داده شده در بالا بسیار جذاب است. در موارد نادر ، بسته به نحوه وب سایت وردپرس و افزونه هایی که استفاده می کنید راه اندازی شده است.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در حل این مشکلات وجود دارد.

1 ساختار پیوند ثابت خود را به روز کنید

به سادگی به صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت بروید و بدون تغییر در دکمه” ذخیره تنظیمات “کلیک کنید.

Update permalink structure

این تنظیمات پیوند ثابت وردپرس را تازه می کند. این نکته را مفید نگه دارید زیرا می تواند به رفع سایر مشکلات تغییر مسیر در وردپرس نیز کمک کند.

2. رفع مشکل تغییر مسیر صفحه ورود

اگر صفحه ورود وردپرس شما را تازه می کند و شما را به فرم ورود مجددا هدایت می کند ، این نشانه تناقض است.

برای عیب یابی این مشکل ، به راهنمای ما در مورد چگونگی رفع راهنمای نهایی عیب یابی وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد یاد بگیرید چگونه پس از ورود موفقیت آمیز در وردپرس کاربران را به راحتی هدایت کنید. همچنین ممکن است بخواهید کامل راهنمای امنیتی وردپرس برای ایمن و مطمئن نگه داشتن اطلاعات کاربر.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-redirect-users-after-successful-login-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید