چگونه می توان چندین نویسنده (هم نویسنده) برای پست در وردپرس اضافه کرد

آیا می خواهید چندین نویسنده را برای یک پست در وردپرس نشان دهید؟ بسیاری از وب سایت ها اغلب چندین نویسنده دارند که روی یک مقاله کار می کنند. به عنوان مثال ، در وب سایت های خبری گاهی اوقات چندین روزنامه نگار به یک داستان واحد کمک می کنند. در این صورت ممکن است بخواهید به همه نویسندگانی که روی پست کار کرده اند اعتبار دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اجازه دهید چندین نویسنده با یک پست در وردپرس مرتبط شوند.

How to allow multiple authors to be associated with WordPress blog posts

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Co-Authors Plus . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

در مرحله بعد ، شما باید پست یا صفحه که می خواهید به چندین نویسنده اعتبار دهید.

در صفحه ویرایش پست ، کادر جدید “نویسندگان” را دقیقاً در زیر ویرایشگر پست مشاهده خواهید کرد.

به طور پیش فرض ، نویسنده اصلی پست را نشان می دهد. می توانید نویسندگان دیگری را با وارد کردن نام آنها در کادر جستجو در زیر اضافه کنید.

افزونه هنگام تایپ شما شروع به نمایش کاربران می کند. شما باید کاربری را که می خواهید به عنوان نویسنده اضافه کنید با کلیک بر روی آن انتخاب کنید.

نام نویسنده انتخاب شده اکنون در زیر نام اصلی نویسنده ظاهر می شود.

Multiple authors selected

در صورت لزوم می توانید نویسندگان بیشتری اضافه کنید. پس از پایان کار ، می توانید پست خود را ذخیره یا منتشر کنید.

نمایش چند نویسنده در سایت وردپرس شما h4>

متأسفانه ، این افزونه چندین نویسنده را به طور خودکار در سایت شما نمایش نمی دهد. برای این منظور باید پرونده های زمینه خود را ویرایش کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، لطفاً به راهنمای ما در نحوه کپی کردن کد جایگذاری در وردپرس .

شما باید فایل های تم را با کدی که مسئول نمایش نام نویسنده برای پست ها است ویرایش کنید. این می تواند single.php ، content.php یا یک برچسب الگوی در توابع طرح زمینه شما باشد. فایل php . به آموزش ما در مورد چگونگی یافتن کدام پرونده های قالب را برای ویرایش در وردپرس .

شما به دنبال کد دارای برچسب الگو the_author_posts_link () هستید و باید آن را با قطعه کد زیر جایگزین کنید.

if (تابع_وجود است ('coauthors_posts_links')) {
    coauthors_posts_links ()؛
} دیگری {
    the_autor_posts_link ()؛
}

در وب سایت نمایشی ما نحوه مشاهده آن است.

Multiple authors attributed to a WordPress post

برای نمونه های بیشتر برچسب الگو ، لطفاً به وب سایت پلاگین مراجعه کنید.

افزودن نویسندگان مهمان به سایت وردپرس شما h4>

به طور پیش فرض ، این افزونه فقط می تواند جستجو و نمایش دهد کاربران ثبت شده در وب سایت شما. اگر می خواهید اعتبار نویسندگان مهمان را که در سایت وردپرس شما حساب کاربری ندارند اعتبار دهید؟

روش های مختلفی برای پذیرش پست های ارسال شده توسط کاربر در وردپرس وجود دارد. شما می توانید برای نویسندگان حساب ایجاد کنید ، یا می توانید پست ها را مستقیماً از جلوی وب سایت خود بپذیرید. در مورد نحوه به کاربران امکان ارسال پست به سایت وردپرس شما را می دهد .

Co Authors Plus کار ساده تری را برای آن ارائه می دهد. به شما امکان می دهد نویسندگان مهمان را بدون دسترسی به منطقه مدیریت اضافه کنید / a> یا نوشتن امتیازات در وب سایت خود. نویسندگان مهمان می توانند پست های خود را از طریق ایمیل برای شما ارسال کنند و شما می توانید آنها را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

بیایید ببینیم چگونه نویسندگان مهمان را در Co Authors Plus اضافه کنیم.

ابتدا باید به صفحه کاربران »نویسندگان مهمان بروید و روی دکمه” افزودن جدید “در بالا کلیک کنید.

Adding a new guest author in WordPress

در صفحه بعدی ، باید اطلاعات نویسنده مانند نام ، ایمیل ، وب سایت و غیره را ارائه دهید. پس از پایان کار ، روی دکمه “افزودن نویسنده جدید مهمان” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

Guest author details

این همه شماست که با موفقیت یک نویسنده مهمان اضافه کرده اید.

اکنون می توانید آنها را به عنوان نویسنده برای ارسال در سایت وردپرس خود انتخاب کنید ، دقیقاً مانند کاربران ثبت شده.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه اجازه دهید چندین نویسنده با یک پست در وردپرس مرتبط شوند. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را با عنوان 21 افزونه برای مدیریت کارآمد وبلاگ های چند نویسنده وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/allow-multiple-authors-to-be-associated-with-a-post-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید