چگونه می توان پیوندهای وابسته را در سایت وردپرس خود پنهان کرد

آیا می خواهید پیوندهای وابسته را در سایت وردپرس خود پنهان کنید؟ مطمئن نیستید که cloaking لینک به چه معناست؟ در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که cloaking link چیست و چگونه می توانید لینک های وابسته را در وردپرس مخفی کنید.

Link Cloaking

Link Cloaking چیست و چه زمانی به آن احتیاج دارید؟ h4>

پنهان سازی پیوند روشی است که برای ایجاد پیوندهای وابسته طولانی به پیوند کوتاه و مارک تر استفاده می شود.

غالباً پیوندهای شرکت وابسته طولانی هستند ، به سختی به خاطر سپرده می شوند و نام کاربری یا شناسه وابسته شما را مانند این نشان می دهند:

http://www.affiliatesite.com/products/؟product_id=123&affiliate=123

پنهان سازی پیوند به شما امکان می دهد این پیوند طولانی و زشت را به URL های مارک دار مانند اینها کوتاه کنید:

http://www.yoursite.com/refer/productname

می توانید از هر چیزی به عنوان URL پایه استفاده کنید. ما در پیوندهای مخفی خود در WPBeginner از refer استفاده می کنیم. برخی دیگر از پایگاه های معروف URL دیگر خارج شده اند ، بروید ، توصیه می کنید ، و غیره

اگر کسی هستید که از لینک های وابسته در وبلاگ های خود برای درآمدزایی استفاده می کند ، باید پیوندها را مخفی کنید. بسیاری از دارندگان سایت برای مدیریت صحیح پیوندهای وابسته خود از لینک استفاده می کنند.

پنهان سازی لینک به شما امکان می دهد URL های قابل فهم برای پیوندهای وابسته خروجی خود ایجاد کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا یک لایه اضافی برای ردیابی کلیک اضافه کنید تا اطمینان حاصل شود که در ازای هر فروش مراجعه کنید ، حقوق دریافت می کنید.

همچنین می توانید با استفاده از cloaking link از پیوندهای شرکت وابسته خود در برابر هواپیماربایی محافظت کنید. سرانجام ، پیوندهای پنهان به شما امکان می دهند پیوندهای وابسته خود را از طریق رابط مدیر وردپرس خود به راحتی مدیریت کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

نحوه پنهان کردن پیوندهای وابسته در وردپرس h4>

از آنجا که بازاریابی شرکت های وابسته منبع مهم درآمد بسیاری از وبلاگ نویسان است ، افزونه های وردپرس زیادی در دسترس است که به شما امکان می دهد پیوندهای وابسته خود را پوشانده و به راحتی آنها را مدیریت کنید.

ما بهترین دستیارهای افزونه cloaking link WordPress را برای شما انتخاب کرده ایم.

می توانید از هر یک از این افزونه ها استفاده کنید تا پیوندهای وابسته خود را به راحتی به وردپرس اضافه کرده و آنها را مخفی کنید تا حداکثر مزایا را ببرید.

1. وابستگان Thirsty

وابستگان تشنه یکی از بهترین افزونه های مدیریت پیوند وابسته و cloaking link برای وردپرس است. به شما امکان می دهد به راحتی پیوندهای وابسته خود را در وردپرس اضافه کنید و آنها را از یک داشبورد مدیریت کنید.

می توانید پیوندهای وابسته خود را از طریق دکمه های موجود در صفحه ویرایشگر پست در هر پست یا صفحه وردپرس وارد کنید.

یکی دیگر از ویژگی های عالی این است که می توانید به طور خودکار کلمات کلیدی انتخاب شده را با پیوندهای وابسته جایگزین کنید. گذشته از این می توانید URL پایه را انتخاب کنید ، پیوندها را به طور خودکار دنبال نکنید ، A / B پیشنهادات خود را آزمایش کنید ، پیشنهادات خود را با هدف جغرافیایی هدف قرار دهید ، آمار بگیرید و موارد دیگر.

ما از ThirstyAffiliates استفاده می کنیم در WPBeginner. راهنمای ما را در مورد چگونگی پیوندهای وابسته را در وردپرس اضافه کنید با استفاده از ThirstyAffiliates.

2. Pretty Link Lite

Pretty Link Lite

Pretty Link Lite یکی دیگر از افزونه های پنهان سازی لینک وردپرس است. به شما امکان می دهد پیوندهای شرکت وابسته خود را به راحتی مدیریت کنید. می توانید به صورت خودکار برچسب nofollow را به پیوندهای وابسته اضافه کنید ، پیوندها را کوتاه کرده و آنها را به درستی هدایت کنید.

Pretty Link Lite همچنین تجزیه و تحلیل هایی را با روشی آسان تر برای پاک کردن بازدیدهای قدیمی از پایگاه داده شما فراهم می کند. این تضمین می کند که این گزارش های ورودی فضای زیادی در پایگاه داده و پرونده های پشتیبان شما ندارند.

3. پیوندهای وابسته آسان

Easy Affiliate Links settings

Easy Affiliate Links یک پلاگین آسان برای استفاده از لینک برای بازاریابان وابسته است. به شما امکان می دهد پیوندها را مخفی کنید ، تمام پیوندهای وابسته خود را از یک داشبورد اضافه و مدیریت کنید.

اساساً همه ویژگی هایی را که می خواهید از یک افزونه مدیریت لینک با یک رابط کاربری راحت تر و راحت تر داشته باشید ، دارد.

4. جادوگر WP Cloak

WP Wizard Cloak

WP Wizard Cloak یکی دیگر از افزونه های مدیریت لینک وابسته به وردپرس است. همراه با همه سوت ها و زنگ های مورد نیاز شما از یک ابزار مدیریت پیوند وابسته است.

این ابزار کوتاه کردن URL و ایجاد پنهان سازی لینک را با ابزارهای آسان برای اضافه کردن و مدیریت پیوندهای وابسته شما در وردپرس فراهم می کند.

5. جایگزین خودکار پیوندها

Link Auto Replacer

تعویض خودکار پیوندها نسبت به سایر افزونه های موجود در لیست کمی متفاوت است. همانطور که از نام آن پیداست ، کاربرد اصلی آن افزودن خودکار پیوندها برای کلمات کلیدی خاص است. شما می توانید پیوندهای خود را مدیریت کرده و پیوندهای جدیدی مانند هر پلاگین دیگری برای مدیریت پیوند اضافه کنید.

6. پیوندهای شرکت وابسته خرقه WooCommerce

WooCommerce Cloak Affiliate Links

همانطور که از نامش پیداست ، پلاگین WooCommerce Cloak Affiliate Links برای سایت های تجارت الکترونیکی ساخته شده بر روی پلت فرم WooCommerce است.

این افزونه تمام پیوندهای خارجی سایت WooCommerce را به طور خودکار پنهان می کند. با مراجعه به صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت می توانید یک حلقه URL را انتخاب کنید. همچنین می توانید نوع تغییر مسیر را تغییر دهید. اما این در مورد آن است ، این افزونه یک مدیر پیوند نیست بنابراین نمی توانید از آن برای افزودن یا مدیریت پیوندهای وابسته خود استفاده کنید.

7. مدیر پیوند وابسته

Affiliate link manager

افزونه Affiliate Link Manager روش دیگری برای پنهان سازی لینک دارد. مانند اکثر افزونه های دیگر در لیست ، یک پایگاه URL اضافه نمی کند. در عوض به شما امکان می دهد از یک کلمه کلیدی به عنوان حلقه URL URL برای لینک مخفی استفاده کنید. از نظر ویژگی ها بسیار محدود است ، اما کار را انجام می دهد. همچنین برخی از آمارهای اصلی برای بازدید از لینک پنهان شما را ارائه می دهد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه می توانید پیوندها را در سایت وردپرس خود مخفی کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از 10 بهترین ابزار و افزونه بازاریابی شرکت های وابسته برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-cloak-affiliate-links-on-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35