چگونه می توان پیوندهای خود را در WordPress با LinkPatrol تجزیه و تحلیل کرد

اگر مدتی است وبلاگ نویسی می کنید ، احتمالاً صدها پیوند دارید که از طریق پست های وبلاگ خود به سایت های دیگر اشاره می کنید. این پیوندهای خروجی نقش مهمی در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کلی سایت شما دارند. اگر می خواهید این پیوندهای خارجی را برای یافتن پیوندهای خراب یا پیوندهایی که تغییر کرده اند ، تجزیه و تحلیل کنید ، معمولاً این یک فرایند دستی است. خوشبختانه دوستان ما در Search Engine Journal راه حل آسانتری ایجاد کردند. در این مقاله ، ما نحوه تجزیه و تحلیل پیوندهای خود را در WordPress با LinkPatrol به شما نشان خواهیم داد.

LinkPatrol چیست؟ h4>

LinkPatrol یک افزونه وردپرس است که به شما کمک می کند لینک ها را در پست ها و صفحات خود پیدا کنید ، بررسی کنید و آنها را تمیز کنید. می توانید بر اساس دامنه ، مرتب سازی بر اساس نویسندگان ، کلمات کلیدی و غیره مرتب شوید. به شما امکان می دهد مانند nofollow یا پیوندهای پیوندی را به صورت انبوه انجام دهید بنابراین در وقت شما صرفه جویی می شود.

چرا شما باید پیوندهای خروجی را در وردپرس کنترل و رفع کنید؟ h4>

پیوندهای خروجی می توانند چندین مسئله ایجاد کنند که می تواند به رتبه بندی SEO سایت شما آسیب برساند. برخی از آنها عبارتند از:

1 جریان Linkjuice

وقتی به هر URL پیوند می دهید ، موتورهای جستجو آن را به عنوان تأیید می شمارند. این بدان معناست که شما در واقع امتیازات SEO خود را با سایتی که به آن پیوند می دهید به این ترتیب اصطلاح linkjuice به اشتراک می گذارید.

احتمالاً فکر می کنید که آیا پیوند دادن به وب سایتهایی که دوست دارید و مفید دانستن آنها مناسب نیست؟ در واقع بسیار خوب است ، اما مشکل این است که شما هیچ کنترلی بر محتوای آن وب سایت ها ندارید.

محتوایی که به آن پیوند داده اید توسط مالک وب سایت قابل تغییر است. آنها می توانند وب سایت را به شخص دیگری که ممکن است آن را تغییر دهد یا از بین ببرد بفروشند. بدتر از همه ، دامنه می تواند منقضی شود و شخصی آن را برای قرار دادن محتوای نامناسب در آن پیدا می کند. شما نمی خواهید با آن سایت ها مرتبط شوید.

2. تجربه کاربر بد

گاهی اوقات صاحبان وب سایت سایت خود را به مکان جدید منتقل می کنند یا ساختار لینک ثابت را تغییر می دهند. اگر در حال پیوند دادن به مقاله ای در سایت آنها بودید ، کاربران شما به جای محتوایی که به آن پیوند داده اید ، صفحه 404 را مشاهده می کنند. این تجربه بدی را برای کاربران شما ایجاد می کند که برای وب سایت شما خوب نیست.

3. استفاده ضعیف از متن لنگر

Anchor text کلمه کلیدی یا عبارتی است که به آن پیوند می دهید. به این مثال مراجعه کنید:

نمونه وب سایت

در این مثال ، مثال وب سایت متن لنگر است.

متن لنگر برای کاربران شما آنچه را که قرار است هنگام کلیک روی آن پیوند پیدا کنند ، توصیف می کند. اگر در گذشته به نویسندگان مهمان اجازه می دادید ، احتمال اینکه آنها از اصطلاحات عمومی یا کلمات کلیدی برای اهداف SEO استفاده کنند بسیار خوب است. ممکن است بخواهید اکنون که الگوریتم Google تغییر کرده است ، از پس این موارد برآیید.

4. اطلاعات منسوخ

گاهی اوقات شما به مقاله ای پیوند می دهید که حاوی اطلاعات مفیدی در آن زمان بود. با این حال ، پس از مدتی این اطلاعات نادرست یا منسوخ می شوند.

به عنوان مثال ، ما در WPBeginner اغلب به کاربران خود نشان می دهیم که چگونه از پلاگین ها و ابزارهای مختلف برای انجام کاری در سایت وردپرس خود استفاده کنند ، اما گاهی اوقات این افزونه ها و ابزارها منسوخ می شوند یا نویسندگان آنها دیگر از آنها پشتیبانی نمی کنند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا جدیدترین ابزارها و افزونه ها را جایگزین آن پیوندها کنیم.

نحوه رفع پیوندهای خارجی در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه LinkPatrol است . پس از فعال سازی ، مورد منوی LinkPatrol را در نوار مدیریت وردپرس خود مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آن به LinkPatrol Scanner خواهید رسید.

Scan your WordPress site for outbound links

در صفحه LinkPatrol Scanner ، باید روی دکمه Scan Now کلیک کنید. LinkPatrol اکنون تمام پست ها ، صفحات و انواع پست های سفارشی وردپرس شما را برای پیوندهای خروجی اسکن می کند. پس از اتمام اسکن ، شما را به داشبورد گزارشات هدایت می کند و در اینجا کلیات پیوندهای خروجی خود را مشاهده خواهید کرد.

LinkPatrol Reports Dashboard

برای دیدن جزئیات بیشتر ، باید روی برگه گزارش دامنه کلیک کنید تا بتوانید تمام دامنه هایی را که به آنها پیوند داده اید ، ببینید. LinkPatrol هر دامنه و تعداد دفعاتی که به هر دامنه پیوند داده اید را به شما نشان می دهد.

LinkPatrol domain reports

می توانید برچسب NoFollow را به سادگی با کلیک روی کادر انتخاب NoFollow در کنار آن به هر دامنه ای اضافه کنید. LinnkPatrol یک برچسب nofollow به تمام پیوندهای اشاره به آن دامنه اضافه می کند. همچنین می توانید با کلیک بر روی کادر انتخاب Strip در کنار آن ، تمام پیوندهای اشاره به یک دامنه خاص را حذف کنید.

همچنین می توانید با کلیک بر روی تعداد پیوندها در کنار آن ، تمام پیوندهای مربوط به هر دامنه را مشاهده کنید.

See all the links pointing to a particular domain

زبانه گزارش نویسنده پیوندهای ایجاد شده توسط هر نویسنده در وب سایت شما را نشان می دهد.

برگه جستجوی کلمات کلیدی به شما امکان می دهد پیوندهای خود را برای کلمات کلیدی خاص جستجو کنید. LinkPatrol به دنبال کلمه کلیدی در متن لنگر و URL های پیوند است.

Search for links by keyword

حذف یا NoFollow همه پیوندهای مربوط به یک دامنه در وردپرس h4>

LinkPatrol به شما امکان می دهد به راحتی یک برچسب nofollow را به همه پیوندهایی که به یک نام دامنه خاص اشاره دارند حذف یا اضافه کنید. به LinkPatrol »Nofollow / Strip بروید. دامنه مورد نظر خود را اضافه کرده و برای nofollow یا stript انتخاب کنید.

Remove or nofollow all outbound links

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند پیوندهای خود را در WordPRess تجزیه و تحلیل کنید. پیوندهای خروجی را در سایت وردپرس خود اصلاح و مدیریت کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-analyze-your-links-in-wordpress-with-linkpatrol/.

دیدگاهتان را بنویسید