چگونه می توان پیشوند Post Sponsored را به عنوان عنوان در وردپرس اضافه کرد

اغلب می بینید که وبلاگ نویسان پست های حمایت شده را در وبلاگ خود منتشر می کنند. اخیراً یکی از کاربران ما پرسید آیا امکان افزودن پیشوند “Sponsored” به صورت خودکار در عناوین پست وجود دارد؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پیشوند ارسال حمایت شده را به عنوان عنوان در وردپرس اضافه کنید.

Sponsored Post prefix added to post title in WordPress

افزودن پیشوند ارسال اسپانسر با استفاده از زمینه های سفارشی h4>

زمینه های سفارشی به شما امکان می دهد اطلاعات متا را به پست های شما در این مقاله ما یک استفاده از زمینه های سفارشی برای افزودن فیلد متا حمایت شده به یک پست.

ابتدا باید یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. در ویرایشگر پست ، به پایین قسمتهای سفارشی metabolox بروید. اگر نمی توانید جعبه متا زمینه های سفارشی را در منطقه ویرایش پست خود مشاهده کنید ، پس باید روی دکمه گزینه های صفحه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. با این کار منویی باز می شود که باید کادر کنار گزینه های فیلدهای سفارشی را علامت بزنید.

Making custom fields meta box visible in WordPress post editor

اکنون به پایین به قسمت متا جعبه سفارشی بروید و sponsored را در قسمت سفارشی نام اضافه کنید ، و true را در مقدار اضافه کنید میدان

Adding sponsored custom field in the custom fields meta box

در مرحله بعدی باید پست خود را ذخیره کنید و به پایین به قسمت متا جعبه سفارشی بروید. مشاهده خواهید کرد که متا جعبه سفارشی اکنون یک منوی کشویی را نشان می دهد. دفعه دیگر که باید پست پشتیبانی شده را تنظیم کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از منوی کشویی گزینه sponsored را انتخاب کرده و در قسمت مقدار درست وارد کنید.

پس از افزودن قسمت سفارشی حمایت شده به پست خود ، باید این قطعه کد را کپی کرده و در قالب توابع فایل. php یا افزونه اختصاصی سایت .

add_filter ('the_title'، 'wpb_sponsored')؛
تابع wpb_sponsored ($ title) {
   پست جهانی $؛
   $ sponsored_text = ''؛
   $ sponsored = get_post_meta ($ post-> ID ، 'sponsored' ، درست است)؛
   if ($ sponsored == 'true' && in_the_loop ()) {
       $ sponsored_text. $ title را برگردانید.
   }
   عنوان $ را برگردانید ؛
}

این همه است. از پستی که قبلاً ویرایش کرده اید بازدید کنید و پیشوند Sponsored Post: را با عنوان پست مشاهده خواهید کرد.

اگر قطعه کد را مطالعه کنید ، متوجه خواهید شد که ما متن پست تبلیغاتی را حول یک CSS کلاس. با استفاده از این کلاس CSS می توانید متن موجود در عنوان عنوان را برجسته کنید. در اینجا کمی CSS وجود دارد که می توانید به موضوع خود اضافه کنید یا طرح زمینه کودک .

متن پشتیبانی شده
زمینه: #eeffee؛
اندازه قلم: کوچک؛
تبدیل متن: بزرگ؛
بالشتک: 5px؛
}

در صورت تمایل می توانید CSS را برای رفع نیازهای خود اصلاح کنید.

افزودن پسوند Sponsored Post به عنوان عنوان در وردپرس h4>

درصورتی که بخواهید متن پست حمایت شده را بعد از عنوان پست نمایش دهید ، می توانید با استفاده از این قطعه کد به این هدف برسید:

add_filter ('the_title'، 'wpb_sponsored')؛
تابع wpb_sponsored ($ title) {
   پست جهانی $؛
   $ sponsored_text = ''؛
   $ sponsored = get_post_meta ($ post-> ID ، 'sponsored' ، درست است)؛
   if ($ sponsored == 'true' && in_the_loop ()) {
       عنوان $ را برگردانید. $ sponsored_text؛
   }
   عنوان $ را برگردانید ؛
}

اگر کدی را مطالعه کنید ، ما فقط دو تغییر ایجاد کرده ایم. ما قبل از متن حمایت شده ، یک حرف واحد اضافه کرده ایم و سپس سفارش را تغییر داده ایم تا ابتدا $ title نمایش داده شود.

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند پیشوند / پسوند پست حمایت شده را برای ارسال عنوان در وردپرس اضافه کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-add-sponsored-post-prefix-to-post-title-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید