چگونه می توان پست ها را در وردپرس به صورت انبوه برنامه ریزی کرد

اخیراً یکی از کاربران ما از ما خواسته است که چگونه می توان پست های برنامه ای را به صورت انبوه در وردپرس منتشر کرد.

برنامه ریزی یک پست در وردپرس بسیار آسان است ، اما اگر بخواهید چندین پیش نویس را به طور همزمان برنامه ریزی کنید ، چه می کنید؟ زمانبندی انبوه وقتی مفید باشد که چندین مقاله در انتظار چاپ باشید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی برنامه های پست شده را در وردپرس به صورت انبوه قرار دهید.

Bulk Schedule Posts in WordPress

چه زمانی لازم است پست های وردپرس را به صورت انبوه برنامه ریزی کنید؟ h4>

اگر تنها نویسنده هستید که در وبلاگ خود محتوا ایجاد و مدیریت می کنید ، به راحتی می توانید با استفاده از ویژگی پیش فرض برنامه ریزی پست در وردپرس ، پست های وبلاگ خود را زمان بندی کنید .

اما اگر شما نیاز به ویرایش و برنامه ریزی تعداد زیادی پست از چندین نویسنده دارید ، می تواند کمی وقت گیر باشد.

ویژگی برنامه ریزی بومی وردپرس شما را ملزم می کند تا هر پست را جداگانه برای برنامه ریزی باز کرده و سپس ذخیره کنید.

در حالی که با یک گزینه برنامه انبوه می توانید چندین پست را همزمان برنامه ریزی کنید که در وقت شما صرفه جویی می کند و می توانید صرف آن شوید افزایش بازدید و رشد وبلاگ خود.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان به راحتی و به صورت گام به گام ، زمان بندی پست ها را در وردپرس بررسی کرد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

برنامه ریزی انبوه پست های وردپرس (راهنمای گام به گام) h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن برنامه نویس خودکار ارسال است پلاگین برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای ما در مورد نحوه پلاگین وردپرس را به راحتی نصب کنید .

پس از فعال سازی ، برای تنظیم زمانبندی خودکار انبوه ، باید به صفحه تنظیمات »زمانبند ارسال خودکار بروید.

Auto Post Scheduler Settings in WordPress

در بالا ، وضعیت برنامه نویس خودکار را مشاهده می کنید که به طور پیش فرض غیرفعال شده است و یک دکمه “فعال کردن برنامه نویس خودکار”. با کلیک روی دکمه می توانید زمانبندی خودکار را فعال کنید ، اما این تنظیمات پیش فرض پلاگین را فعال می کند.

به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم قبل از فعال کردن برنامه زمانبندی ، گزینه های پلاگین را بررسی و به روز کنید.

ابتدا باید زمان فاصله ارسال خودکار را تنظیم کنید. به طور پیش فرض ، روی 24 ساعت تنظیم شده است به این معنی که پیش نویس های شما در بازه زمانی 24 ساعته به طور خودکار منتشر می شوند.

اگر می خواهید هر روز یک مقاله منتشر کنید می توانید آن را بدون تغییر بگذارید. اگر می خواهید دو مقاله منتشر کنید ، می توانید آن را روی 12 ساعت تنظیم کنید.

Auto Post Scheduler Time Interval Option

در مرحله بعدی ، گزینه “شروع مجدد در انتشار” را مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید افزونه پست های منتشر شده قبلی شما را بازنشر دهد ، می توانید این گزینه را علامت بزنید. این تنظیم اساساً به شما امکان می دهد مطالب قدیمی خود را بازیافت کرده و وبلاگ خود را تازه جلوه دهید.

بعد از آن ، گزینه “شروع برنامه ریزی تاخیر” به شما امکان می دهد تا قبل از شروع پخش اولین پست برنامه ریزی شده ، تاخیر زمانی را تعیین کنید. به صورت پیش فرض 0 ثانیه تنظیم شده است و این به این معنی است که اولین پست برنامه ریزی شده شما بلافاصله پس از فعال شدن زمانبند منتشر می شود.

Auto Post Scheduler Post Delay Option

در مرحله بعد ، “محدود کردن بررسی به این نوع پست ها” به شما امکان می دهد انواع پست هایی را که می خواهید به طور خودکار برنامه ریزی کنید ، انتخاب کنید. یک “پست” به طور پیش فرض انتخاب شده است. اگر می خواهید برای صفحات خود برنامه ریزی خودکار را نیز فعال کنید ، می توانید با کلیک روی آنها با فشار دادن کلید Shift روی صفحه کلید ، آنها را به قسمت انتخاب اضافه کنید.

Choose Post Types to Schedule

به همین ترتیب ، می توانید دسته بندی هایی را نیز در برنامه ریزی خودکار قرار دهید. همه دسته ها به طور پیش فرض اضافه می شوند. با این حال ، ممکن است بخواهید گروه “دسته بندی نشده” را حذف کنید. برای انجام این کار ، باید سایر دسته ها را با کلیک روی آنها با فشار دادن کلید Shift روی صفحه کلید خود ، انتخاب کنید.

Choose Categories to schedule your WordPress posts

پس از آن ، گزینه “محدود کردن بررسی به پست های این نویسندگان” را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب مواردی که می خواهید اضافه کنید می توانید همه آنها را درج کنید یا آنها را حذف کنید. همه نویسندگان به طور پیش فرض گنجانده شده اند.

Choose Authors to Schedule Posts in WordPress

همچنین می توانید چک کردن پست ها را با جستجوی کلمه کلیدی محدود کنید. اگر می خواهید پست های حاوی کلمات کلیدی خاص را حذف کنید ، می توانید کلمات کلیدی را با یک خط قبل قبل قرار داده و در قسمت وارد کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مفید “محدود کردن بررسی ها در روزهای خاص” است که به شما امکان می دهد در چه ساعاتی پست ها را منتشر کنید. باید محدوده زمانی را در قالب 24 ساعته وارد کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید پست های خود را ظرف دو صبح تا 9 صبح منتشر کنید ، باید روزهای دوشنبه 0900-2100 را وارد کنید.

Limit check on certain days to schedule posts

اگر این قسمت ها خالی بمانند ، از تمام اوقات روز استفاده می شود.

بعد از آن ، می توانید انتخاب کنید که در کدام روزها نمی خواهید پست ها را برنامه ریزی کنید.

Select Eligible Posts to Schedule

انتخاب کنید

بعد ، می توانید وضعیت های پست واجد شرایط را انتخاب کنید. می توانید پست هایی را با وضعیت پیش نویس ، وضعیت در انتظار یا منتشر شده انتخاب کنید.

در زیر آن ، تنظیمات بیشتری وجود دارد که می توانید برای بازیافت یا انتشار مجدد پست های قدیمی خود استفاده کنید. اگر می خواهید پست های قدیمی خود را با یک تاریخ منتشر شده جدید به روز کنید ، آنها مفید هستند.

هنگامی که همه تنظیمات را بررسی کردید ، روی دکمه “گزینه های به روزرسانی” در پایین کلیک کنید.

Update Auto Post Scheduler Options

اکنون که گزینه های برنامه ریزی خود را به روز کردید ، می توانید به بالا بروید و روی دکمه “فعال کردن برنامه نویس خودکار” کلیک کنید.

Enable Auto Post Scheduler in WordPress

این همه! این پلاگین به طور خودکار تمام پست های واجد شرایط شما را برای آینده برنامه ریزی می کند. برای برنامه ریزی لازم نیست پست ها را به صورت دستی باز کنید.

با این وجود ، برنامه ریزی خودکار گاهی می تواند وب سایت های پر بازدید را کند کند زیرا از WordPress WP-Cron برای برنامه ریزی. با تنظیم چک های Cron در یک برنامه زمانبندی یا با استفاده از افزونه caching WordPress می توانید این مشکل را حل کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه زمانبندی پستهای وردپرس را به صورت عمده برنامه ریزی کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه مشاهده کنید. خطاهای ارسال برنامه از دست رفته در وردپرس را برطرف کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-bulk-schedule-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید