چگونه می توان پست های وردپرس را به صورت انبوه حذف کرد (2 راه حل آسان)

آیا می خواهید پستهای وردپرس را بصورت انبوه حذف کنید؟ وردپرس مدیریت پست ها از ناحیه سرپرست را بسیار آسان می کند. با این حال ، اگر می خواهید تعداد زیادی پست را حذف کنید ، انتخاب و حذف آنها ممکن است مدتی طول بکشد. در این مقاله ، ما دو راه حل سریع و آسان برای حذف انبوه پست های وردپرس از وبلاگ خود را به شما نشان خواهیم داد.

Bulk delete WordPress posts with two easy methods

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر نمی خواهید آموزش فیلم را تماشا کنید ، می توانید نسخه متن زیر را بخوانید:

روش 1. حذف انبوه پست های وردپرس بدون پلاگین h4>

این روش آسان تر است و برای همه کاربران توصیه می شود. از قابلیت داخلی وردپرس برای انتخاب سریع تعداد زیادی پست و حذف آنها استفاده می کند.

ابتدا باید از صفحه ارسال ها »همه پست ها بازدید کنید. از اینجا می توانید روی کادر انتخاب انبوه در بالا کلیک کنید تا تمام پست های نمایش داده شده در صفحه را انتخاب کنید.

Select all posts

اگر نمی خواهید همه پست های انتخاب شده را حذف کنید ، اکنون می توانید پیش بروید و علامت آن پست ها را بردارید. در غیر این صورت ، می توانید بر روی منوی کشویی “Bulk Options” کلیک کرده و گزینه “Move to Trash” را انتخاب کنید.

Move to trash option

بعد ، برای حذف پستهای انتخاب شده باید روی دکمه “اعمال” کلیک کنید.

وردپرس اکنون پست های انتخاب شده را به سطل زباله منتقل می کند.

با استفاده از این روش پیش فرض ، می توانید همزمان فقط 20 پست را انتخاب کنید. اگر می خواهید صدها پست را حذف کنید چه می کنید؟

به سادگی بر روی دکمه “ گزینه های صفحه “در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید صفحه نمایش این یک منوی کشویی است که در آن شما باید “تعداد موارد در هر صفحه” را به تعداد دلخواه تغییر دهید.

Change the number of posts to be displayed

بعد ، روی دکمه Apply کلیک کنید و وردپرس تعداد پستهایی را که قبلاً انتخاب کرده اید نمایش می دهد. اکنون می توانید پیش بروید و پست ها را همانطور که در بالا توضیح داده شد به طور عمده حذف کنید.

توجه: پست های حذف شده به سطل زباله وردپرس و به مدت 30 روز در آنجا باقی خواهد ماند. پس از آن ، آنها برای همیشه از پایگاه داده وردپرس شما حذف می شوند.

حذف انبوه پست ها توسط نویسنده یا دسته خاص

حال فرض کنید شما می خواهید پست هایی را که تحت یک پرونده خاص category / tag یا نوشته شده توسط یک نویسنده خاص ؟ برای نمایش پست های مرتبط با آنها می توانید به سادگی روی نویسنده ، دسته یا پیوندهای برچسب کلیک کنید.

Display posts by author, category, or tag

به عنوان مثال ، با کلیک بر روی دسته “اخبار” لیست پست های ثبت شده در آن دسته به شما نشان داده می شود. سپس می توانید با استفاده از منوی Bulk Options پست ها را انتخاب کرده و به سطل زباله منتقل کنید.

روش 2: حذف انبوه پست های WordPress با استفاده از یک افزونه h4>

گزینه های پیش فرض حذف انبوه برای اکثر کاربران کاملاً مناسب است. با این حال ، مواردی وجود دارد که ممکن است برای انتخاب سریع پست های خاص و سپس حذف انبوه آنها ، به گزینه های بیشتری نیاز داشته باشید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید پست های ثبت شده در چند روز گذشته یا پست های بزرگتر از تعداد روز مشخص را حذف کنید؟

خوشبختانه افزونه ای وجود دارد که به شما امکان می دهد پستها را با استفاده از فیلترهای پیشرفته به صورت انبوه حذف کنید.

ابتدا باید را نصب و فعال کنید افزونه حذف انبوه . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، برای حذف پست ها به صفحه Bulk WP »Bulk Delete Posts در منطقه مدیر WordPress خود بروید. این افزونه چندین روش برای فیلتر کردن و انتخاب پست هایی را که می خواهید حذف کنید ارائه می دهد.

Bulk WP Settings

شما می توانید پست ها را بر اساس مدت زمان فیلتر کنید ، پست های منتشر شده در x روز گذشته را انتخاب کنید ، بلافاصله آنها را حذف کنید بدون اینکه به سطل زباله ارسال کنید ، و حتی برنامه برای حذف بعدا .

هنگامی که در صفحه تنظیمات بیشتر به پایین پیمایش می کنید ، گزینه های بیشتری برای انتخاب و حذف پست ها بر اساس دسته ها پیدا خواهید کرد ، طبقه بندی های سفارشی ، انواع پست های سفارشی و موارد دیگر.

Sort and select posts by category

حذف انبوه همچنین می تواند برای حذف انبوه نظرات ، صفحات ، کاربران و قسمتهای سفارشی استفاده شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد یاد بگیرید چگونه با استفاده از این دو روش به راحتی انبوه پست های وردپرس را حذف کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را با بهترین افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-bulk-delete-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید