چگونه می توان پست های وردپرس را از پایین صفحه به روز کرد / منتشر کرد

هنگام نوشتن پست های خود در وردپرس ، متوجه می شوید که اگر کمی به پایین پیمایش کنید ، جعبه متا Publish ناپدید می شود. برای زدن دکمه انتشار یا به روزرسانی ، یک کاربر باید به بالا پیمایش کند و سپس روی آن دکمه ها کلیک کند. این ناراحتی کمی از رابط کاربری به راحتی برطرف می شود. در این مقاله ما به شما نشان می دهیم چگونه پست WordPress را از پایین صفحه به روز کنید / منتشر کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن به روزرسانی از افزونه پایین . پس از فعال سازی ، به سادگی به پست ها »افزودن موارد جدید بروید. در آنجا متوجه دو دکمه جدید برای به روزرسانی یا انتشار پست ها و دکمه بازگشت به بالا در پایین صفحه خواهید شد.

Update / Publish and Back to Top buttons at the bottom of edit screen in WordPress

دکمه های اصلی به روزرسانی / انتشار بدون تغییر باقی می مانند و همچنان می توانید مانند همیشه از آنها استفاده کنید. این دکمه های جدید هنگامی که در پایین صفحه ویرایش هستید و سریع می خواهید دکمه به روزرسانی یا انتشار را بدون اسکرول به بالا بزنید ، به کار شما می آیند. همچنین می توانید با رسیدن سریع به بالای صفحه در وقت خود صرفه جویی کنید.

این امر به ویژه اگر از پلاگین SEO استفاده می کنید یا متاباکسیدهای دیگری دارید که قبل از انتشار پست پر می کنید بسیار مفید است.

امیدواریم این مقاله به شما در به روزرسانی / انتشار پست های وردپرس از پایین صفحه کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به این 14 نکته برای تسلط بر ویرایشگر بصری وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-update-publish-wordpress-posts-from-the-bottom-of-the-screen/.

دیدگاهتان را بنویسید