چگونه می توان پست های وبلاگ وردپرس خود را به طور خودکار برنامه ریزی کرد

به طور پیش فرض وردپرس به شما امکان می دهد برنامه ریزی پست های خود را تا بعدا منتشر شود. اما ما اغلب دیده ایم که افراد فراموش می کنند پست های خود را برنامه ریزی کنند. آیا اگر برنامه ای برای برنامه ریزی خودکار پست های وردپرس وجود داشته باشد ، خوب نخواهد بود؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برای به اشتراک گذاری اجتماعی پست های وردپرس خود برنامه ریزی کنید.

Auto-scheduling WordPress posts

چرا برنامه ریزی خودکار پست های وردپرس؟ h4>

اکثر وبلاگ نویسان برنامه ریزی برای ارسال ها در یک زمان مشخص منتشر شود. با این حال ، بعضی اوقات ممکن است فراموش کنید که آنها را برنامه ریزی کنید.

یکی از راه های مقابله با این وضعیت استفاده از تقویم تحریریه که به شما نشان می دهد پست هایی را که قرار است برای انتشار برنامه ریزی کنید.

ما از ویرایش جریان در وب سایت های ما بهبود بخشید تا گردش کار سرمقاله ما را مدیریت کنید.

اما اگر فقط می توانید یک سیستم اتوماتیک را تنظیم کنید که بتواند پست های وبلاگ را برای شما برنامه ریزی کند ، عالی نخواهد بود؟ به ویژگی ای مانند بافر فکر کنید. یا برنامه خودکار HootSuite برای رسانه های اجتماعی شما.

انتشار به برنامه یک افزونه وردپرس است که می تواند به طور خودکار پست های شما را برنامه ریزی کند.

بیایید ببینیم چگونه می توانید آن را تنظیم و پیکربندی کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

تنظیم انتشار برای برنامه h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی انتشار برای برنامه ریزی . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، به سادگی به تنظیمات »انتشار در برنامه بروید.

Choose days and number of posts to publish

ابتدا باید تعداد پست های منتشر شده در هر روز را انتخاب کنید. 0 را برای روزهایی که نمی خواهید هیچ پستی منتشر کنید وارد کنید.

بعد از آن باید فاصله زمانی را انتخاب کنید. به طور پیش فرض این برنامه روی 24 ساعت تنظیم شده است ، اما شما می توانید براساس نیاز خود آن را تغییر دهید.

افزونه به طور خودکار برنامه ریزی را انجام می دهد. شما می توانید ببینید که چه زمانی پست شما نمایش داده می شود ، یا می توانید انتخاب کنید که آن را نبینید. تمام اطلاعات را انتخاب کنید یا فقط در بخش اطلاعات جادو کنید.

Choose how much information you want to see next to publish button

برای ذخیره تنظیمات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره همه تغییرات کلیک کنید.

نوشتن پست با انتشار برای پلاگین برنامه h4>

یک پست جدید WordPress ایجاد کنید یا یک پیش نویس موجود را ویرایش کنید. در متاباکس انتشار ، متوجه برخی تغییرات خواهید شد.

Publish meta box with Publish to Post plugin

بارزترین مورد جایگزینی دکمه انتشار با Pub است. به دکمه زمانبندی.

اگر برای نمایش اطلاعات در تنظیمات افزونه انتخاب کرده اید ، با فشار دادن دکمه انتشار برای برنامه ریزی ، زمان برنامه ریزی شده برای پست شما مشاهده خواهید شد.

به یاد داشته باشید ، شما همیشه می توانید این برنامه را با تعریف برنامه خود مانند آنچه به طور معمول انجام می شود .

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا زمانبندی خودکار پست های وبلاگ وردپرس را انجام دهید. همچنین ممکن است بخواهید نکاتی درباره تسلط بر ویرایشگر بصری وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-auto-schedule-social-sharing-for-your-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید