چگونه می توان پایگاه داده وردپرس خود را به تنظیمات پیش فرض بازگرداند

آیا می خواهید پایگاه داده وردپرس خود را به تنظیمات اصلی خود بازنشانی کنید؟

اگر روی یک سرور محلی یا یک سایت آزمایشی کار می کنید ، ممکن است لازم باشد پایگاه داده خود را به حالت اولیه خود بازگردانید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پایگاه داده وردپرس خود را فقط با چند کلیک در تنظیمات پیش فرض بازنشانی کنید.

Easily reset WordPress database to default settings

قبل از بازنشانی پایگاه داده وردپرس خود h4>

وردپرس تمام محتوای وب سایت شما را در یک پایگاه داده ذخیره می کند. این شامل پست ها ، صفحات ، داده های پرونده رسانه ، تنظیمات افزونه و طرح زمینه و موارد دیگر است.

اگر روی آزمایشی کار می کنید ، سایتی در سرور محلی یا سایت صحنه سازی ، بعضا ممکن است بخواهید دوباره تنظیم کنید و فقط به نصب جدید برگردید.

بازنشانی پایگاه داده وردپرس شما سریعترین راه برای انجام این کار است. این بدون پاک کردن هیچ پرونده ذخیره شده در سرور میزبان وب شما ، تمام داده های وردپرس شما را پاک می کند.

مهم: اگر پایگاه داده وردپرس خود را بازنشانی کنید ، تمام داده ها برای همیشه از بین می روند. قابل واگرد نیست.

می توانید یک پشتیبان گیری از وردپرس . همچنین می توانید اگر نمی خواهید از کل وب سایت خود پشتیبان تهیه کنید ، از پایگاه داده وردپرس خود پشتیبان تهیه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، لطفاً به خواندن ادامه دهید.

پایگاه داده وردپرس خود را به تنظیمات پیش فرض بازنشانی کنید h4>

ابتدا باید بازنشانی پایگاه داده وردپرس . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید از صفحه ابزارها »بازنشانی پایگاه داده بازدید کنید. از اینجا می توانید جداول پایگاه داده ای را که می خواهید بازنشانی کنید ، انتخاب کنید یا روی پیوند “انتخاب همه جداول” کلیک کنید تا همه جداول را تنظیم کنید.

Select tables you want to reset in your WordPress database

هنگامی که همه جداول را انتخاب می کنید ، گزینه فعال سازی مجدد قالب وردپرس و افزونه های فعال خود را خواهید داشت. این افزونه همچنین حساب کاربری فعلی وردپرس شما را حفظ خواهد کرد.

Reset database options

سرانجام ، باید با وارد کردن کد امنیتی در جعبه متن ، تنظیم مجدد را تأیید کنید و روی دکمه تنظیم مجدد جدول کلیک کنید.

مشاهده خواهید کرد که یک پنجره هشدار دهنده روی صفحه ظاهر می شود ، برای ادامه بر روی دکمه تأیید کلیک کنید.

Warning popup

اکنون این افزونه تمام داده های موجود در جداول پایگاه داده وردپرس شما را حذف خواهد کرد. پیام موفقیت را در صفحه تنظیمات افزونه مشاهده خواهید کرد.

Database reset complete

بعد از چند ثانیه ، از قسمت سرپرست وردپرس خارج می شوید. برای ادامه کار در وب سایت خود می توانید با استفاده از همان حساب قدیمی دوباره وارد سیستم شوید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه پایگاه داده وردپرس خود را به تنظیمات پیش فرض بازنشانی کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای مبتدیان برای مدیریت پایگاه داده وردپرس ، و اینفوگرافیک ما در نحوه کار وردپرس در پشت صحنه .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-reset-your-wordpress-database-to-default-settings/.

دیدگاهتان را بنویسید