چگونه می توان پایگاه داده وردپرس خود را با یک کلیک بهینه کرد

آیا تاکنون پایگاه داده وردپرس خود را بهینه کرده اید؟ بهینه سازی پایگاه داده شما داده های ناخواسته را پاک می کند که اندازه پایگاه داده را کاهش می دهد و عملکرد را بهبود می بخشد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با یک کلیک به راحتی پایگاه داده وردپرس خود را بهینه کنید.

How to optimize WordPress database

چرا باید پایگاه داده وردپرس خود را بهینه کنید؟ h4>

اگر مدتی است که از وردپرس استفاده می کنید ، احتمالاً داده های بی فایده زیادی در پایگاه داده مانند ویرایشهای پست ، نظرات هرزنامه ، سطل زباله ، گزینه های گذرا ، متا داده یتیم و غیره.

این داده ها اندازه پایگاه داده وردپرس شما را افزایش می دهد ، به این معنی تهیه نسخه پشتیبان از وردپرس فضای دیسک و زمان بیشتری برای بازیابی خواهد داشت.

پاک کردن این داده های ناخواسته به طور قابل توجهی اندازه پایگاه داده وردپرس شما را کاهش می دهد ، که به معنی پشتیبان گیری سریع تر ، بازگرداندن آسان تر و بهبود عملکرد پایگاه داده است.

با گفتن این موارد ، بیایید ببینیم که چگونه می توان پایگاه داده وردپرس خود را به راحتی بهینه سازی کرده و بی نظمی را از بین برد

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

نحوه بهینه سازی پایگاه داده وردپرس خود h4>

از آنجا که در حال کار بر روی پایگاه داده وردپرس خود هستید ، باید مطمئن شوید که یک پشتیبان گیری کامل از وردپرس قبل از حرکت به جلو.

در مرحله بعدی ، باید را نصب و فعال کنید افزونه WP-Optimize . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

این افزونه توسط همان تیم پشت پلاگین پشتیبان گیری محبوب وردپرس ساخته شده است ، UpdraftPlus .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد جدیدی را در نوار مدیریت وردپرس شما با عنوان WP-Optimize اضافه می کند. با کلیک بر روی آن ، به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

WP-Optimize settings

لیستی از عملکردهای افزونه را در پایگاه داده خود مشاهده خواهید کرد. آنها را با دقت مرور کنید و علامت موردی را که نمی خواهید در حال حاضر اجرا کنید بردارید.

مواردی که با قرمز مشخص شده اند ، به عملیات پایگاه داده فشرده تری نیاز دارند. اگر روند در حین کار قطع شود ، ممکن است داده ها را خراب کند. به همین دلیل ما اکیداً توصیه می کنیم قبل از انتخاب موارد قرمز ، از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

بعد از انتخاب موارد ، روی دکمه “اجرای روی همه موارد انتخاب شده” در بالا کلیک کنید.

اکنون این افزونه شروع به بهینه سازی پایگاه داده وردپرس شما می کند و پیشرفت شما را نشان می دهد.

این همه ، شما با موفقیت پایگاه داده وردپرس خود را بهینه سازی کرده اید.

توجه: اگر جداول پایگاه داده MySQL شما از موتور InnoDB استفاده می کنند ، WP-Optimize بهینه سازی جدول پایگاه داده را انجام نمی دهد. با استفاده از phpMyAdmin می توانید آن عملیات را به صورت دستی انجام دهید. به راهنمای مبتدیان ما در مدیریت پایگاه داده وردپرس با phpMyAdmin برای دستورالعمل های دقیق.

امیدواریم این مقاله به شما در بهینه سازی پایگاه داده وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای نهایی ما برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/optimize-your-wordpress-database-with-one-click/.

دیدگاهتان را بنویسید