چگونه می توان پانویس های ساده و ظریف را در پست های وبلاگ وردپرس خود اضافه کرد

ما هرگز خود را روزنامه نگار ندانسته ایم و هیچ تجربه حرفه ای در زمینه نوشتن نداریم. ما فقط گروهی از متعصبان وردپرس هستیم که عاشق به اشتراک گذاشتن آنچه می دانیم هستیم. با این حال ، اگر روزنامه نگار یا کسی هستید که علاقه مند به نوشتن مقاله حرفه ای است ، احتمالاً نیاز به توانایی افزودن پانویس به پست های وردپرس خود را پیدا کرده اید. اخیراً ، سوالی از یک نویسنده مشتاق و کاربر وردپرس جدید دریافت کردیم که از ما می پرسید آیا راهی برای افزودن پانویس در پست های وبلاگ وردپرس وجود دارد؟ همانطور که می گوییم ، “افزونه ای برای آن وجود دارد”. در این مقاله ، ما نحوه ایجاد پاورقی های ساده و ظریف را در پست های وبلاگ وردپرس به شما نشان خواهیم داد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه ای به نام پاورقی های ساده .

پس از فعال شدن ، به سادگی به صفحه Post Edit خود بروید و از کد کوتاه [ref] که می خواهید پاورقی ها را وارد کنید استفاده کنید. یک مثال مثال:

جمله شما به اینجا می رود. [ref] پاورقی شما [/ ref]

نتیجه نهایی برای این کار شبیه به این خواهد بود:

Simple Footnotes Example

درست مانند پاورقی ها در هر نرم افزار دیگری (Word ، Pages و غیره) کار می کنند ، در وردپرس نیز به طور خودکار تعداد را افزایش می دهد. همه یادداشت ها به طور خودکار در پایین پست شما اضافه می شوند.

در صورت داشتن پست های وردپرس خود را در چندین صفحه تقسیم کنید ، سپس می توانید پاورقی های خود را به زیر پیوندهای صفحه خود منتقل کنید یا بگذارید در زیر محتوا ظاهر شود (مانند حالت عادی). با رفتن به تنظیمات »خواندن می توانید این کار را انجام دهید. توجه به این نکته مهم است که پاورقی ها برای پست هایی که بدون صفحه بندی می شوند به صورت طبیعی ظاهر می شوند.

دریافت پاورقی های ساده

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-simple-and-elegant-footnotes-in-your-wordpress-blog-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید