چگونه می توان وردپرس را از ایجاد اندازه تصویر جلوگیری کرد

به طور پیش فرض ، وردپرس از هر تصویری که بارگذاری می کنید سه اندازه ایجاد می کند. مضامین و افزونه ها می توانند اندازه های اضافی تصویر که به راحتی می تواند این عدد را بین 5 تا 10 فشار دهد. اگر محتوای زیادی بر اساس تصویر در سایت خود دارید ، پس از مدتی این ممکن است نیازهای ذخیره سازی و اندازه پرونده پشتیبان شما را افزایش دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از تولید اندازه تصویر توسط وردپرس جلوگیری کنید.

چرا و چه زمانی باید از ایجاد اندازه تصویر وردپرس جلوگیری کنید h4>

اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که اندازه های پیش فرض تصویر برای وب سایت شما مضر نیستند. بیشتر میزبانی وردپرس فضای دیسک سخاوتمندانه کافی را برای ذخیره هزاران تصویر فراهم می کند .

اندازه های اضافی تصویر در هنگام بارگذاری تولید و ذخیره می شوند ، بنابراین به هیچ وجه بر بازدید کنندگان وب سایت تأثیر نمی گذارند. اگر در کار با تصاویر یا ارسال تصاویر کوچک مشکلی دارید ، می توانید به جای خاموش کردن آنها ، نحوه حل برخی از موارد مشکلات تصویر رایج .

با این گفته ، برخی از کاربران ممکن است بخواهند از ایجاد اندازه تصویر توسط وردپرس جلوگیری کنند. به عنوان مثال ، اگر هزاران تصویر داشته باشید ، کپی این تصاویر می تواند اندازه پشتیبان شما را بسیار بزرگ کند. همچنین برای افزونه پشتیبان برای تهیه و ذخیره پشتیبان گیری در cloud. سرانجام ، اگر نمی بینید که از برخی از اندازه های تصویر موجود استفاده می کنید ، غیرفعال کردن آنها باعث صرفه جویی در فضای شما می شود.

متوقف کردن وردپرس برای ایجاد کپی های تصویر در اندازه های مختلف h4>

ابتدا باید بفهمید که چند نسخه از تصویر بارگذاری شده توسط وردپرس تولید شده است. به طور پیش فرض وردپرس سه اندازه تصویر برای تصاویر کوچک ، متوسط ​​و بزرگ ایجاد می کند. به غیر از این اندازه های تصویر ، تم وردپرس نیز ممکن است تصویر خاص خود را داشته باشد اندازه برای تصاویر کوچک / پست ویژه ، اسلایدرها و سایر ویژگی ها.

شما باید با استفاده از برای پیدا کردن تعداد کپی های تصویری که سایت وردپرس شما ایجاد می کند.

با بارگذاری یک تصویر در سایت خود از منطقه مدیر وردپرس خود شروع کنید. بعد ، با استفاده از سرویس گیرنده FTP به وب سایت خود متصل شوید یا از مدیر پرونده cPanel استفاده کنید. اکنون به دایرکتوری / wp-content / uploads / بروید. فایل تصویری که بارگذاری می کنید در فهرست سال و ماه ذخیره می شود. پس از ورود به فهرست ، تمام تصاویر ایجاد شده توسط وردپرس را مشاهده خواهید کرد.

Images stored for different image sizes in WordPress

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، نصب آزمایشی وردپرس ما 5 نسخه از هر تصویر تولید می کند. سه مورد از این تصاویر به صورت پیش فرض اندازه تصویر وردپرس ، تصویر کوچک ، متوسط ​​و بزرگ هستند. دو اندازه دیگر توسط موضوع تولید می شوند.

با مراجعه به تنظیمات »رسانه در وردپرس می توانید تولید اندازه تصویر پیش فرض وردپرس را متوقف کنید قسمت مدیر . در آنجا اندازه های پیش فرض تصویر توسط وردپرس را خواهید دید. شما باید این اندازه ها را روی 0 تنظیم کنید که هنگام آپلود تصویر جدید ، از ایجاد اندازه تصویر پیش فرض وردپرس جلوگیری می کند.

Setting the default image sizes to zero in WordPress

توجه: وردپرس از اندازه تصویر بند انگشتی برای گالری ها ، بنابراین اگر آن را روی 0 قرار دهید ، نمایش گالری آینده شما ممکن است به درستی کار نکند.

دو اندازه تصویر دیگر توسط قالب وردپرس تولید می شوند. معمولاً می توانید کد اندازه طرح زمینه را در پرونده functions.php طرح زمینه خود پیدا کنید. به سادگی به دنبال کد کد حاوی عملکرد add_image_size بگردید. ظاهری شبیه به این خواهد داشت و بسته به این که طرح زمینه شما از چند اندازه تصویر پشتیبانی می کند می تواند چندین خط داشته باشد:

add_image_size ('homepage-thumb'، 220، 180، true)؛

با حذف این خطوط ، موضوع شما از ایجاد آن اندازه تصویر جلوگیری می کند.

همچنین باید خطی را که حاوی عملکرد set_post_thumbnail_size است پیدا کنید. چیزی شبیه به این خواهد بود:

size_post_thumbnail_size (150 ، 150) ؛

با حذف این خط ، موضوع شما از ایجاد اندازه تصویر بند انگشتی پست در وردپرس جلوگیری می کند.

لطفاً توجه داشته باشید که این اندازه های تصویر ممکن است توسط تم شما برای تصاویر کوچک پست ، اسلایدرها ، پیوست ها یا انواع پست های سفارشی استفاده شود. فقط در صورت اطمینان و آگاهی از تاثیری که ممکن است در سایت شما داشته باشد ، آنها را حذف کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند از ایجاد اندازه تصویر توسط وردپرس جلوگیری کرده و فهرست دایرکتوری آپلودهای خود را بدون درهم و برهم نگه دارید. برای بازخورد و س questionsال ، می توانید در زیر نظر دهید ، یا در توییتر و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-prevent-wordpress-from-generating-image-sizes/.

دیدگاهتان را بنویسید