چگونه می توان هنگام ارسال یک پست جدید در وردپرس ، به طور خودکار توییت کرد

توییتر یکی از بهترین ابزارهایی است که هر زمان پست جدیدی در وردپرس منتشر می کنید به پیروان خود اطلاع دهید. اگر توییتر شما فعال است ، ممکن است بخواهید هر زمان که پست جدیدی منتشر کردید به طور خودکار از سایت وردپرس خود توییت ارسال کنید. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که هنگام به روزرسانی یا انتشار پست جدید در وردپرس ، چگونه می توانید به طور خودکار یک توییت ارسال کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WP به پلاگین Twitter . پس از فعال سازی افزونه ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه به تنظیمات »WP به توییتر بروید.

WP to Twitter settings screen

ایجاد یک برنامه توییتر برای سایت وردپرس خود h4>

برای استفاده از Twitter API ، اکنون توییتر نیاز به احراز هویت با استفاده از پروتکل OAuth دارد. برای استفاده از این افزونه ، باید یک برنامه Twitter برای وب سایت خود ایجاد کنید. به Twitter Apps صفحه ثبت نام بروید و با خود وارد سیستم شوید حساب توییتر برای ثبت برنامه خود ، بر روی دکمه ایجاد برنامه جدید کلیک کنید. در صفحه بعد ، به سادگی یک نام برای برنامه خود ، یک توضیح مختصر ، URL وب سایت خود وارد کنید و سپس از همان URL تماس با URL برای برنامه استفاده کنید.

Registering your Twitter App

اکنون توییتر برنامه ای برای شما ایجاد می کند و شما را به صفحه برنامه خود می برد. اکنون باید به این برنامه دسترسی به نوشتن و نوشتن به حساب Twitter خود را بدهید. برای انجام این کار ، کافیست روی برگه تنظیمات کلیک کنید و به پایین به قسمت نوع برنامه بروید. در قسمت Access ، خواندن و نوشتن را انتخاب کنید و تنظیمات برنامه Twitter خود را به روز کنید.

در مرحله بعدی باید به صفحه جزئیات برنامه Twitter خود بازگردید. به پایین صفحه بروید و بر روی دکمه ایجاد دسترسی دسترسی من کلیک کنید. توییتر اکنون رمز دسترسی شما را ایجاد می کند. در زیر کلیدهای رمز دسترسی شما ، سطح دسترسی را نیز به شما نشان می دهد ، مطمئن شوید که Read and Writing است.

در این زمان ، تمام کلیدهای لازم برای احراز هویت سایت خود با Twitter را دارید. کلیدهای رمز مصرفی ، راز مصرف کننده ، رمز دسترسی و رمز دسترسی رمز رمز را کپی کرده و در WP در تنظیمات Twitter جای گذاری کنید. پس از انجام این کار ، به سادگی بر روی اتصال به توییتر کلیک کنید تا سایت خود را تأیید کنید.

تنظیم WP در توییتر h4>

پس از احراز هویت سایت خود با Twitter ، مرحله بعدی پیکربندی تنظیمات WP در توییتر برای توییت های خود است. در صفحه تنظیمات افزونه ، به پایین به قسمت تنظیمات اساسی بروید.

Configuring WP to Tweet settings

اولین گزینه در تنظیمات اساسی ، انتخاب ارائه دهنده خدمات کوتاه کردن URL در صورت استفاده از آن است. همچنین گزینه هایی برای هر نوع پست به شما نشان داده می شود. اگر از انواع پست سفارشی استفاده می کنید ، آن نوع پست ها نیز در اینجا نشان داده می شوند. به طور پیش فرض ، پست ها ، صفحات و پیوندها را نشان می دهد. به سادگی می توانید روی کادرهای تأیید برای نوع پستی که می خواهید توییت کنید کلیک کنید.

هر زمان که پست جدیدی منتشر یا به روز شود WP به Tweet می تواند به طور خودکار یک توییت ارسال کند. شما می توانید پیام توییت خود را برای توییت های خروجی تنظیم کنید. پس از انجام تنظیمات ، تنظیمات خود را ذخیره کنید.

اساساً این تنها چیزی است که شما برای تنظیم توییت های خودکار برای ارسال های جدید در وردپرس نیاز دارید. با این حال ، این پلاگین دارای گزینه های پیشرفته ای است که به شما امکان می دهد از برچسب های وردپرس به عنوان هشتگ برای توییت های خود استفاده کنید. همچنین می توانید دسته ها را از توییت کردن خودکار حذف کنید ، به نویسندگان مجوز اجازه ارسال توییت دهید و پیگیری Google Analytics را فعال کنید.

Advance settings for WP to Twitter

در بخش تنظیمات نویسنده می توانید کادر کنار “نویسندگان دارای حسابهای شخصی توییتر هستند” را علامت بزنید که به سایر نویسندگان سایت شما اجازه می دهد دسته های Twitter خود را به آنها اضافه کنند پروفایل ها در بخش تنظیمات نویسنده ، می توانید نقش های کاربری را نیز انتخاب کنید که اجازه افزودن اطلاعات توییتر ، ارسال توییت یا تنظیمات پیش فرض توییت بیش از حد مجاز را دارند.

Allow authors to add twitter handles in their profiles

توییت کنید یا توییت نمی کنید؟ h4>

هنگامی که WP را برای ارسال خودکار توییت ها به توییتر راه اندازی کردید ، همچنان می توانید از این تنظیمات برای پست های جداگانه در صفحه ویرایش پست استفاده کنید. می توانید یک پیام را توییت کنید یا یک توییت نکنید ، یا حتی الگوی پیش فرض را با یک توییت سفارشی برای پست جایگزین کنید.

Override default auto tweet with a custom tweet

مشکلی در اشتراک گذاری و توییت کردن خودکار این است که گاهی اوقات ممکن است بخواهید پستی را حذف کنید یا آن را تغییر دهید. حتی ممکن است گاهی اوقات تصادفاً پستی را منتشر کنید که برای انتشار آماده نبود. اگر توییت خودکار را تنظیم کنید ، برای آن خیلی دیر است. این کلمه با توییت شما وجود دارد. برای جلوگیری از این امر ، ما توصیه می کنیم برنامه ریزی پست های وردپرس برای رسانه های اجتماعی با استفاده از BufferApp که به شما امکان می دهد هنگام انتشار یک پست جدید در تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از نوار اجتماعی شناور استفاده کرده و به اشتراک بگذارید پست های شما پس از انتشار.

امیدواریم این مقاله در ارسال پست های جدید در وردپرس به شما در ارسال توییت های خودکار کمک کرده باشد. برای بازخورد و س questionsال ، می توانید در مورد Twitter یا Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-automatically-send-tweet-when-you-publish-a-new-post-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید