چگونه می توان همه کاربران را در وردپرس مجبور به خروج کرد

آیا می خواهید همه کاربران را در وردپرس به زور از سیستم خارج کنید؟ اگر شک دارید که وردپرس شما هک شده است یا فقط برای ورود مجدد به کاربران نیاز دارید ، پس گزینه پیش فرض برای انجام این کار در وردپرس وجود ندارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی همه کاربران را در وردپرس از سیستم خارج کنید.

چرا و چه زمانی ممکن است بخواهید مجبور شوید همه کاربران را در وردپرس از سیستم خارج کنید؟ h4>

اگر سایت عضویت در وردپرس یا یک افزونه LMS ، و برای ورود مجدد به همه کاربران در سیستم وارد شده اید ، پس این آموزش برای شما مناسب است.

به دلایل مختلف ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید. به عنوان مثال ، اگر به هک شدن سایت وردپرس خود مشکوک هستید ، اجبار به سیستم ورود به سیستم به شما امکان می دهد به درستی سایت هک شده وردپرس خود را تمیز کنید .

در مرحله بعدی ، اگر از عضویت استفاده می کنید یا سایت پرداخت به ازای هر بازدید و ترس از این که کاربران ممکن است رمزهای عبور خود را برای دسترسی به محتوا به اشتراک بگذارند ، مفید خواهد بود پس از ورود به سیستم ، می توانید آنها را از اشتراک گذرواژه ها متوقف کنید .

سناریوی دیگر این است که هنگام استفاده از رایانه عمومی یا WiFi بدون استفاده از سرویس VPN . اگر مطمئن نیستید که به درستی از سیستم خارج شده اید ، این روش تمام جلسات ورود به سیستم را خاتمه می دهد.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان به راحتی همه کاربران را در وردپرس از سیستم خارج کرد.

اجباری کردن تمام کاربران وردپرس h4>

برای این آموزش ، شما ویرایش پرونده پیکربندی WP به نام wp-config.php. ما به شدت توصیه می کنیم قبل از ایجاد تغییر در پرونده wp-config.php ، از آن پشتیبان تهیه کنید.

ابتدا باید به وب سایت خود متصل شوید با استفاده از FTP یا از طریق File Manager در cPanel. پس از اتصال ، فایل wp-config.php را در پوشه اصلی سایت خود پیدا خواهید کرد.

Editing wp-config.php file via FTP

برای باز کردن پرونده در ویرایشگر متن ، می توانید کلیک راست کرده و ویرایش را انتخاب کنید.

در داخل پرونده wp-config.php خود یک بلوک کد پیدا خواهید کرد که به این شکل است:

define ('AUTH_KEY'، 'K2 # m ،> O-z / IeRr؟> 5lmx`Hf:')؛
define ('SECURE_AUTH_KEY'، '-Qf (} 6G (zB` (D *)] fe؛ iEw؟ M] PU> BY: $ Ni6] ~ mYCfZ68l_M @ R  " )
define ('NONCE_KEY'، 'LM7} + || ^ qoISh4 # q_ ST٪ # x0vke + TQD (^ $ W {lVQ_TyV!٪، N ++ H) 4+> uSZl6Z٪ W [3']؛
define ('AUTH_SALT'، 'PpS؛ 19y؟ W31AY @: =، RC؛ & 0kkNXNkP -v = Lr؛ ghGft:؟ WV5vA-lje | h {A19Tfzq $ [')؛
define ('SECURE_AUTH_SALT'، '+ H.u} x4u  / z')؛

همچنین ممکن است هر یک از این سطرها “عبارت منحصر به فرد خود را اینجا قرار دهید” به عنوان پارامتر دوم.

به این خطوط کلیدهای تأیید اعتبار و نمک گفته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها به راهنمای ما در کلیدهای امنیتی وردپرس .

بعد ، شما باید از صفحه تولید کننده نمک وردپرس . این صفحه رشته های کلیدی جدیدی را به طور تصادفی ایجاد می کند که می توانید در پرونده wp-config.php خود استفاده کنید.

Generating WordPress security keys

باید کلیدهای موجود را با کلیدهای جدیدی که به تازگی تولید کرده اید جایگزین کنید. پس از اتمام ، اطمینان حاصل کنید که تغییرات خود را ذخیره کرده و فایل wp-config.php خود را دوباره به سرور بارگذاری کنید.

تغییر نمک ها به طور خودکار همه افراد را از وب سایت شما خارج می کند و آنها را مجبور می کند دوباره وارد سیستم شوند.

بهبود امنیت رمز عبور برای همه کاربران در سایت وردپرس شما h4>

اگر یک وب سایت عضویت یا به کاربران اجازه می دهد تا در سایت شما ثبت نام کنند ، در این صورت کاربران به راحتی به خاطر سپرده می شوند و از رمزهای عبور ضعیف استفاده می کنند.

رمزعبورهای ضعیف به راحتی شکست می خورند و یک چالش امنیتی برای وب سایت شما محسوب می شوند.

اگر مشکوک هستید که وب سایت شما هک شده است ، پس ممکن است بخواهید با خیال راحت بازنشانی رمزهای عبور برای همه کاربران در سایت وردپرس خود. با این کار می توانید رمزهای ورود جدیدی برای حساب های خود ایجاد کنید.

با این حال ، کاربران هنوز هم می توانند از همان رمز عبوری که قبلاً داشتند استفاده کنند. برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقی ، می توانید رمزهای عبور قوی را برای همه کاربران در سایت وردپرس خود اعمال کنید.

یكی از رایج ترین س whenالاتی كه ما هر زمان استفاده از گذرواژه های قوی را به شما پیشنهاد می دهیم این است كه چگونه همه این گذرواژه های دشوار را به خاطر بسپاریم؟

پاسخ ساده است ، نیازی نیست. برنامه هایی در دسترس هستند که می توانند رمزهای عبور شما را مدیریت کنند. به راهنمای ما مراجعه کنید بهترین روش برای مدیریت رمزهای عبور برای مبتدیان وردپرس است “> نحوه مدیریت رمزهای عبور وردپرس

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه مجبور شوید همه کاربران را در وردپرس از سیستم خارج کنید. همچنین ممکن است بخواهید مرحله به مرحله کامل ما را ببینید امنیت وردپرس راهنما برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-force-logout-all-users-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید