چگونه می توان نویسندگان را از حذف پست ها در وردپرس جلوگیری کرد

به طور پیش فرض ، کاربران با نقش کاربر نویسنده می توانند پست های خود را حذف کنند ، حتی اگر این پست ها قبلاً منتشر شده باشند. اگر یک وبلاگ چند نویسنده دارید ، ممکن است بخواهید جلوی حذف نویسندگان پست های خود به ویژه نویسندگان را بگیرید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از حذف نویسندگان پست های خود در وردپرس به راحتی جلوگیری کنید.

How to prevent authors from deleting posts in WordPress

چرا از حذف نویسندگان برای پست های خود در وردپرس جلوگیری می کنیم h4>

وردپرس دارای سیستم مدیریت نقش کاربر . به هر کاربر ثبت شده در وب سایت وردپرس شما ، نقش کاربر a > ، و هر نقش کاربر دارای مجوزهای مختلف است.

کاربران با نقش ‘ نویسنده ” می توانند پست بنویسند و آنها را در وب سایت خود منتشر کنید. این نقش به طور کلی توسط وبلاگ های چند نویسنده وردپرس .

نویسندگان همچنین می توانند پست های خود را حذف کنند ، از جمله پست هایی که قبلا منتشر شده اند. به عنوان یک مالک وب سایت ، ممکن است بخواهید از نویسندگان جلوگیری کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار تغییر نقش کاربر نویسنده و تغییر مجوزهای آن در وردپرس است.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان نویسندگان را به راحتی از حذف پست های خودشان جلوگیری کرد.

روش 1: از حذف نویسندگان با استفاده از افزونه جلوگیری کنید h4>

این روش برای همه کاربران آسان تر و توصیه شده است.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی مدیر قابلیت پیشرفته . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید از صفحه کاربران »قابلیت ها بازدید کنید. در اینجا می توانید هر نقش کاربر وردپرس را بارگیری کرده و قابلیت ها و مجوزهای آن را تغییر دهید.

User roles and capabilities manager

شما باید با قرار دادن کادر “انتخاب نقش برای مشاهده / ویرایش” در ستون سمت راست شروع کنید و سپس نقش کاربر “نویسنده” را از منوی کشویی انتخاب کنید. پس از آن باید روی دکمه “بارگیری” کلیک کنید تا قابلیت های نقش کاربر نویسنده بارگیری شود.

Load author user role

اکنون افزونه قابلیت های نقش کاربر “نویسنده” را بارگیری می کند. در بخش قابلیت های حذف ، برای حذف و حذف گزینه های منتشر شده ، باید کادر بعدی را بردارید.

بعد از آن می توانید به پایین صفحه بروید و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

اکنون ، کاربران با نقش کاربر نویسنده دیگر نمی توانند هیچ پستی را در سایت وردپرس شما حذف کنند.

پس دادن مجوزها

قابلیت های نقش کاربر به صراحت تعریف شده است. این بدان معناست که به محض اینکه شما یک قابلیت را از نقش کاربر حذف کنید ، دیگر برنمی گردد مگر اینکه صریحاً آن را دوباره تعریف کنید. حتی اگر افزونه را نیز نصب نکرده باشید ، تغییراتی که ایجاد کرده اید به طور خودکار بر نمی گردند.

اگر می خواهید به نویسندگان اجازه حذف دهید ، باید مراحل را تکرار کنید و کادرهای کنار گزینه های حذف و حذف پست های منتشر شده را علامت بزنید.

اگر می خواهید افزونه را حذف نصب کرده و دوباره به قابلیت های پیش فرض وردپرس برگردانید ، ابتدا باید از صفحه Tools »مدیر قابلیت بازدید کرده و روی پیوند” Reset to WordPress default “کلیک کنید.

Reset user role permissions

روش 2: از حذف دستی پست های نویسندگان به صورت دستی جلوگیری کنید h4>

این روش شما را ملزم می کند کدی را به پرونده های وردپرس خود اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، نگاهی به راهنمای ما در نحوه کپی و جایگذاری کد در وردپرس .

شما باید کد زیر را به فایل functions.php یا یک افزونه اختصاصی سایت .

تابع wpb_change_author_role () {
$ wp_roles جهانی؛
$ wp_roles-> remove_cap ('نویسنده' ، 'حذف_پست ها')؛
$ wp_roles-> remove_cap ('نویسنده' ، 'حذف_ پست_های منتشر شده')؛

}
add_action ('init' ، 'wpb_change_author_role')؛

این کد نقش کاربر نویسنده را تغییر می دهد و قابلیت حذف پست های خود را از بین می برد.

اگر می خواهید مجوزها را برگردانید ، پس از حذف ساده کد تغییری ایجاد نمی کند. شما باید با جایگزینی اولین قطعه کد با کد زیر ، به طور واضح قابلیت های حذف شده را دوباره تعریف کنید:

تابع wpb_change_author_role () {
$ wp_roles جهانی؛
$ wp_roles-> add_cap ('نویسنده' ، 'حذف_پست ها')؛
$ wp_roles-> add_cap ('نویسنده' ، 'حذف_ پست_های منتشر شده')؛

}
add_action ('init' ، 'wpb_change_author_role')؛

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد یاد بگیرید چگونه از حذف نویسندگان از ارسال خود در وردپرس جلوگیری کنید. همچنین ممکن است بخواهید مرحله به مرحله نهایی ما را ببینید امنیت وردپرس راهنما برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-prevent-authors-from-deleting-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید