چگونه می توان نویسنده یک پست را در وردپرس تغییر داد

آیا می خواهید نویسنده یک پست را در وردپرس تغییر دهید؟ بعضی اوقات ممکن است نیاز باشد که نویسنده دیگری متفاوت از شخصی که پست را در وردپرس اضافه کرده است ، نمایش دهید. نیازی نیست که کل پست وردپرس را با یک حساب کاربری متفاوت کپی و پیست کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فقط با چند کلیک نویسنده یک پست در وردپرس را به راحتی تغییر دهید.

How to Change the Author of WordPress Posts

قبل از اینکه نویسنده یک پست را در وردپرس تغییر دهید h4>

اگر می خواهید نام خود را روی پستی که توسط کاربر دیگری در سایت وردپرس شما نوشته شده نشان دهید ، آماده هستید تا دستورالعمل های این مقاله را دنبال کنید.

از طرف دیگر ، اگر می خواهید کاربر دیگری را به عنوان نویسنده نشان دهید ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که این کاربر در سایت وردپرس شما وجود دارد. به راهنمای ما در نحوه افزودن کاربران و نویسندگان جدید در وردپرس برای دستورالعمل های دقیق.

هنگام ورود به سیستم وردپرس خود با مراجعه به صفحه کاربران می توانید همه کاربران را در سایت وردپرس خود مشاهده و مدیریت کنید مدیر حساب.

Managing users in WordPress

اگر فقط می خواهید نحوه نمایش نام خود را تغییر دهید ، راهنمای ما را در نحوه افزودن یا تغییر نام کامل خود در وردپرس .

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه نویسنده یک پست در وردپرس را به سرعت و به راحتی تغییر می دهیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

تغییر نویسنده یک پست وردپرس h4>

ابتدا باید پست یا صفحه ای را ویرایش کنید که می خواهید نام نویسنده را تغییر دهید. در صفحه ویرایش پست ، باید روی گزینه های صفحه منوی گوشه سمت راست بالای صفحه.

Screen Options button

این یک منوی پرواز در صفحه با مجموعه ای از گزینه ها را نشان می دهد. باید کادر کنار گزینه “نویسنده” را علامت بزنید.

Enable author box on posts screen

پس از آن ، باید در صفحه ویرایش پست درست در زیر ویرایشگر پست به پایین پیمایش کنید. کادر نویسنده را در آنجا مشاهده خواهید کرد.

به سادگی بر روی منوی کشویی کلیک کرده و نویسنده دیگری را انتخاب کنید.

Select an author for the post

برای ذخیره تغییرات فراموش نکنید که روی دکمه Save Draft یا Update کلیک کنید.

Save your changes by clicking on update or save draft button

این همه ، شما نویسنده یک پست در WordPress را با موفقیت تغییر داده اید.

به سرعت نویسنده را برای چند پست در وردپرس تغییر دهید h4>

تغییر نویسنده با ویرایش یک پست آسان است. با این حال ، اگر مجبور باشید این کار را برای چندین پست انجام دهید ، انجام این کار زمان زیادی می برد.

یک روش آسان برای تغییر سریع نویسنده برای چندین پست وردپرس همزمان وجود دارد. برای به روزرسانی انبوه نویسندگان ، از نوار مدیر WordPress خود بر روی منوی ارسال ها کلیک کنید. با این کار تمام پست های سایت وردپرسی شما لیست می شوند.

به طور پیش فرض ، وردپرس 20 پست در هر صفحه را نشان می دهد. اگر می خواهید پست های بیشتری نمایش داده شود ، باید روی گزینه های صفحه کلیک کنید و تعداد پست هایی را که می خواهید نمایش دهید تغییر دهید.

Show more posts in admin area

اکنون باید پست هایی را انتخاب کنید که می خواهید نویسنده را تغییر دهید. پس از انتخاب پست ها ، از منوی کشویی “Bulk Actions” “ویرایش” را انتخاب کنید و سپس روی “دکمه اعمال” کلیک کنید.

Bulk edit posts in WordPress

اکنون وردپرس متاباکس Bulk Edit را به شما نشان می دهد. باید نویسنده جدید را با کلیک کردن روی منوی کشویی کنار گزینه نویسنده انتخاب کنید.

Bulk edit author for multiple posts in WordPress

برای ذخیره تغییرات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه “بروزرسانی” کلیک کنید.

این همه ، شما نویسنده را برای چندین پست وردپرس بدون ویرایش جداگانه با موفقیت تغییر داده اید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه نویسنده یک پست را در وردپرس تغییر دهید. همچنین ممکن است بخواهید مقایسه ما را با بهترین افزونه های پشتیبان گیری از وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-change-the-author-of-a-post-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید