چگونه می توان نظرات خود را در WordPress به راحتی تنبل کرد

آیا می خواهید نظرات وردپرس را برای بهبود سرعت صفحه بارگذاری کنید؟ بسیاری از وبلاگ های معروف و سایت های خبری از بارگذاری تنبل برای پنهان کردن نظرات در مورد مقاله های خود استفاده می کنند. یک کاربر برای مشاهده و ارسال نظرات باید روی دکمه “بارگیری نظرات” کلیک کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید نظرات خود را به راحتی در WordPress تنبل کنید.

How to easily lazy load comments in WordPress

چرا نظرات وردپرس Load Lazy Load را اضافه می کنیم؟ h4>

نظرات برای مشارکت کاربر بسیار مناسب است ، و موارد بسیاری وجود دارد -blog-posts / “title =” 11 راه برای دریافت نظرات بیشتر درباره پست های وبلاگ وردپرس “> راه های دریافت نظرات بیشتر در مورد پست های وبلاگ وردپرس.

با این حال ، نظرات همچنین می توانند اندازه صفحه را افزایش دهند که بر زمان بارگذاری صفحه و تجربه کاربر در سایت شما تأثیر می گذارد.

سرعت یک معیار عملکرد بسیار مهم است. این بر تجربه کاربر و عملکرد SEO خوب. به راهنمای نهایی برای افزایش سرعت و عملکرد وردپرس مراجعه کنید. .

با بارگیری نکردن نظرات بلافاصله ، می توانید زمان بارگیری صفحه برای مقالات خود را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشید. همچنین باعث بهبود تجربه کاربر در ارتباطات اینترنتی کندتر و صفحات کوچکتر می شود.

با گفتن این مطلب ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان به راحتی تنبل نظرات وردپرس را اضافه کرد.

افزودن بار تنبل برای نظرات وردپرس h4>

ابتدا باید بارگذاری تنبل برای نظرات . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »بحث و گفتگو بروید.

Select how you want to lazy load comments in WordPress

به بخش “نظرات بارگذاری تنبل” بروید و روش بارگذاری تنبل خود را انتخاب کنید. این افزونه دو روش برای بارگذاری تنبل نظرات در پست های وردپرس شما ارائه می دهد.

شما می توانید روش کلیک را انتخاب کنید ، که در انتهای مقاله شما یک دکمه اضافه می کند و به کاربران امکان می دهد نظرات را کلیک و بارگیری کنند.

همچنین می توانید روش پیمایش را انتخاب کنید ، که به طور خودکار نظرات را بارگیری می کند زیرا کاربر تا انتهای پست پیمایش می کند.

Lazy loading comments on scroll

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید از هر پستی در سایت وردپرس خود بازدید کنید.

بسته به روش بارگذاری تنبل ، یا هنگام پیمایش نظرات را مشاهده می کنید که بارگیری می شوند ، یا دکمه “بارگیری نظرات” را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی دکمه بارگیری خواهد شد طرح نظرات و فرم نظر .

Lazy loading WordPress comments on click

کلیک کنید

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه به راحتی تنبل کردن نظرات در وردپرس باشید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه به کاربران اجازه اشتراک در نظرات در وردپرس را بدهید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-easily-lazy-load-comments-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید