چگونه می توان میزان بازدید وبلاگ خود را افزایش داد – راه آسان (27 نکته ثابت شده)

راه اندازی یک وبلاگ این روزها با بسترهایی مانند وردپرس آسان شده است. با این وجود به محض فعال شدن ، چالش بزرگ بعدی شما ایجاد بازدید بیشتر به وبلاگ یا وب سایت خود است.

نگران نباشید ، برای تبلیغ وبلاگ خود نیازی نیست که یک مرجع بازاریابی باشید. با استفاده از بهترین روش های اثبات شده می توانید به راحتی بازدید وبلاگ خود را افزایش دهید تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید.

در این مقاله ، ما ساده ترین و نکات آزمایش شده را برای افزایش بازدید وبلاگ خود مانند یک بازاریاب متخصص به اشتراک خواهیم گذاشت.

Easy tips to increase your blog traffic

برخلاف سایر مقالات در مورد افزایش بازدید وبلاگ ، ما فقط قصد داریم نکاتی را که شخصاً برای افزایش بازدید وب سایت خود به ماهانه به میلیون ها بازدید صفحه استفاده کرده ایم ، به اشتراک بگذاریم.

ما همچنین تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا این مقاله به عنوان جامع ترین راهنمای ترافیک وب سایت شناخته شود ، بنابراین می توانید یک استراتژی کلی بازدید از وبلاگ برای تجارت خود داشته باشید.

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

1 برای درک کاربران خود نمایه مخاطبان ایجاد کنید h4>

Audience profiles

قبل از شروع تولید محتوا برای وبلاگ خود ، مهم است که کمی وقت صرف درک مخاطب هدف خود و آنچه آنها به دنبال آن هستند ، شود.

با پاسخ به س questionsالات زیر می توانید به سرعت یک چارچوب مخاطب ایجاد کنید:

  • مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
  • آنها با چه مشکلاتی روبرو هستند که می توانید به حل آنها کمک کنید؟
  • آنها به دنبال چه نوع محتوایی هستند؟
  • چگونه ایده آل آنها سعی می کنند پاسخ س questionsالات خود را پیدا کنند؟

پاسخ به این سالات به شما کمک می کند تصویر واضح تری از مخاطب مورد نظر خود بدست آورید.

همچنین می توانید با افزودن س questionsالهای شخصی شده دیگری مانند این موارد را گسترش دهید:

  • چند سال دارند؟
  • مشاغل آنها چیست؟
  • سطح تحصیلات آنها چقدر است؟
  • سطح تخصص آنها در موضوع وبلاگ شما چقدر است؟

این پروفایل مخاطبان در صنعت تجارت الکترونیک به عنوان شخصیت خریدار نیز شناخته می شوند. اگر شما یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید ، بنابراین توصیه می کنیم این راهنمای دقیق را در نحوه ایجاد شخصیت خریدار با مثالها و الگوها.

2. برای برنامه ریزی استراتژی محتوای خود h4> تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

Keyword research

تحقیق در مورد کلید واژه روشی است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان سئو استفاده می شود. به شما کمک می کند کلمات و جملات خاصی را که کاربران در Google و سایر موتورهای جستجو تایپ می کنند کشف کنید و محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید.

به طور معمول ، مبتدیان هنگام ایجاد محتوا فقط به بهترین حدس خود اعتماد می کنند. همانطور که می توانید تصور کنید ، این استراتژی ضربه بزرگی است.

اگر از استراتژی “بهترین حدس” استفاده می کنید ، بسیاری از مقالات شما در موتورهای جستجو خوب عمل نمی کنند. صرفاً به این دلیل که هیچ کس به دنبال کلمات کلیدی مورد استفاده شما نیست یا رقابت بیش از حد برای این کلمات کلیدی وجود دارد.

با انجام جستجوی مناسب کلمات کلیدی ، مزایای زیر را باز خواهید کرد:

  • عبارات جستجوی واقعی که افراد به دنبال آن هستند را کشف کنید
  • ایده های منحصر به فرد محتوایی را برای عبارات جستجوی محبوب پیدا کنید
  • از رقبای خود بیاموزید و آنها را با محتوای بهتر شکست دهید
  • برای هدایت ترافیک ثابت به وبلاگ خود ، یک سری مقاله ستون ایجاد کنید

حال س questionال این است که شما در حقیقت چگونه تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام می دهید؟ خوشبختانه ، آنقدرها هم که فکر می کنید دشوار نیست.

ابزار رایگان و پولی زیادی وجود دارد که می تواند به شما در انجام تحقیقات مناسب کلمات کلیدی کمک کند.

برای یافتن ایده های بیشتر درباره کلمات کلیدی ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که یک کلمه کلیدی ، یک وبلاگ رقبا / آدرس وب سایت یا آدرس اینترنتی خود را وارد کنید.

ما یک راهنمای دقیق در مورد نحوه انجام تحقیقات کلید واژه برای وبلاگ وردپرس خود با دستورالعمل های گام به گام.

3 یک تقویم تحریریه ایجاد کنید h4>

Editorial calendar

هنگامی که تحقیق کلمات کلیدی را انجام دادید ، احتمالاً با ایده های زیادی برای ارسال وبلاگ مواجه خواهید شد.

گاهی اوقات ، لیست بزرگی از کلمات کلیدی می تواند مبتدیان را به جایی برساند که آنها به سادگی تسلیم شوند.

برای اطمینان از اینکه چنین اتفاقی برای شما نیفتاده است ، توصیه می کنیم یک تقویم سرمقاله (یک طرح بازی) ایجاد کنید. به یاد داشته باشید ، هیچ وبلاگ بزرگی در یک روز ساخته نشده است.

برای ایجاد یک وبلاگ موفق .

ایجاد یک تقویم سرمقاله به شما کمک می کند طرح را ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.

ابزارهای مفیدی وجود دارد که می توانید مانند Asana استفاده کنید. و Trello را نام ببرید.

این ابزارها دارای مجموعه ای قدرتمند از ویژگی ها هستند که به شما کمک می کنند در بالای بازی خود باشید.

هدف سازماندهی ، ایجاد یک دید پرنده از استراتژی خود و بهره وری بیشتر است.

در اینجا چند نکته دیگر در مورد مدیریت موثرتر جریان تحریریه آورده شده است.

  • خیلی به خودتان سخت نگیرید. با دو مقاله در هفته شروع کنید و به تدریج سرعت خود را افزایش دهید.
  • با برنامه انتشار خود مطابقت داشته باشید. حتماً تقویم خود را دنبال کرده و محتوای منظم را طبق برنامه منتشر کنید.
  • یادداشت ها ، ایده های کلمات کلیدی و رئوس مطالب را به تقویم خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند هنگام نشستن برای نوشتن مطالب با کیفیت بهتری تولید کنید.
  • از رنگ ها ، برچسب ها ، دسته ها و سایر ویژگی ها در برنامه تقویم خود استفاده کنید تا بصری تر و منظم تر شود.

در اینجا چند نکته بیشتر در مورد مدیریت تقویم تحریریه برای وبلاگ شما .

4. ایجاد محتوای جامع و مفید h4>

Create comprehensive content

مهمترین چیزی که کاربران و موتورهای جستجو به دنبال آن هستند محتوای با کیفیت خوب است.

برای یک وبلاگ ، یک محتوای با کیفیت معمولاً یک مقاله جامع در مورد یک موضوع خاص است که تمام جزئیات را پوشش می دهد. این کار برای کاربران بسیار مفید است.

این مقالات جامع به عنوان “مقالات ستونی” شناخته می شوند. سایر کارشناسان ممکن است از آنها بعنوان محتوای شاخص یا مقدماتی بنویسند.

اصولاً اینها مهمترین مقالات شما هستند. شما باید امیدوار کننده ترین کلمه کلیدی را انتخاب کنید و سپس اطلاعات مورد نظر خود را در یک مقاله بلند مدت ارائه دهید.

شما باید هرچه بیشتر مقالات ستونی ایجاد کنید تا تمام کلمات کلیدی مهم صنعت خود را پوشش دهد.

در زیر نکاتی ذکر شده است که باید هنگام ایجاد محتوای ستون به خاطر بسپارید:

  • محتوای ستون می تواند هر نوع مقاله ای باشد. به عنوان مثال ، یک راهنمای راهنما ، آموزش ، مقاله مقایسه ، مقاله نظر ، فهرست و غیره.
  • تفاوت محتوای ستون با سایر مقالات در جامع تر بودن مقالات ستون شما و ارائه اطلاعات عمیق در مورد موضوع است.
  • مقالات ستون شما وابسته به زمان نیستند. آنها همیشه سبز و همیشه مفید هستند. اگرچه ما توصیه می کنیم آنها را با اطلاعات جدید به روز کنید تا در بالای نتایج جستجو قرار بگیرند.

در ادامه این مقاله نکات بیشتری را بیان خواهیم کرد که به شما کمک می کند مقالات ستونی با کیفیت بالا ایجاد کنید تا از موتورهای جستجو ترافیک بیشتری داشته باشید.

5. محتوای خود را قابل خواندن کنید h4>

Make your content more readable

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، موتورهای جستجو و کاربران مقاله های طولانی تر و جامعی را دوست دارند که تمام اطلاعات مورد نیاز آنها را فراهم می کند.

اکنون مسئله این است که انسان توجه کوتاهی دارد.

اندکی دشواری در خواندن یا درک کردن ، کاربران شما را به تعویق می اندازد ، و آنها بدون نگاه کردن به تمام اطلاعات مفیدی که شما ارائه داده اید ، آنجا را ترک می کنند.

برای حل این مشکل قبل از بروز ، باید خواندن تمام مطالب خود را آسان کنید.

یک مکان خوب برای شروع این است که مقاله خود را با جملات کوچک با استفاده از لحن دوستانه و تصاویر بسیار زیاد ارائه دهید.

در زیر فقط برخی از نکات اساسی برای خواندن و کاربرپسندتر کردن مطالب خود آورده شده است.

6. اصول SEO را در وب سایت خود بیاموزید و استفاده کنید h4>

Learn basic SEO

SEO مجموعه ای از بهترین روش ها است که به شما کمک می کند وب سایت خود را موتور جستجوی دوستانه تری داشته باشید. برای بهبود وب سایت خود نیازی نیست که یک “SEO Guru” باشید.

برخلاف تصور عمومی ، هر کسی می تواند بدون استخدام متخصص ، وب سایت خود را انجام دهد. تعداد زیادی ابزارها و افزونه های جستجوگرها ، مشاوره رایگان و آموزش گام به گام در دسترس که می توانید استفاده کنید.

توصیه می کنیم از Yoast SEO استفاده کنید پلاگین برای همه وب سایت های وردپرس. این جامع ترین ابزار سئو و بهینه سازی وب سایت است. نسخه رایگان شامل تمام ویژگی های SEO است که در وب سایت خود نیاز دارید.

در راهنمای کامل WordPress SEO برای مبتدیان. این شامل دستورالعمل های گام به گام است و دقیقاً همان تنظیمات SEO است که ما در وب سایت های خود استفاده می کنیم.

7. یادگیری نوشتن عناوین عالی h4>

Learn to write effective headlines

وقتی کاربران محتوای شما را در نتایج جستجو یا RSS دریافت می کنند ، اولین چیزی که مشاهده می کنند عنوان مقاله شما است.

عنوان پست جذاب وبلاگ برجسته است و کلیک های بیشتری دارد. در حالی که یک عنوان ساده و خسته کننده نادیده گرفته می شود ، و کاربران احتمالاً با آن پیمایش می کنند.

این باعث می شود عناوین بسیار مهم باشد.

شما باید بیاموزید که چگونه عناوین بهتری را برای پست های وبلاگ خود بنویسید که توجه کاربران را به خود جلب کند و کلیک های بیشتری دریافت کنید.

خوشبختانه مدتهاست که کارشناسان وبلاگ نویسی در مورد عناوین تحقیق می کنند و شما می توانید از یافته های آنها بهره مند شوید.

اینها عناصر اصلی ساخت یک عنوان موثر هستند:

  • یک عنوان خوب باعث واکنش احساسی می شود (شادی ، تعجب ، شوک ، کنجکاوی ، ترس ، هیجان ، حرص و طمع و …).
  • این یک پاداش و ارزش به کاربران می دهد
  • این محتوا را با درج کلمات کلیدی هدف تبلیغ می کند

نوشتن مطالب تبلیغاتی از کلمات قدرتمند برای ایجاد پاسخ های احساسی. آنها به کاربران می گویند که چرا مقاله ارزشمند است یا با کلیک روی عنوان چه چیزی بدست می آورند.

سرانجام ، یک عنوان خوب شامل فراخوانی برای کاربران است که اغلب ظریف و گاه ضمنی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به شما توصیه می کنیم این موارد را عناوینی که ویروسی شده اند و آنچه می توانید از آنها بیاموزید.

برای کمک به ایجاد عناوین بهتر می توانید از ابزار رایگان تجزیه و تحلیل عنوان زیر استفاده کنید:

تیم ما به طور مرتب از این سه ابزار برای ایجاد عناوین و عنوان های بهتر پست وبلاگ استفاده می کند.

8. پیوند داخلی را به عنوان یک کار معمول h4> قرار دهید

Make internal linking a habit

اکنون که شروع به ایجاد محتوای خوب کرده اید ، مهم است که از مقاله های موجود وبلاگ خود به مقالات خود پیوند دهید. این پیوند داخلی نامیده می شود و نقش بسزایی در سئو سایت دارد.

در اینجا دلیل مهم اهمیت پیوند داخلی وجود دارد:

  • پیوندهای داخلی به Google کمک می کند تا زمینه و رابطه بین مقالات مختلف در وب سایت شما را درک کند. سپس از این اطلاعات به عنوان سیگنال های رتبه بندی استفاده می کند.
  • پیوندهای داخلی ، هنگامی که از نظر استراتژیک و در متن قرار بگیرند ، می توانند به شما کمک کنند بازدیدهای صفحه را افزایش داده و میزان پرش را کاهش دهید.
  • دشوارتر است که از وب سایت های شخص ثالث بخواهید که مقالات شما را پیوند دهند. ایجاد پیوند در سایت شخصی خود آسان تر است.

ما پیوند دادن به مقاله های قدیمی خود را از مقاله های جدید خود توصیه می کنیم.

از آنجا که پیوندهای داخلی نقش مهمی در سئو سایت دارند ، ما حتی آن را به عنوان بخشی از چک لیست پیش از انتشار نویسندگان خود قرار داده ایم.

9. شروع به ایجاد پیوندهای بیشتر h4> کنید

Backlinks

بک لینک پیوند ورودی به محتوای شما از یک وب سایت خارجی است. پیوندها یکی از تأثیرگذارترین سیگنال ها در رتبه بندی Google است.

دریافت بک لینک از وب سایت ها و وبلاگ های معتبر بسیار دشوار است. نه فقط برای مبتدیان ، حتی وبلاگ نویسان باتجربه با آن دست و پنجه نرم می کنند.

در اینجا چند نکته برای دریافت بک لینک با کیفیت به وب سایت خود آورده شده است:

  • با تأثیرگذاران و وبلاگهای معتبر در صنعت خود تماس بگیرید و سپس درباره محتوای خاصی در وب سایت خود که ممکن است بخواهند پیوند دهند به آنها بگویید.
  • پست های مهمان را در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر بنویسید.
  • با تأثیرگذاران و وبلاگ نویسان در وبلاگ خود مصاحبه کنید. آنها احتمالاً می خواهند به کاربران خود اطلاع دهند تا از مصاحبه خود بیرون بیایند و شما یک لینک برگشت دریافت خواهید کرد.
  • ساده ترین راه برای گرفتن بک لینک اضافه کردن پیوند به وب سایت خود در تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی خود است.

10. برای ایجاد محتوای جذاب بصری h4> تصاویر ، نمودارها ، اینفوگرافها را اضافه کنید

Use images

در مرحله 5 ، ما اشاره کردیم که افزودن تصاویر و نمودارها به مقالات شما باعث خوانایی بیشتر آن می شود.

از آنجا که عناصر بصری بسیار مهم هستند ، ما معتقدیم که آنها شایسته جایگاه خود در این لیست بودند.

مغز ما به عنوان یک انسان ، عناصر بصری را ترجیح می دهد. ما رنگ ها و اشیا را دوست داریم زیرا زیبایی شناسی پاسخ های احساسی را در مغز ما ایجاد می کند. این باعث می شود بیشتر درگیر و غوطه ور در محیط پیرامون خود باشیم.

مردم عاشق دیدن اینفوگرافی هستند زیرا اطلاعات را جذاب و قابل استفاده می کنند.

تصاویر موجود در پست های وبلاگ شما توجه کاربر را به خود جلب می کند و به آنها کمک می کند نه تنها روی عنصر تصویری بلکه متن اطراف آن نیز تمرکز کنند.

اگر به تازگی کار خود را شروع می کنید ، مهم است که بدانید نمی توانید از هر تصویری که در اینترنت می بینید فقط استفاده کنید. تصاویر توسط حق چاپ محافظت می شوند و سرقت مطالب دارای حق چاپ می تواند عواقب جدی داشته باشد.

در حالت ایده آل ، شما می خواهید از تصاویر ، گرافیک ها و عکس های خود استفاده کنید ، اما همه وبلاگ نویسان طراح گرافیک یا عکاس نیستند.

خوشبختانه منابع بسیار خوبی برای یافتن تصاویر رایگان از حق امتیاز وجود دارد و حتی ابزارهایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها به راحتی گرافیک خود را بسازید. در اینجا چند منبع مفید آورده شده است:

11 فیلم ها را به مقالات خود اضافه کنید h4>

Add videos to your blog posts

فیلم ها موفق ترین شکل محتوا در اینترنت هستند. کاربران زمان بیشتری را صرف ارسال متن وبلاگ به پست های وبلاگ حاوی فیلم می کنند.

افزودن فیلم به مقالات خود در وردپرس بسیار آسان است. با این حال ، شما باید هرگز ویدئوها را در وردپرس بارگذاری نکنید زیرا برای پخش جریانی ویدیوها بهینه نشده است.

یک فیلم میزبانی شده در سرور میزبانی وردپرس منابع زیادی را اشغال می کند و تجربه کاربر وحشتناک خواهد بود.

بهترین راه برای افزودن فیلم ها به سایت وردپرس خود با بارگذاری آنها در YouTube و سپس تعبیه آنها در پست های وبلاگ خود.

این باعث می شود که شما بیشتر در معرض دید باشید زیرا YouTube دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و یک بستر محبوب رسانه های اجتماعی است.

روش های زیادی وجود دارد که می توانید به راحتی محتوای ویدیویی را برای وب سایت خود ایجاد کنید. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید با آنها شروع کنید:

  • شما می توانید با استفاده از دستورالعمل های صوتی بیش از حد ، به صورت اسلاید نمایش اسلاید ایجاد کنید
  • می توانید از صفحه نمایش استفاده کنید
  • مصاحبه با سایر وبلاگ نویسان و افراد تأثیرگذار در صنعت خود را ضبط کنید
  • با افزودن فیلم های خود که در حالت سلفی ضبط شده اند ، یک وبلاگ نویس شوید

برای ویرایش ویدئو ، اگر از Mac استفاده می کنید ، iMovie کاملاً قادر به انجام ویرایش های اساسی فیلم است. کاربران ویندوز می توانند از نرم افزار رایگان ویرایش ویدئو مانند Lightworks یا شاتک برای ویرایش اساسی.

12 از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید h4>

Add user-generated content in WordPress

محتوای تولید شده توسط کاربر اساساً هر محتوایی است که در نتیجه فعالیت کاربر در وب سایت شما تولید می شود. این شامل نظرات ، توصیفات ، پست های مهمان ، بررسی کاربران و موارد دیگر است.

محتوای ایجاد شده توسط کاربر به شما کمک می کند تا بازدید بیشتری را به وب سایت خود وارد کنید زیرا به کاربران چندین فرصت برای مشارکت و مشارکت را می دهد.

احتمال اینکه کاربران زمان بیشتری را روی وب سایت شما بگذرانند ، امکان بازگشت ، اشتراک و حتی خرید از آنها وجود دارد.

انواع مختلفی از محتوای تولید شده توسط کاربر وجود دارد که می توانید اضافه کنید. شما باید بهترین گزینه را برای وبلاگ خود انتخاب کنید و از آنجا شروع کنید.

برای ایده های بیشتر ، به راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر در وردپرس برای رشد وب سایت خود.

13. طراحی وب سایت خود را تمیز و بدون سر و صدا نگه دارید h4>

Clean design

بسیاری از تم های عالی وردپرس در بازار موجود است. مسئله این است که بسیاری از مبتدیان می خواهند از موضوعی با همه زنگ ها و سوت ها استفاده کنند. این مضامین همیشه طراحی مناسبی برای وب سایت شما نیستند.

طراحی بد وب سایت باعث می شود کاربران بیشتر وقت خود را در وبلاگ خود نگذرانند و این باعث کاهش بازدید از صفحه شما می شود.

در حالی که یک طراحی خوب به آنها کمک می کند محتوای بیشتری کشف کنند ، بخشهای مختلف را کاوش کنند و زمان بیشتری را سپری کنند.

معمولاً کاربران از ما س askedال می کنند چگونه بهترین موضوع را انتخاب کنیم ؟ پاسخ ما این است که همیشه برای سادگی تلاش کنیم.

یک تم ساده ، تمیز و کاربردی اولین تأثیر خوب را ایجاد می کند و بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهد.

اگر به دنبال توصیه های موضوعی هستید ، ویترین های متخصص ما را بررسی کنید:

14. برای بارگیری سریعتر صفحات h4> سرعت وب سایت خود را بهینه کنید

Improve your website speed

در این دوره از رضایت فوری ، هیچ کس نمی خواهد منتظر بارگذاری یک وب سایت باشد. اگر وب سایت شما کند است ، پس از آن کاربران به سادگی قبل از بارگیری وب سایت شما را ترک می کنند.

موتورهای جستجوگر مانند Google همچنین سرعت وب سایت و زمان بارگذاری صفحه را به عنوان یکی از عوامل مهم رتبه بندی در نظر می گیرند.

برای اطمینان از بارگیری سریع وب سایت خود ، باید عملکرد وردپرس خود را بهینه کنید. این به این معنی است که شما باید از حافظه پنهان استفاده کنید ، از نفخ غیر ضروری خودداری کنید و تصاویر خود را بهینه کنید.

ما یک مرحله به مرحله آماده کرده ایم راهنمای بهینه سازی عملکرد وردپرس که به شما کمک می کند وب سایت خود را بدون استخدام برنامه نویس سرعت دهید.

15. لیست ایمیل خود را فوراً شروع کنید h4>

Start building your email list

بیشتر مبتدیان بیش از حد وقت خود را صرف آوردن کاربران جدید به وب سایت خود می کنند. با این حال ، بیش از 70٪ از کاربران وب سایت شما را هرگز برنخواهند گشت.

ترفند برای افزایش ترافیک وبلاگ شما این نیست که فقط بازدیدکنندگان جدید پیدا کنید ، اما همچنین باید بازدیدکنندگان فعلی خود را حفظ کنید.

چگونه اطمینان حاصل می کنید که کاربران به وب سایت شما بازگردند؟

این کار را با درخواست از آنها برای عضویت در وبلاگ شما انجام می دهید.

کاربران می توانند در نمایه های رسانه های اجتماعی وب سایت شما مشترک شوند. با این حال ، بیشتر شبکه های اجتماعی دسترسی شما را محدود می کنند و کاربران شما فقط می توانند برخی از مطالب شما را مشاهده کنند.

به همین دلیل است که شما باید لیست ایمیل خود را شروع کنید.

بهترین چیز در مورد لیست ایمیل شما این است که آن را داشته باشید. هیچ کس نمی تواند دسترسی شما را محدود کند و شما مستقیماً به صندوق ورودی کاربر خود دسترسی پیدا می کنید.

بازاریابی از طریق ایمیل a > مقرون به صرفه ترین و بسیار کارآمدترین ابزار بازاریابی در اختیار شماست.

شما هر روز مشترکین بالقوه خود را بدون داشتن لیست ایمیل از دست می دهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، لطفا مقاله ما را در مورد

وقتی تأکید می کنیم که باید یک لیست ایمیل تهیه کنید ، منظور ما این نیست که شما باید از ساخت رسانه های اجتماعی دیگر جلوگیری کنید.

برعکس ، در واقع ، ما می خواهیم شما به دنبال ایجاد یک رسانه اجتماعی در تمام سیستم عامل های مهم اجتماعی باشید ، و حتی سیستم عامل های جدیدی پیدا کنید که می توانید آنها را کشف کنید.

مشکلی که در وب سایت های شبکه های اجتماعی وجود دارد این است که شما مجبورید مرتباً محتوا ارسال کنید تا پروفایل های خود را فعال نگه دارید و به وبلاگ خود مراجعه کنید.

اگر این کار را به صورت دستی انجام دهید ، به زودی زمان زیادی را صرف اشتراک مطالب خواهید کرد.

اینجا جایی است که IFTTT وارد می شود. این یک آنلاین بصورت رایگان است خدماتی که به شما امکان می دهد پست های وبلاگ وردپرس خود را در وب سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

17. مقالات قدیمی خود را به طور مرتب در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید h4>

Share your content

اگر مانند اکثر وبلاگ ها هستید ، احتمالاً فقط یک مقاله در روز منتشر می کنید ، این بدان معنی است که برای بقیه روز ، هیچ بروزرسانی از طرف شما در شبکه های اجتماعی انجام نمی شود.

در سیستم عامل هایی مانند Twitter ، توییت شما به زودی از بین می رود و احتمالاً کاربران حتی آن را نمی بینند.

آیا خوب نیست اگر بتوانید به طور خودکار محتوای قدیمی خود را در فواصل معین در طول روز به اشتراک بگذارید؟

با افزایش دید و فعال بودن نمایه های خود ، به شما کمک می کند تا از رسانه های اجتماعی بازدید بیشتری داشته باشید.

خوشبختانه ، می توانید آن را با ابزاری مانند بافر خودکار کنید. و احیای پست های قدیمی .

با بافر ، باید به روزرسانی های خود را به صورت دستی بارگذاری کنید. از طرف دیگر ، Revive Old Posts به شما امکان می دهد مقالات قدیمی خود را به طور خودکار به اشتراک بگذارید.

18 سایر شبکه های اجتماعی h4> را کاوش کنید

Share old posts

بسیاری از وب سایت های رسانه های اجتماعی در آنجا وجود دارد ، اما اکثر ما تمام وقت خود را در چند سیستم عامل برتر مانند فیس بوک و توییتر می گذرانیم.

بدیهی است که می خواهید روی آنها متمرکز شوید تا بازدید بیشتری را به وبلاگ خود هدایت کنید.

با این حال ، بسته به موضوعات وبلاگ خود ، ممکن است در سایر سیستم عامل های اجتماعی که جمعیت کمتری دارند ، موفقیت بیشتری کسب کنید.

به عنوان مثال ، اگر وبلاگ شما در مورد ایجاد مشاغل باشد ، ممکن است کاربران بیشتری را در LinkedIn پیدا کنید.

اگر از سبک زندگی یا وبلاگ مد استفاده می کنید ، ممکن است اینستاگرام بستری باشد که باید روی آن تمرکز کنید.

همیشه می توانید وقت خود را در Quora صرف کنید تا به س userالات کاربر که بک لینک ایجاد می کند و به افزایش بازدید وبلاگ کمک می کند پاسخ دهید.

توصیه می کنیم سعی کنید زمان بیشتری را به غیر از این دو شبکه بزرگ در شبکه های اجتماعی صرف کنید. ممکن است مخاطبان پرشورتر و طرفداران بیشتری در آنجا پیدا کنید.

19. در انجمن های آنلاین h4> شرکت کنید

Explore more social networks

انجمن های آنلاین منبع عمده ای از ترافیک هستند به این دلیل که قبلاً کاربرانی را جذب کرده اند که به موضوعاتی که شما در وبلاگ های خود بحث می کنید علاقه مند هستند.

می توانید جوامع کوچکتر را در گروه های Reddit ، LinkedIn ، گروه های فیس بوک ، انجمن های YouTube و موارد دیگر پیدا کنید.

نکته حرفه ای: فقط ارسال پیوند به مقالات خود را شروع نکنید. به این هرزنامه می گویند و ناظران بلافاصله شما را مسدود می کنند.

شما باید کمی وقت خود را صرف ایجاد شهرت ، پاسخ دادن به س ،الات ، پیوستن به بحث ها کنید و سپس فقط در صورت مناسب بودن وب سایت خود را به اشتراک بگذارید.

20. گروههای آنلاین خود را ایجاد کنید h4>

Participate in online communities

راه دیگری برای ایجاد یک پیرو پرشور در اطراف وبلاگ خود ایجاد گروه آنلاین خود است. می توانید از سیستم عامل های رایگان مانند فیس بوک یا LinkedIn استفاده کنید و از کاربران خود دعوت کنید که به آن بپیوندند.

با رشد جامعه ، نفوذ شما نیز افزایش خواهد یافت. شرکت کنندگان فعال در گروه شما به شما کمک می کنند وبلاگ خود را در پروفایل رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید.

بعد از مدتی ، این انجمن کوچک می تواند منبع اصلی بازدید وبلاگ شما شود.

21. در وب سایتهای پرسش و پاسخ شرکت کنید h4>

22.

23.

24.

25.

26.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-increase-your-blog-traffic/.

دیدگاهتان را بنویسید