چگونه می توان محصولات Affiliate Amazon را به راحتی در پست های وردپرس وارد کرد

دیر یا زود به احتمال زیاد می خواهید پیوندهای وابسته را از آمازون در وبلاگ خود ارسال کنید ، با توجه به اندازه برنامه وابسته محبوب آن. برای این کار به صورت کارآمد پلاگین های زیادی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید اما محبوب ترین آنها افزونه آمازون بارگیری مجدد وردپرس . این پلاگین برای شما آسان می کند که محصولات وابسته آمازون را بدون اینکه هرگز سایت خود را ترک کنید ، در پست های وردپرس قرار دهید.

برای شروع ، بارگیری افزونه بارگذاری مجدد آمازون برای وردپرس .

هنگامی که افزونه را فعال کردید ، به زیر “تنظیمات” در داشبورد خود نگاه کنید و “Amazon Reloaded” را از فهرست کشویی انتخاب کنید. با این کار می توانید به صفحه ای بروید که می خواهید Amazon API Key (شناسه دسترسی) و کلید مخفی آمازون خود را وارد کنید. اگر هنوز این موارد را ندارید به خدمات وب آمازون و برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید (برای دریافت کلید لازم نیست اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید). همچنین اگر شناسه Associated Amazon دارید ، آن را به همراه محلی که می خواهید موارد را در آن جستجو کنید وارد کنید.

Amazon Reloaded Setup

پس از انجام این کار ، تنظیمات خود را ذخیره کنید. اکنون هر زمان که به صفحه ویرایش پست بروید ، گزینه ای با عنوان “Amazon Reloaded” را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می دهد شاخص های مختلف را با کلمه کلیدی جستجو کرده و پیوندهای پست های خود را استخراج کنید.

Amazon Reloaded Search

بارگیری آمازون بارگیری مجدد برای وردپرس و روند افزودن محصولات وابسته آمازون به وردپرس را آسان کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-easily-insert-amazon-affiliate-products-in-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید