چگونه می توان محدودیت کاراکتر را به عنوان عنوان در وردپرس اضافه کرد

آیا می دانید طول عنوان مطلوب بین 55 تا 60 نویسه است؟ هنگام اجرای یک وبلاگ چند نویسنده ، مدیریت طول عنوان دشوار می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید محدودیت شخصیت را به عنوان عنوان در وردپرس اضافه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که محدود کردن عنوان پست . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، به سادگی به تنظیمات »محدود کردن عنوان پست بروید.

Title limit settings in WordPress

شما باید محدودیت نویسه را وارد کنید و انواع پست هایی را که می خواهید این محدودیت نویسه ها را فعال کنید انتخاب کنید. بعد ، روی دکمه ذخیره تنظیمات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

اکنون می توانید یک پست جدید ایجاد کنید و شروع به تایپ عنوان پست کنید. مشاهده خواهید کرد که این افزونه محدودیت کاراکتر شما را نشان می دهد و هنگامی که از آن فراتر می روید به شما اطلاع می دهد.

Title Limit Exceeded notice

تفاوت بین عنوان پست و عنوان سئو h4>

اگر از پلاگین SEO مانند عنوان SEO WordPress یا همه در یک سئو ، سپس متوجه خواهید شد که می توانید برای هر پست عنوان SEO اضافه کنید.

SEO Title vs Post title

این عنوان SEO عنوان پست شما را تغییر نمی دهد. در عوض ، از آن به عنوان برچسب HTML

برای پست استفاده می شود. با این کار می توانید عنوان کوتاهتر جایگزینی برای سئو و عنوان توصیفی بیشتری برای عنوان پست فراهم کنید. هر دوی آنها باعث افزایش چشمگیر SEO می شوند. با این حال ، بیشتر صاحبان سایت برای جلوگیری از مجازات های پر کردن کلمات کلیدی از موتورهای جستجو ، استفاده از عنوان مشابه برای هر دو تنظیم را رعایت می کنند. </p> <p> امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا محدودیت کاراکتر را به عناوین پست در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی <a href="https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-prevent-duplicate-post-titles-in-wordpress/" how to> از عنوان های تکراری پست در وردپرس جلوگیری کنید </a>. </p> <p> اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در <a href="http://youtube.com/wpbeginner" title="WPBeginner در YouTube " target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer"> کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در </a><a href="http://twitter.com/wpbeginner" title="WPBeginner در توییتر " target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer"> Twitter </a> و <a href="https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-character-limit-to-post-titles-in-wordpress/%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20https://www.facebook.com/wpbeginner" title=" WPBeginner on Facebook " target=" _ blank " rel="nofollow noopener noreferrer"> فیس بوک </a>. </p> <p>

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-character-limit-to-post-titles-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید