چگونه می توان مانند یک حرفه ای تولید سرب در وردپرس را انجام داد

آیا می خواهید منجر به ایجاد و افزایش فروش از وب سایت خود شوید؟ تولید سرب باید در اولویت اصلی همه مشاغل باشد زیرا در پایان روز ، شما می خواهید بازدید کنندگان وب سایت خود را به مشترکان و مشتریان تبدیل کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک تولید حرفه ای را در وردپرس انجام دهید.

How to do lead generation in WordPress

از آنجا که این یک مقاله طولانی است ، ما تصمیم گرفتیم برای پیمایش آسان فهرست مطالب را اضافه کنیم.

تولید سرب چیست؟ h4>

تولید سرب روشی برای ایجاد علاقه مشتری یا تحقیق در مورد محصولات یا خدمات یک تجارت است.

مطالعات نشان می دهد که بیش از 75٪ از کاربرانی که از طریق موتورهای جستجو از وب سایت شما بازدید می کنند ، دیگر هرگز آن را نخواهند دید.

Lead Lead به شما امکان می دهد با باز کردن یک کانال ارتباطی بین سایت خود و کاربر ، آن دسته از کاربران را جذب کنید.

این کانال ارتباطی می تواند از آنها بخواهد صفحه شما را در فیس بوک دوست داشته باشند ، شما را در توییتر دنبال کنند یا به لیست ایمیل شما بپیوندند.

رایانامه رایج ترین سرب است. صرفاً به این دلیل که غیرقابل انکار ، مقرون به صرفه ترین و کارآمدترین ابزار بازاریابی در اختیار شماست.

به مقاله ما در چرا امروزه ساخت لیست ایمیل شما بسیار مهم است .

What is lead generation?

هنگامی که یک کاربر را وادار کرد عملی را که یک کانال ارتباطی باز می کند انجام دهد ، می توانید برای بازگرداندن او پیشنهادات ، به روزرسانی یا حتی مجانی ویژه ارسال کنید.

چه کسی باید تولید سرنخ را شروع کند؟

چه یک وبلاگ نویس باشید ، چه یک کسب و کار کوچک یا بزرگ ، یا یک علاقه مند ، باید تولید سرب را انجام دهید. اساساً اگر به افزایش مخاطبان خود اهمیت می دهید ، پس باید تولید سرنخ را شروع کنید.

بسیاری از بازاریابان آنلاین و وبلاگ نویسان موفق به شما خواهند گفت که بزرگترین اشتباهی که آنها مرتکب شده اند عدم شروع لیست ایمیل برای گرفتن زودتر سرنخ است.

چه زمانی باید تولید سرب را شروع کنم؟

تولید سرب زمان بر است و هر لحظه که این کار را انجام ندهید مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید.

شما باید فوراً تلاش های خود را برای تولید سرب آغاز کنید. حتی اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و هنوز حتی برای تجارت باز نیستید.

با بیان این مطلب ، بیایید نگاهی به نحوه شروع تولید با سرب در وردپرس بیندازیم.

شروع کار با تولید سرب در وردپرس h4>

ابتدا به یک خود میزبان WordPress.org . اگر قبلاً سایت وردپرسی ندارید ، نگاهی به راهنمای گام به گام ما در نحوه راه اندازی وبلاگ وردپرس .

پس از آن باید با سرویس بازاریابی ایمیل ارائه دهنده. این شرکت ها در ارسال ایمیل های انبوه با رابط کاربری آسان تخصص دارند. ما توصیه می کنیم از تماس دائمی یا AWeber .

شما همچنین به OptinMonster ، بهترین نرم افزار تولید سرب موجود در بازار نیاز خواهید داشت. این افزونه تولید سرب است که ما در اینجا در WPBeginner استفاده می کنیم.

جدا از این ، ما چندین افزونه تولید سرب دیگر وردپرس را در این مسیر برای کمک به شما در تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشتری ، پوشش خواهیم داد.

تولید سرب در وردپرس با استفاده از نظرات h4>

نظرات ساده ترین راه برای ایجاد تعامل با کاربر است. با این حال ، سیستم پیش فرض نظرات وردپرس در بازگرداندن کاربرانی که نظر می دهند بسیار کارآمد نیست.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید از فرم های نظر در سایت وردپرس خود سرنخ بگیرید.

با اضافه کردن تغییر مسیر نظر ، سرنخ ها را ضبط کنید

به طور پیش فرض ، هنگامی که یک کاربر نظر خود را در وب سایت شما ارسال می کند ، می تواند دوباره همان صفحه را ببیند. به جز پیش نمایش نظر خود ، هیچ چیز جدیدی در آن صفحه وجود ندارد.

می توانید این بازدیدکنندگان را با هدایت مجدد آنها به صفحه دیگری در سایت وردپرس خود پس از ارسال نظر ، به مشترک تبدیل کنید. این می تواند یک صفحه تشکر ، صفحه پیشنهاد ویژه و غیره باشد

در اینجا نحوه هدایت مجدد کاربران پس از ارسال نظر در وردپرس وجود دارد.

ابتدا باید پلاگین Yoast Comment Hacks . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید به صفحه تنظیمات »نظرات هک بروید و روی برگه” نظر هدایت “کلیک کنید.

Redirect users after they leave a comment

صفحه ای را که می خواهید برای اولین بار نظرات خود را ارسال کنید انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون کلیه نظرات اولین بار در سایت وردپرس شما به صفحه انتخابی شما هدایت می شوند. با افزودن فرم ثبت نام از طریق ایمیل ، ارائه تخفیف ویژه یا هر چیز دیگری که می خواهید می توانید این صفحه را بهینه کنید.

افزودن گزینه اشتراک نظر در وردپرس

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، وردپرس پس از ارسال نظر ، هیچ اعلانی برای کاربران ارسال نمی کند. کاربر باید به صورت دستی به سایت شما بازگردد تا ببیند کسی به نظر وی پاسخ داده است یا خیر.

افزودن گزینه اشتراک نظر به شما امکان می دهد تا در مورد نظرات جدید مطلع شوید. همچنین باعث افزایش بازدید از صفحات ، بازگشت بازدیدکنندگان و شناخت برند می شود. از همه مهمتر ، این به شما فرصت بیشتری می دهد تا آن بازدیدکنندگان را به مشترک تبدیل کنید.

در اینجا چگونگی افزودن اشتراک اشتراک نظر به سایت وردپرس خود آورده شده است.

ابتدا باید اشتراک در افزونه نظرات بارگذاری مجدد . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید از تنظیمات »اشتراک در نظرات بازدید کنید.

Subscribe to Comments Reloaded settings

تنظیمات پیش فرض باید برای اکثر وب سایت ها کار کند. با این حال ، می توانید گزینه ها را مرور کرده و در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد چگونگی به کاربران اجازه اشتراک در نظرات در وردپرس را می دهند .

تولید سرب با استفاده از فرم تماس در وردپرس h4>

فرم های تماس متداول ترین روش برای تولید سرنخ در وردپرس است. با این حال ، بیشتر افزونه های فرم تماس برای WordPress یا استفاده از آنها بسیار دشوار است یا با ارائه دهنده خدمات ایمیل شما ادغام نمی شوند.

اینجا جایی است که WPForms وارد می شود. این جدیدترین افزونه فرم تماس دوستانه برای وردپرس است. شما می توانید به راحتی فرم های ارتباطی زیبایی ایجاد کنید و با ارائه دهندگان خدمات ایمیل مانند MailChimp ، Aweber ، کمپین نظارت و GetResponse .

ایجاد فرم های تولید سرب در وردپرس

WPForms Lite یک افزونه رایگان فرم تماس با وردپرس است که می توانید برای ایجاد هر نوع فرم تولید سرب در وردپرس استفاده کنید.

چه یک فرم تماس ساده می خواهید ، چه یک فرم نقل قول یا فرم درخواست دیگری ، می توانید آن را به راحتی با سازنده فرم کشیدن و رها کردن ایجاد کنید.

Creating a new form in WordPress with WPForms

برای جزئیات بیشتر ، راهنمای گام به گام ما را در نحوه ایجاد فرم تماس در وردپرس .

تغییر مسیر کاربران پس از ارسال فرم

تکنیک دیگری که می توانید برای افزایش فروش استفاده کنید افزودن صفحه هدایت مجدد پس از ارسال فرم موفقیت آمیز است.

WPForms به شما امکان می دهد بعد از ارسال فرم با استفاده از ویژگی تأیید فرم هوشمند ، کاربران را به راحتی به هر صفحه هدایت کنید.

پس از ایجاد فرم خود با سازنده فرم را بکشید و رها کنید ، روی برگه تنظیمات کلیک کنید و سپس روی تأیید کلیک کنید.

Redirect users after they submit contact form

WPForms به شما امکان می دهد سه نوع تأیید را انتخاب کنید. شما می توانید به سادگی یک پیام نشان دهید ، کاربران را به یک صفحه وردپرس یا هر URL دیگری هدایت کنید.

شما می توانید با پیشنهادات ویژه ، فرم optin صفحه جداگانه ای در سایت وردپرس خود ایجاد کنید و یا هر محتوایی را که به شما کمک می کند بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید به آنها نشان دهید.

بعد از انجام تنظیمات ، حتماً سازنده فرم را ذخیره کرده و از آن خارج شوید.

گزینه ثبت نام خبرنامه را به فرم های خود اضافه کنید

گرچه فرم های تماس برای جمع آوری ورودی های ورودی بسیار مناسب هستند ، شما همچنین می توانید از آن برای ساختن خبرنامه ایمیل خود استفاده کنید.

از آنجا که کاربر از قبل آدرس ایمیل خود را در فرم وارد می کند ، می توانید با رضایت وی به طور خودکار در خبرنامه خود ثبت نام کنید.
پلاگین

WPForms Pro دارای یکپارچه سازی بازاریابی است که به شما امکان می دهد فرم های تولید سرب خود را با همه سرویس های معروف بازاریابی از طریق ایمیل.

به خاطر این مقاله ، ما از ادغام MailChimp برای افزودن خودکار کاربران به لیست ایمیل MailChimp ما پس از ارسال فرم تماس.

پس از نصب WPForms Pro ، باید به صفحه WPForms »افزودنی ها بروید. در اینجا افزونه هایی برای ارائه دهندگان خدمات ایمیل مختلف پیدا خواهید کرد.

پیش بروید و بر روی دکمه Install Addon در کنار MailChimp Addon کلیک کنید.

Install MailChimp Addon

WPForms نامه MailChimp Addon را نصب می کند. برای شروع استفاده از addon باید روی دکمه فعال سازی کلیک کنید.

مرحله بعدی اتصال WPForms به حساب MailChimp خود است. به صفحه WPForms »تنظیمات بروید و سپس روی برگه” Integrations “کلیک کنید.

MailChimp را به عنوان یکپارچه سازی ذکر شده مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آن می توانید کلید MailChimp API و نام مستعار خود را برای این حساب وارد کنید.

MailChimp Integration

می توانید کلید API خود را از حساب خود در وب سایت MailChimp دریافت کنید.

برای ادامه روی دکمه اتصال به MailChimp کلیک کنید. WPForms اکنون به حساب MailChimp شما متصل می شود.

اکنون آماده هستید تا قسمتهای optin ایمیل را به فرم تماس خود اضافه کنید.

انتقال به صفحه WPForms »افزودن موارد جدید . این WPForms رابط سازنده فرم را راه اندازی می کند.

ابتدا باید یک عنوان برای فرم تماس خود تهیه کنید و سپس “فرم تماس ساده” را از لیست الگوهای موجود انتخاب کنید.

Adding a new contact form in WPForms

WPForms اکنون یک فرم تماس ساده برای شما ایجاد می کند. می توانید با کلیک بر روی قسمت ها ، آنها را ویرایش کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی آنها در ستون سمت چپ ، قسمت های جدید را اضافه کنید.

Form fields

اکنون ، برای افزودن کادر تأیید ثبت نام خبرنامه ، باید روی قسمت “جعبه های تأیید” کلیک کنید. با کلیک بر روی قسمت ، تنظیمات آن نشان داده می شود.

Email consent checkbox

فرم شما تقریباً آماده است. اکنون فقط باید فیلدهای فرم را به لیست ایمیل خود متصل کنید.

بر روی برگه “بازاریابی” کلیک کنید و سپس بر روی داده های MailChimp . یک اتصال جدید ایجاد کنید و یک نام برای آن ایجاد کنید.

Mapping fields and adding conditional logic

WPForms اکنون لیست ایمیل MailChimp و قسمتهای فرم را که به تازگی ایجاد کرده اید بارگیری می کند. قسمت های نام و آدرس ایمیل را در قسمت های مناسب در فرم تماس خود قرار دهید.

بعد ، باید کادر کنار گزینه “Enable conditional منطق” را علامت بزنید. با این کار فقط می توانید کاربرانی را که برای پیوستن به لیست ایمیل شما شرکت می کنند اضافه کنید. این خیلی اهمیت دارد. اگرچه می توانید به راحتی همه کاربران را به لیست ایمیل خود اضافه کنید ، آنهایی که شرکت می کنند از کیفیت بهتری برخوردار هستند.

پیش بروید و قسمت خبرنامه optin را که به عنوان جعبه تأیید اضافه کرده اید ، انتخاب کنید.

Adding conditional logic

فراموش نکنید که فرم خود را ذخیره کنید و از سازنده آن خارج شوید.

فرم های تماس متداول ترین روش برای تقویت تولید سرب در وردپرس است ، اما شما می توانید با فرم های optin شخصی سازی شده آن را حتی بیشتر کنید.

تولید سرب با استفاده از پنجره های بازشو و فرم های Optin پویا h4>

افزودن جعبه اشتراک ایمیل ساده به نوار کناری شما تنها راه برای گرفتن سرنخ نیست. در بیشتر موارد ، کاربران حتی به این فرم ها توجه نمی کنند زیرا با هم مخلوط می شوند.

اینجا جایی است که OptinMonster وارد می شود. به شما امکان می دهد فرم های OPTIN با تبدیل بالا و تست A / B را برای خود ایجاد کنید. سایت وردپرس بدون استخدام توسعه دهنده. ما از آن در WPBeginner استفاده می کنیم و تبدیلات خود را بیش از 600 درصد افزایش داده ایم.

OptinMonster به شما امکان می دهد گزینه های خود را براساس رفتار کاربر شخصی سازی کنید ، بنابراین می توانید هدفمندترین پیشنهاد را در بهترین زمان به آنها نشان دهید.

به عنوان مثال ، می توانید فرم های optin سفارشی شده را برای موارد زیر نمایش دهید:

  • بخشها ، صفحات یا دسته های مختلف وبلاگ
  • براساس موقعیت فیزیکی کاربر (شهر یا کشور)
  • براساس تعاملات قبلی کاربر با وب سایت شما
  • بر اساس جایی که بازدید کننده از آنجا می آید (Google ، Facebook ، و غیره)
  • بر اساس دستگاه آنها (موبایل ، تبلت ، دسک تاپ)
  • براساس فعالیت آنها مانند زمان در صفحه ، زمان حضور در سایت ، عمق پیمایش ، حرکات ماوس و غیره
  • و بیشتر…

همراه با این گزینه های هدف گیری ، فرم های OPTIN پویا قدرتمندترین ابزار در جعبه ابزار هر بازاریاب هستند.

پنجره پنجره Exit-Intent Lightbox برای ثبت نام از طریق ایمیل

OptinMonster در فناوری خروج از هدف پیشگام است . این به شما امکان می دهد حرکت ماوس کاربر را تشخیص داده و در لحظه دقیق ترک شدن از آن یک پنجره بازشو به او نشان دهید.

این امر خصوصاً در دادن آخرین فرصت به کاربران قبل از ترک وب سایت شما بسیار مفید است. همچنین کمتر آزار دهنده است زیرا تا زمانی که کاربر تصمیم به ترک صفحه نگیرد ، پنجره بازشو ظاهر نمی شود.

Exit-intent popup in OptinMonster

ثابت شده است که پنجره های خروجی به همین دلیل تمام رهبران صنعت از آن استفاده می کنند.

Examiner Social Media با استفاده از پنجره های خروج از OptinMonster بیش از 250،000 مشترک ایمیل جدید اضافه کرد.

مایکل هایت با پنجره های خروج میزان اشتراک خود را دو برابر کرد. موتور جستجوگر ژورنال میزان تبدیل آنها را 240٪ افزایش داد ( منبع ).

به غیر از ثبت نام در ایمیل ، می توانید از پنجره های سبد جعبه برای رشد صفحه فیس بوک خود و یا حتی افزایش دنبال کردن توییتر خود استفاده کنید.

Getting more Twitter followers using lightbox popup

تقویت تبدیل ها با گیت های خوش آمدگویی به تمام صفحه

گزینه های تمام صفحه همچنین به عنوان Welcome-Gate یا Interstitial ، به شما امکان می دهد یک پوشش کامل روی محتوای خود نمایش دهید.

شما می توانید آن را با ویژگی OptinMonster’s exit-intent یا محتوا قفل کنید تا صفحات خاصی را در وب سایت خود به یک آهنربا سرب تبدیل کنید.

Designing a fullscreen popup in OptinMonster

تمام صفحه یکی از محبوب ترین مکانهای تبلیغاتی است زیرا بسیار خوب تبدیل می شود. به همین دلیل سایتهایی مانند Forbes ، Inc و دیگران از آن استفاده می کنند.

به جای نمایش تبلیغ دیگران ، می توانید از آن برای اهداف تولید سرب در وب سایت خود استفاده کنید.

گرفتن سرب با استفاده از میله های شناور

میله های شناور یک فرم اوپتین دینامیک بسیار موثر است که واقعا خوب کار می کند این یک نوار شناور چسبنده در بالا یا پایین وب سایت شما اضافه می کند.

وقتی کاربران به سمت پایین وب سایت شما حرکت می کنند ، این نوار قابل مشاهده است. این باعث نمی شود که کاربران محتوای شما را مشاهده کنند و کاربران می توانند به راحتی آن را ببندند یا پنهان کنند.

Floatingbar in OptinMonster

برای جلب توجه کاربر ، Optin های فعال شده را به صورت کشویی یا پیمایش در بیاورید

جعبه های کشویی یا پیمایش وقتی کاربر به پایین پیمایش می کند ، در صفحه شما ظاهر می شود. این انیمیشن توجه کاربر را به خود جلب می کند و باعث می شود اپتین بیش از یک اپتین سنتی قابل توجه باشد.

در زیر مثالی از نحوه iThemes از آن در وب سایت خود استفاده می کند:

Scroll triggered optin forms

ایجاد و استفاده از آهن ربا های سرب در وردپرس h4>

Lead magnets

آهن ربا سرب پیشنهادات ویژه ای است که به عنوان مشوقی برای انجام عملی مورد استفاده قرار می گیرد.

این پیشنهاد ویژه می تواند یک بارگیری انحصاری ، کتاب الکترونیکی ، منبع مفید ، کوپن تخفیف و غیره باشد

Lead magnet example

آهن ربا سرب بسیار خوب کار می کند زیرا در عوض چیز ارزشمندی را به کاربران ارائه می دهد ، سریع و آسان است و کاربران مجبور نیستند هزینه ای برای آنها بپردازند.

به ایده نیاز دارید؟ به این لیست از

OptinMonster دارای پشتیبانی داخلی است تا به راحتی آهنرباهای سربی را ارائه دهد و آنها را در صورت موفقیت تحویل دهد.

Delivering download

اگر یک وبلاگ نویس هستید ، آهنربای سرب شما همچنین می تواند یک محتوا باشد. ارتقا content محتوا به سادگی محتوای مفید اضافی را به عنوان پاداش برای انجام یک عمل به کاربران ارائه می دهد.

به مقاله ما در نحوه افزودن مطالب ارتقا یافته در وردپرس برای دستورالعمل های دقیق و یک مثال زنده.

بهینه سازی کمپین های تولید سرب وردپرس h4>

تولید سرب یک تلاش مداوم است. شما باید بررسی کنید که چه چیزی برای وب سایت شما خوب کار می کند و چگونه می توانید آن را بهبود ببخشید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا تلاش خود را برای تولید سرب بهینه کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-do-lead-generation-in-wordpress-part-1-comment-form/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35