چگونه می توان فرم های وردپرس خود را فقط به کاربران وارد شده محدود کرد

آیا به دنبال راهی آسان برای محدود کردن ارسال فرم وردپرس خود فقط به کاربران وارد شده هستید؟

اگر یک سایت عضویت ، فروشگاه آنلاین یا نوع دیگری از وب سایت که کاربران خود را ثبت کرده است راه اندازی کنید ، ممکن است بخواهید دسترسی به فرم های خاص را فقط به کاربران وارد شده محدود کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه دسترسی به فرمهای WordPress خود را محدود کنید ، بنابراین فقط کاربران وارد شده می توانند آنها را پر و ارسال کنند.

Restrict Form Access in WordPress

چه زمانی و چرا باید دسترسی به فرم های وردپرس را محدود کنید؟ h4>

در مواردی که می خواهید دسترسی به برخی از فرم های وردپرس را فقط به کاربران وارد شده محدود کنید ممکن است چندین سناریو داشته باشد.

به عنوان مثال:

  • شما ممکن است میزبان یک رویداد اعضای خصوصی باشید و فقط می خواهید کاربران ثبت نام شده در سایت خود را به RSVP اختصاص دهند.
  • شما فقط می توانید دسترسی به اعضا را پشتیبانی کنید و با محدود کردن آن فقط به کاربران وارد شده ، می توانید اطلاعات خاصی را از نمایه آنها به صورت پویا پر کنید.
  • شما ممکن است بخواهید یک کارمند را اجرا کنید نظرسنجی یا نظرسنجی ، و می خواهید فقط دسترسی به تیم داخلی خود را محدود کنید.
  • شما در حال اجرا نظرسنجی NPS مشتری که می خواهید فقط توسط کاربران ورود به سیستم ارسال شود.
  • ممکن است فرم ادعای جایزه ویژه داشته باشید که می خواهید فقط برخی از کاربران وارد سیستم به آن دسترسی پیدا کنند.

اینها فقط چند نمونه است ، اما به معنای واقعی کلمه صدها مورد دیگر وجود دارد که می خواهید دسترسی فرم را فقط به کاربران ثبت شده محدود کنید.

با این اوصاف ، بیایید ببینیم چگونه دسترسی فرم WordPress خود را فقط به کاربران وارد شده محدود کنیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

روش 1: دسترسی به فرم را با WPForms Form Locker Addon محدود کنید h4>

این روش ساده ترین و قدرتمندترین است ، بنابراین ما آن را به همه کاربران مبتدی توصیه می کنیم. ما از افزونه WPForms و فرم آنها استفاده خواهیم کرد. افزودنی قفل برای قفل کردن کامل دسترسی به فرم وردپرس.

WPForms بهترین افزونه فرم وردپرس مورد استفاده بیش از 2 میلیون وب سایت. این توسط بنیانگذار WPBeginner ، سید بلخی ایجاد شده است تا از تمام ویژگی هایی که برای اداره کار خود لازم داریم برخوردار باشد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WPForms است پلاگین برای جزئیات بیشتر ، به این راهنمای گام به گام در نحوه نصب افزونه در وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید کلید مجوز خود را وارد کرده و سپس برای نصب فرم Locker Addon به صفحه WPForms »افزودنی ها اضافه کنید.

WPForms Form Locker Addon

اکنون آماده ایجاد فرم جدیدی هستید که دسترسی کاربران ورود به سیستم را محدود کرده است.

برای این کار ، ادامه دهید و با رفتن به WPForms »افزودن جدید فرم جدیدی ایجاد کنید. با این کار سازنده فرم WPForms باز می شود که در آن گزینه انتخاب قالب یا شروع با یک الگوی خالی به شما ارائه می شود.

سازنده فرم کشیدن و رها کردن WPForms بسیار آسان است ، بنابراین می توانید فیلدها را اضافه یا حذف کنید و فرم را به دلخواه خود تنظیم کنید.

WPForms Form Builder

بعد از اضافه کردن تمام قسمتهای لازم ، باید به بخش تنظیمات بروید و روی Form Locker کلیک کنید.

WPForms Form Locker Settings

در این برگه ، گزینه فعال کردن محافظت از گذرواژه برای فرمهای WordPress خود ، تعیین محدودیتهای کل ورود ، فعال کردن زمانبندی فرم و فعال کردن محدود کردن ورودیها فقط برای کاربران وارد شده را مشاهده خواهید کرد.

Form Locker Logged in User Only

هنگامی که کادر را علامت گذاری کردید ، یک قسمت پیام جدید مشاهده خواهید کرد که در آن باید پیامی را تهیه کنید که برای همه کاربرانی که به سایت شما وارد نشده اند نمایش داده شود.

WPForms Form Locker Restrict Access Message

پس از اتمام ، می توانید سایر تنظیمات فرم را که ممکن است لازم داشته باشید تغییر دهید و سپس روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید با استفاده از کد کوتاه WPForms در ویرایشگر کلاسیک یا با استفاده از بلوک WPForms در ویرایشگر گوتنبرگ .

به سادگی به Post یا Pages بروید و سپس بر روی نماد Plus کلیک کنید تا یک بلوک را انتخاب کنید. بعد ، WPForms را در جستجوی بلوک تایپ کنید.

Add WPForms block to WordPress post or page

پس از اضافه شدن بلوک WPForms ، فرم خود را برای جاسازی انتخاب کنید و کار شما تمام شد. تبریک می گویم ، شما با موفقیت یک فرم وردپرس ایجاد کرده اید که فقط به کاربران وارد شده محدود می شود.

روش 2: دسترسی به فرم را با صفحات محافظت شده با رمز عبور یا خصوصی محدود کنید h4>

روش دیگر برای محدود کردن دسترسی فرم در وردپرس استفاده از تنظیمات پیش فرض دید WordPress است. می توانید از این روش با نسخه رایگان WPForms استفاده کنید a> یا هر پلاگین فرم تماس دیگر.

به سادگی یک صفحه یا پست در جایی که می خواهید فرم را در آن قرار دهید ایجاد کنید. پس از آن بر روی تنظیمات Visibility در پانل سمت راست کلیک کنید.

WordPress Page Visibility Settings

شما این گزینه را دارید که کل صفحه را خصوصی کنید یا کل گذرواژه صفحه را محافظت کنید.

صفحات خصوصی را فقط مدیران و کاربران در سطح ویرایشگر در وب سایت شما می توانند ببینند.

اگر برای صفحه گذرواژه تنظیم کنید ، باید آن رمز را با همه افرادی که می خواهید به آنها دسترسی داشته باشید به اشتراک بگذارید.

در حالی که این روش کار می کند ، چندین نکته منفی نیز در آن وجود دارد.

اول ، کل صفحه نه تنها در قسمت فرم ها پنهان است. شما فاقد کنترل دقیق تر هستید و هیچ راهی برای شما وجود ندارد که ببینید کدام کاربر وارد شده فرم را ارسال کرده است (اگر از تنظیمات محافظت شده با رمز عبور استفاده می کنید).

روش 3: برای محدود کردن دسترسی به فرم از افزونه های پیشرفته عضویت استفاده کنید h4>

در صورت استفاده از افزونه عضویت در وردپرس مانند MemberPress ، سپس با بسیاری از ویژگی های کنترل دسترسی داخلی تعبیه شده است.

می توانید به سادگی به MemberPress »قوانین برای ایجاد قانون جدید مجوزها.

Add new rules in MemberPress

صفحه ویرایش قانون به شما امکان می دهد شرایط مختلفی را انتخاب کرده و آنها را به یک طرح عضویت مرتبط کنید.

به عنوان مثال ، می توانید تمام محتوایی را که با برچسب یا دسته خاصی مطابقت دارد انتخاب کنید تا فقط با اعضای اشتراک برنامه نقره ای در دسترس اعضای باشد.

Add a rules set to MemberPress

همچنین می توانید قوانین خاص تری ایجاد کنید. به عنوان مثال ، یک پست یا صفحه ، صفحات کودک یا یک URL خاص.

هنگامی که قوانین را تعیین کردید ، می توانید از آن در ترکیب با هر افزونه فرم تماس با وردپرس برای محدود کردن دسترسی فرم فقط به کاربران وارد شده.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه محدود کردن دسترسی به محتوا در وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه فرمهای وردپرس خود را فقط به کاربران وارد شده محدود کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید بهترین افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-restrict-your-wordpress-forms-to-logged-in-users-only/.

دیدگاهتان را بنویسید