چگونه می توان طول نظر را در وردپرس محدود کرد

نظرات وردپرس بحث در مورد موضوع شما را تشویق می کند. با این حال ممکن است متوجه شوید که نظرات زیر یک طول مشخص یا بالاتر از یک طول خاص چندان مفید نیستند. در این مقاله ، ما به شما نحوه محدود کردن طول نظر در وردپرس را نشان خواهیم داد ، بنابراین می توانید حداقل و حداکثر حداکثر طول نظر را برای سایت وردپرس خود تعیین کنید.

چرا طول نظر در وردپرس را محدود کنیم؟ h4>

Set Comment Length Limits in WordPress

در تجربه تعدیل مباحثات آنلاین طی دهه گذشته ، دریافتیم که بیشتر نظرات مفید بیش از 60 حرف و کمتر از 5000 کاراکتر است.

وقتی شخصی نظر یک کلمه ای می نویسد ، معمولاً خیلی مفید نیست. در بیشتر موارد ، این هرزنامه است زیرا نویسنده به سادگی در تلاش است تا از سایت شما بک لینک بگیرد.

با این وجود وقتی شخصی نظر خود را بالای 5000 نویسه می نویسد ، معمولاً اظهارنظر و شکایتی است که در بیشتر موارد مربوط به آن مقاله خاص نیست.

با تعیین محدودیت های طول نظر در وردپرس ، می توانید کیفیت نظرات خود را بهبود ببخشید.

بیایید نگاهی به نحوه کنترل طول نظر در وردپرس بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

دو روش برای محدود کردن طول نظر در وردپرس وجود دارد. روش اول نیاز به نصب یک افزونه دارد. روش دوم از یک قطعه کد ساده استفاده می کند که می توانید به سایت خود اضافه کنید.

روش 1: محدود کردن مدت نظر با استفاده از یک افزونه h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است کنترل طول نظر پلاگین. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، به سادگی به تنظیمات »کنترل طول نظر بروید.

Controlling comment length in WordPress using a plugin

رابط کاربری این افزونه به زبان آلمانی و انگلیسی است. شما می توانید حداقل و حداکثر تعداد نویسه هایی را که یک نظر می تواند تنظیم کند تنظیم کنید. ما توصیه می کنیم از 60 برای حداقل و 5000 برای حداکثر تعداد کاراکتر استفاده کنید.

همچنین می توانید پیام هایی را اضافه کنید که برای کاربران قابل مشاهده خواهد بود در صورتی که نظرات بسیار کوتاه یا طولانی باشد. این افزونه فقط این پیام ها را به زبان آلمانی ارائه می دهد. می توانید پیام خود را جایگزین کنید.

روش 2: با استفاده از قطعه کد طول نظر را محدود کنید h4>

روش دوم برای کاربرانی است که معامله با کد کد ندارند. ما یک قلاب فیلتر به preprocess_comment اضافه خواهیم کرد. این فیلتر قبل از اینکه WordPress هر نظری را در پایگاه داده ذخیره کند یا هرگونه پردازش قبلی دیگری را درباره نظرات ارسالی انجام دهد ، اجرا می شود. ما از آن برای بررسی طول نظر استفاده خواهیم کرد. اگر بالای یا زیر پارامترهای تعیین شده نظر باشد ، پیغام خطایی به کاربران نشان خواهیم داد.

نگران نباشید ، این کد را به functions.php پرونده یا افزونه اختصاصی سایت .

add_filter ('پیش پردازش_كامنت' ، 'wpb_preprocess_comment')؛

عملکرد wpb_preprocess_comment ($ نظر) {
    if (strlen ($ comment ['comment_content']))> 5000) {
        wp_die ("نظر خیلی طولانی است. لطفاً نظر خود را زیر 5000 کاراکتر نگه دارید.")؛
    }
if (strlen ($ comment ['comment_content'])) 

Comment too long error

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که مدت زمان نظر در وردپرس را محدود کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در 12 راهنمایی و ابزار حیاتی برای هرزنامه نظر در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-limit-comment-length-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35