چگونه می توان سطل زباله خالی خودکار را در وردپرس محدود یا غیرفعال کرد

در وردپرس ، هنگام حذف یک پست یا نظر ، به سطل زباله می رود. به طور پیش فرض ، پست ها و نظرات حذف شده به مدت 30 روز در پایگاه داده شما باقی می مانند و به شما فرصت کافی می دهند تا در صورت لزوم آنها را بازیابی کنید. پس از 30 روز ، وردپرس به طور خودکار تمام محتوای سطل زباله را برای همیشه حذف می کند. در این مقاله ، ما به شما نحوه محدود کردن یا غیرفعال کردن ویژگی زباله خالی وردپرس خودکار را نشان خواهیم داد.

WordPress Automatically Empty Trash

حذف شده ها در وردپرس چیست؟ h4>

وقتی یک پست ، صفحه یا یک نظر را در وردپرس حذف می کنید ، به عنوان سطل زباله .

Trash links on Posts screen

هنگام مشاهده پست ها ، صفحات یا نظرات ، می توانید پست ها یا نظرات حذف شده را با کلیک کردن روی پیوند حذف شده ها مشاهده کنید.

به طور پیش فرض ، این موارد به مدت 30 روز در آنجا باقی می مانند. پس از آن ، وردپرس به طور خودکار آنها را برای همیشه حذف می کند.

با کلیک کردن روی پیوند حذف دائمی ، می توانید فرآیند خودکار را با رفتن به سطل زباله حذف و حذف کنید.

Deleting an item permanently from trash

اما اگر نمی خواهید وردپرس موارد را از سطل زباله حذف کند ، چه می کنید؟ یا شاید می خواهید وردپرس دیر یا زودتر از 30 روز به طور خودکار موارد را حذف کند.

بیایید نگاهی به چگونگی محدود کردن یا غیرفعال کردن ویژگی سطل زباله خالی وردپرس بیندازیم.

جلوگیری از تخلیه خودکار وردپرس از سطل زباله h4>

آیا می خواهید وردپرس از حذف خودکار موارد از سطل زباله جلوگیری کند؟ در اینجا کاری است که شما باید انجام دهید.

نگران نباشید ، این قطعه کد کوچک را در فایل خود اضافه کنید. فایل php یا یک افزونه اختصاصی سایت .


تابع wpb_remove_schedule_delete () {
    remove_action ('wp_scheduled_delete'، 'wp_scheduled_delete')؛
}
add_action ('init'، 'wpb_remove_schedule_delete')؛

این کد به سادگی عملیاتی را که با از بین رفتن زمان حذف شده ها حذف می کند حذف می کند.

اکنون وقتی یک مورد را به سطل زباله ارسال می کنید ، تا وقتی که به سطل زباله بروید و سطل زباله را به صورت دستی تخلیه نکنید ، در آنجا باقی می ماند.

تغییر زمان خالی کردن سطل زباله در وردپرس h4>

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، وردپرس پس از 30 روز به طور خودکار سطل زباله را خالی می کند. می توانید این را به تعداد روز مورد نظر تغییر دهید.

به سادگی کد زیر را در پرونده wp-config.php درست قبل از خطی که می گوید “این همه ، ویرایش را متوقف کنید! وبلاگ نویسی مبارک. ‘


define ('EMPTY_TRASH_DAYS ، 7)؛

این خط برنامه تخلیه سطل زباله را به 7 روز تغییر می دهد. می توانید 7 روز را به تعداد دلخواه روز تغییر دهید.

غیرفعال کردن ویژگی حذف شده ها در وردپرس h4>

توصیه نمی کنیم عملکرد حذف شده ها را در وردپرس غیرفعال کنید. وقتی یک پست ، صفحه یا نظر را به طور تصادفی حذف می کنید ، این یک ویژگی عالی است که به درد شما می خورد.

با این حال ، اگر واقعاً احساس می کنید که به این قابلیت نیازی ندارید و ترجیح می دهید همه چیز را به طور دائمی حذف کنید ، در اینجا آنچه باید انجام دهید آورده شده است.

به سادگی این خط کد را در پرونده wp-config.php خود دقیقاً قبل از خطی که می گوید اضافه کنید … این همه ، ویرایش را متوقف کنید! وبلاگ نویسی مبارک. ‘


تعریف ('EMPTY_TRASH_DAYS' ، 0)؛

با افزودن این خط ، ویژگی حذف شده وردپرس به طور کامل غیرفعال می شود. در پست ها و صفحات ، انواع پست های سفارشی و صفحات نظرات ، به جای حذف شده ها ، پیوند حذف دائمی را مشاهده خواهید کرد

Trash feature disabled in WordPress

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه ویژگی حذف شده زباله خودکار را در وردپرس محدود یا غیرفعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را با عنوان 21 افزونه برای مدیریت کارآمد وبلاگ های چند نویسنده وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-limit-or-disable-automatic-empty-trash-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید