چگونه می توان زمینه های اضافی مشخصات کاربر را در ثبت نام وردپرس اضافه کرد

وردپرس دارای یک سیستم مدیریت کاربر عالی است به همین دلیل بسیاری از آن برای ایجاد وب سایت ها و وبلاگ های چند نویسنده استفاده می کنند. دلیل قدرتمند بودن مدیریت کاربر وردپرس این است که به شما امکان می دهد عملکرد را افزایش دهید. اغلب اوقات ما از کاربران ایمیل می گیریم که از ما می پرسند چگونه سایت X دارای چنین صفحه نمایه کاربر یا صفحه ثبت نام بسیار خوبی است. در بیشتر موارد ، این سایتها برای جمع آوری و نمایش سایر اطلاعات کاربر مانند توییتر ، فیس بوک ، فید وبلاگ و غیره ، قسمتهای نمایه کاربر اضافی را اضافه می کنند. در این مقاله ، ما نحوه افزودن قسمتهای نمایه کاربر اضافی را در ثبت نام وردپرس نشان خواهیم داد. با استفاده از این روش می توانید هرگونه اطلاعات اضافی از جمله س asال از کاربران که آیا می خواهند هنگام ثبت نام در خبرنامه شما ثبت نام کنند را از آنها بخواهید ، از آنها شناسه توییتر ، آدرس و غیره را بخواهید

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی زمینه های اضافی کاربر Cimy . پس از فعال شدن افزونه ، برای پیکربندی گزینه های افزونه به تنظیمات »زمینه های اضافی کاربر Cimy بروید.

در پایین صفحه فرم افزودن فیلد جدید را پیدا خواهید کرد. زمینه های اضافی Cimy User به شما امکان می دهد انواع مختلف فیلدها را اضافه کنید. می توانید متن ، منطقه متن ، کادر تأیید ، تصویر ، آدرس اینترنتی تصویر و سایر انواع ورودی را اضافه کنید. با استفاده از این زمینه ها می توانید زمینه های ثبت نام کاربر و نمایه اضافی را اضافه کنید. نام ، برچسب و توضیحات مربوط به قسمت را ارائه دهید.

Adding an additional form field to user profile registration

ستون قوانین را برای پیکربندی قوانین مربوط به این قسمت خاص مرور کرده و در آخر دکمه افزودن قسمت را فشار دهید.

Configure rules for additional user profile registration field

در اینجا نحوه نمایش آن در صفحه ثبت نام پیش فرض وردپرس آمده است:

WordPress user registration page with extra field

کاربران ثبت نام شده می توانند با ویرایش مشخصات کاربری خود در وردپرس ، این قسمت اضافی را مشاهده و به روز کنند.

Extra field in user profile page

افزونه Cimy User Extra Fields یک رابط جایگزین برای مدیریت زمینه های نمایه کاربر اضافی فراهم می کند. برای مدیریت نمایه های کاربر گسترده به کاربران »کاربران گسترده بروید. یک مدیر می تواند زمینه های نمایه اضافی را برای یک کاربر و همچنین چندین کاربر به طور همزمان به روز کند.

Manage extended user profile fields

از پلاگین Cimy User Extra Fields همچنین می توانید برای تغییر فرم ثبت نام پیش فرض خود استفاده کنید. می توانید از کاربران بخواهید جزئیات بیشتری را ارائه دهند که قبلاً بخشی از سیستم نمایه کاربر در وردپرس هستند ، اما به طور پیش فرض در صفحه ثبت نام نشان داده نمی شوند. برخی از این زمینه ها نام و نام خانوادگی ، URL وب سایت و غیره است. برای فعال کردن این زمینه های موجود در صفحه ثبت نام ، به تنظیمات »زمینه های اضافی کاربر Cimy بروید و به پایین قسمتهای پنهان وردپرس بروید. حتی می توانید هنگام ثبت نام به کاربران اجازه انتخاب رمز عبور را بدهید.

Enable WordPress hidden user profile fields on the registration page

با استفاده از این افزونه می توانید زمینه های نمایه کاربر اضافی را در ثبت نام وردپرس اضافه کنید که نه تنها به شما امکان ایجاد صفحات قدرتمند ثبت نام در وردپرس را می دهد ، بلکه به شما امکان ایجاد صفحات دقیق مشخصات کاربر را می دهد. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا مدیریت کاربر در وردپرس را برای بهبود سایت خود گسترش دهید. چه نوع زمینه های ثبت نام و مشخصات کاربر را در سایت خود اضافه می کنید؟ آیا شما از این افزونه یا افزونه دیگری استفاده می کنید که همین کار را در وب سایت شما انجام می دهد؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-additional-user-profile-fields-in-wordpress-registration/.

دیدگاهتان را بنویسید