چگونه می توان ربات های نظر هرزنامه را در WordPress با Honeypot مسدود کرد

نظرات هرزنامه درد بزرگی در *** است. برای جلوگیری از نظرات هرزنامه ، در نهایت وبلاگ نویسان اقدامات سختگیرانه ای مانند الزام افراد به ثبت نام یا ورود همه افراد به کپچا قبل از ارسال نظر انجام می دهند. کنترل های جلوگیری از هرزنامه مانند گرفتن اطلاعات ، مسابقه ریاضی و ثبت نام ، بازدیدکنندگان عادی را برای اظهار نظر دشوار می کند. با پیاده سازی یکی از این روش ها ، شما افراد نادرست را مجازات می کنید. بسیاری از نظرات هرزنامه توسط ربات ها ایجاد می شود ، برنامه هایی که برای نظر دادن در بلاگ ها و وب سایت ها طراحی شده اند. یک جمله رایج وجود دارد که می توانید مگس ها را با عسل بیشتر از سرکه بگیرید. این کاملاً در اینجا متناسب است ، در حالی که قصد داریم به شما نشان دهیم چگونه می توانید رباتهای نظر هرزنامه را در WordPress با honeypot مسدود کنید.

Honeypot چیست؟ h4>

قبل از اینکه در مورد honeypot صحبت کنیم ، اجازه دهید در مورد نحوه کار این ربات های هرزنامه صحبت کنیم. میلیون ها وب سایت از وردپرس استفاده می کنند. این بدان معنی است که میلیون ها وب سایت خروجی HTML مشابه برای فرم های نظر دارند. این امر ربات ها را برای یافتن وبلاگ و ارسال نظرات هرزنامه آسان می کند.

Honeypot یک فناوری پیشگیری از ارسال هرزنامه است. این رباتها را با ایجاد چالشی که کاربران انسانی قادر به دیدن آن نیستند ، فریب داده و آنها را به دام بیندازد.

برخلاف سایر روشهای پیشگیری از هرزنامه که از تکنیکهایی برای فهمیدن اینکه انسان یک مفسر است ، استفاده می کند ، Honeypot بررسی می کند که آیا نظر دهنده ربات است یا خیر. به جای ایجاد چالش برای بازدیدکنندگان انسانی ، یک چالش جعلی برای ربات ها ایجاد می کند. هنگامی که ربات ها چالش را پر می کنند ، در نهایت خود را نشان می دهند و قبل از ارسال هرزنامه گرفتار می شوند.

مسدود کردن ربات های هرزنامه در وردپرس با Honeypot

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WP Spam Fighter وردپرس. پس از فعال سازی افزونه ، برای پیکربندی افزونه به تنظیمات »WP Spam Fighter بروید.

WP Spam Fighter Settings

به سادگی کادر کنار گزینه honeypot را علامت بزنید و تنظیمات خود را ذخیره کنید.

این افزونه همچنین روش زمان سنجی را ارائه می دهد ، که فرض می کند یک کاربر انسانی قبل از ارسال نظر مدتی را به خواندن یک پست اختصاص می دهد. اگر کاربری بخواهد سریع نظر خود را ارسال کند ، این افزونه یک پنجره جاوا اسکریپت را به او نشان می دهد.

گزینه های پیش فرض باید در اکثر وب سایت ها کار کنند. اما به شما توصیه می کنیم قبل از فشار دادن دکمه ذخیره تغییرات گزینه های پیکربندی را مرور کنید.

نحوه کار

وقتی honeypot فعال باشد ، WP Spam Fighter یک قسمت فرم پنهان را به قسمت نظرات شما اضافه می کند. این قسمت برای کاربران انسانی قابل مشاهده نخواهد بود ، اما ربات ها آن را به عنوان بخشی از فرم تصور می کنند و آن را پر می کنند و به طور موثر خود را به عنوان spambot معرفی می کنند.

به یاد داشته باشید که این روش ها شما را در برابر هرزنامه های دستی که توسط بازدید کنندگان انسانی وارد می شود ، محافظت نمی کند. شما همچنان باید از افزونه ای مانند Akismet برای جلب این موارد.

برای جلوگیری از ارسال هرزنامه در مورد نظرات ، نکات و ابزارهای جلوگیری از هرزنامه نظر .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-block-spam-comment-bots-in-wordpress-with-honeypot/.

دیدگاهتان را بنویسید