چگونه می توان ذخیره آدرس IP را در نظرات وردپرس متوقف کرد

پس از خواندن مقاله ما در نحوه اجازه دادن به نظرات ناشناس ، یکی از خوانندگان ما از ما پرسید که آیا امکان جلوگیری از ذخیره IP وجود دارد؟ آدرس در نظرات وردپرس. برخی از دارندگان سایت ممکن است بخواهند برای حفظ حریم خصوصی کاربران خود این کار را انجام دهند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه ذخیره آدرس IP را در نظرات وردپرس متوقف کنید.

Comment Privacy in WordPress

جوانب مثبت و منفی ذخیره نشانی آدرس IP در نظرات وردپرس h4>

به طور پیش فرض ، وردپرس آدرس های IP کاربرانی را که در وب سایت شما نظر می گذارند ثبت و ذخیره می کند. این آدرس های IP برای همیشه در پایگاه داده شما ذخیره می شوند.

دلیل ذخیره آدرس های IP با هر نظر کمک به صاحبان سایت برای مبارزه با نظرات ناخواسته یا هرزنامه است. پلاگین هایی مانند Akismet می تواند نظرات آدرسهای IP را که توسط اسپمرها مورد سو استفاده قرار می گیرد مسدود کند.

مگر اینکه کاربران شما از میزبانی وردپرس یک گزارش دسترسی از همه بازدیدکنندگان خود را نگه می دارند وب سایت برای مدت زمان محدود.

از طرف دیگر با ذخیره نکردن آدرس IP در نظرات وردپرس ، می توانید حریم خصوصی مفسران را در وب سایت خود بهبود ببخشید. آنها ممکن است در مورد ابراز عقاید خود اطمینان بیشتری داشته باشند زیرا می دانند سایت شما آدرس IP را با نظر ذخیره نمی کند.

روش 1: ذخیره آدرس های IP را در نظرات با پلاگین متوقف کنید h4>

این روش برای وب سایت های جدید و مبتدیان آسان تر و توصیه می شود.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه IP را حذف کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه IP کاربر را با 127.0.0.1 جایگزین می کند ، این یک آدرس IP است که معمولاً توسط localhost استفاده می شود.

این افزونه آدرس های IP ذخیره شده با نظرات قدیمی را حذف نمی کند. اگر نظرات قدیمی تر با آدرس های IP ذخیره شده در آنها دارید ، ممکن است بخواهید آن آدرس های IP را نیز حذف کنید. در ادامه این مقاله نحوه انجام این کار را به شما نشان خواهیم داد.

روش 2: ذخیره دستی آدرس IP با نظرات وردپرس را متوقف کنید h4>

اگر راحت هستید که کدهای وردپرس را پیست کنید ، در عوض باید از این روش استفاده کنید.

نگران نباشید ، این کد را به functions.php پرونده یا افزونه اختصاصی سایت .

تابع wpb_remove_commentsip ($ comment_author_ip) {
برگشت ''؛
}
add_filter ('pre_comment_user_ip'، 'wpb_remove_commentsip')؛

این در واقع همان کدی است که توسط افزونه ای که در روش اول به آن اشاره کردیم استفاده می کند. با این حال ، به جای ذخیره سازی 127.0.0.1 ، قسمت IP را خالی می گذارد.

حذف آدرس IP از نظرات قدیمی h4>

صرف نظر از اینکه برای جلوگیری از ذخیره سازی نظرات IP از کدام روش استفاده می کنید ، نظرات قدیمی در سایت وردپرس شما همیشه آدرس های IP را در خود ذخیره می کنند.

اگر نظرات قدیمی در سایت خود دارید ، ممکن است بخواهید آدرس های IP را از آن نظرات حذف کنید.

ما با اجرای یک جستجوی MySQL در پایگاه داده وردپرس به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید. واقعاً مهم است که اطمینان حاصل کنید که جدیدترین عنوان پشتیبان گیری از پایگاه داده وردپرس .

در مرحله بعدی باید وارد صفحه کنترل میزبانی وردپرس خود شوید و به دنبال phpMyAdmin .

با کلیک بر روی نام پایگاه داده در ستون سمت چپ خود ، مطمئن شوید که پایگاه داده وردپرس خود را انتخاب کرده اید. پس از آن باید روی منوی SQL کلیک کنید.

Removing IP address from old comments in WordPress

این یک منطقه متنی را برای شما به ارمغان می آورد که باید این درخواست را وارد کنید:

UPDATE 'wp_comments' SET 'comment_author_IP' = ''؛

برای اجرای درخواست خود بر روی دکمه Go در زیر textarea کلیک کنید. این همه ، همه آدرس های IP ذخیره شده با نظرات در پایگاه داده وردپرس را حذف می کند.

توجه: اگر عنوان پیشوند پایگاه داده سفارشی وردپرس ، سپس لطفا wp_comments را به پیش شماره جدول سفارشی خود تنظیم کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه ذخیره آدرس IP را در نظرات وردپرس متوقف کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه افزودن هر چیزی به صورت ناشناس در وردپرس از من بپرسید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-stop-storing-ip-address-in-wordpress-comments/.

دیدگاهتان را بنویسید