چگونه می توان دکمه های بعدی را به پست های وردپرس اضافه کرد

همه ما می دانیم که افزودن ابزاری برای کمک به کاربران در به اشتراک گذاری و ذخیره محتوا ، می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد و بر میزان بازگشت بازدیدکنندگان تأثیر بسزایی بگذارد. خواه این یک دکمه Pinterest ، دکمه + Google یا دکمه Facebook Like ، هدف تشویق کاربران به تعامل با محتوای شما است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه دکمه read it later را به پست های وردپرس خود اضافه کنید. این یک روش راحت برای خوانندگان شما فراهم می کند تا بعداً در هر دستگاهی مطالب خود را بخوانند.

ما با استفاده از یک ابزار نشانه گذاری آنلاین به نام Pocket برای افزودن دکمه های read it later در وردپرس. جیب برای همه دستگاه ها (iOS ، Android ، Kindle ، رایانه شخصی و به عنوان افزونه مرورگر) در دسترس است.

Pocket - Read it Later

افزودن جیب – دکمه را بعداً با پلاگین بخوانید h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن پلاگین آن را بخوانید بعداً پیوندها . پس از فعال کردن افزونه می توانید به تنظیمات »Pocket Read it Later Links برای پیکربندی مکان موردنظر برای نمایش دکمه های بعد بخوانید.

Pocket Read it Later Links

می توانید دکمه های read it later را در همه صفحات ، فقط در صفحه اصلی ، فقط در پست ها و صفحات منفرد اضافه کنید ، یا حتی می توانید با استفاده از عملکرد ارائه شده در موضوع خود ، خروجی را کنترل کنید. به طور پیش فرض دکمه read it later در سمت راست محتوای شما تراز می شود. اگر می خواهید آن را سفارشی کنید ، می توانید از کادر گزینه Custom CSS استفاده کنید. نمونه ای از دکمه خواندن بعداً به این شکل است:

Read it Later Button in Post

افزودن جیب – دکمه را بعداً بدون افزونه بخوانید h4>

اگرچه افزونه ای که در بالا به آن اشاره کردیم خوب عمل می کند ، یک دکمه ساده بدون مارک تولید می کند که با مارک رسمی Pocket مطابقت ندارد. اگر با نحوه کار مضامین وردپرس آشنایی دارید و با ایجاد اصلاحات راحت هستید ، می توانید از دکمه رسمی GetPocket استفاده کنید.

Official Pocket Buttons

به Pocket for Publishers صفحه را برای دریافت کد دکمه Pocket خود وارد کنید. سه گزینه طرح در دسترس است. ممکن است از پلاگین های اشتراک اجتماعی دیگری (مانند twitter ) بنابراین چیدمانی را انتخاب کنید که با سایر دکمه های اجتماعی سایت شما مطابقت داشته باشد.

کد را کپی کرده و در جایی که می خواهید آن را نمایش دهید ، در پرونده های زمینه خود جایگذاری کنید. اگر می خواهید فقط آن را در صفحات پست خود نشان دهید ، کد را در پرونده single.php خود جای گذاری می کنید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند دکمه “خواندن آن را بعدا” به پست های وردپرس خود اضافه کنید. آیا می توانید چیزی شبیه این به سایت خود اضافه کنید؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-read-it-later-buttons-to-your-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید