چگونه می توان در مقاله خود در وردپرس بازخورد سریع گرفت

آیا می خواهید سریع در مورد مقالات خود در وردپرس بازخورد بگیرید؟ به طور معمول خوانندگان می توانند در نظرات خود بازخورد بگذارند ، اما به دلیل ماهیت عمومی نظرات ، اکثر مردم بدون دادن هیچ نوع بازخوردی آنجا را ترک می کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سریع در مورد مقاله های خود در وردپرس بازخورد بگیرید.

Getting feedback on your articles in WordPress

دریافت بازخورد سریع برای افزایش تعامل با کاربر h4>

یکی از راه های سنجش موفقیت هر محتوا این است که ببینیم کاربران چگونه با آن درگیر می شوند. برای اکثر وبلاگ ها ، متداول ترین روش تعامل کاربران با گذاشتن نظر یا به اشتراک گذاری مطالب در پروفایل های اجتماعی آنها است.

با این حال ، اکثر کاربران تمایل به ارسال نظر یا به اشتراک گذاشتن محتوا ندارند. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای انجام نظرات بیشتری دریافت کنید یا تعامل با رسانه های اجتماعی را تقویت کنید .

یکی دیگر از راه های ایجاد فرصت برای تعامل کاربران با محتوای سایت شما ، استفاده از واکنش ها است. برخلاف نظرات یا اشتراک گذاری اجتماعی ، واکنش ها به کاربران اجازه می دهد فقط با یک کلیک واکنش نشان دهند. به راهنمای ما در مورد نحوه واکنشهای Facebook مانند WordPress را به WordPress اضافه کنید .

روشهای زیادی برای افزودن تعاملات بیشتر به وب سایت شما وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید افزودن رتبه به پست ها ، اضافه کردن gamification با سیستم امتیاز در وردپرس و غیره

با این گفته ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید از یک تعامل مبتنی بر کلیک برای بازخورد سریع برای پست های وردپرس خود استفاده کنید.

نحوه بازخورد چگونه کار می کند h4>

هنگامی که کاربران از وب سایت شما بازدید می کنند ، از آنها خواسته می شود که با کلیک کردن روی دکمه های Thumbs up یا Thumbs down به سایت شما امتیاز دهند.

وقتی کاربران شما روی دکمه Thumbs up کلیک می کنند فراخوانی برای اشتراک گذاری مقاله در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنند.

اگر کاربران بر روی دکمه Thumbs down کلیک کنند ، سپس فرم بازخورد به آنها نشان داده می شود که در آن می توانند نام ، ایمیل و پیام خود را ارائه دهند.

Article feedback prompt

افزودن بازخورد سریع به سایت وردپرس شما h4>

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال کردن بازخورد مقاله پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات باید از تنظیمات »بازخورد مقاله بازدید کنید.

Article Feedback settings

در اینجا شما باید مکانی را انتخاب کنید که بخواهد پیام بازخورد مقاله را نمایش دهد. می توانید آن را قبل از محتوا ، بعد از محتوا یا هر دو نمایش دهید. همچنین می توانید از هر دو گزینه علامت بزنید و از کد کوتاه [feedback_prompt] در پست خود ، جایی که می خواهید پیام بازخورد را نمایش دهد ، استفاده کنید.

در مرحله بعدی ، باید انتخاب کنید که کدام بخش از وب سایت شما دارای بازخورد باشد. شما می توانید آن را در صفحه اصلی نشان دهید ، صفحات و پست ها ، و صفحات بایگانی. در حالت ایده آل شما می خواهید آن را در پست ها و صفحات خود نشان دهید.

با افزودن شناسه های پست در گزینه” Exclude on “.

در آخر ، می توانید یک آدرس ایمیل ارائه دهید. این افزونه تمام بازخورد کاربران را به این آدرس ایمیل ارسال می کند. اگر آن را خالی بگذارید ، بازخورد به آدرس ایمیل نویسنده .

اگر در دریافت اعلان های ایمیل مشکلی دارید ، راهنمای ما را در مورد نحوه رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .
برای ذخیره تنظیمات افزونه ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و سریع بازخورد را مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بازخورد سریع درباره مقالات خود را در وردپرس دریافت کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-get-quick-feedback-on-your-articles-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید