چگونه می توان حالت تعمیر و نگهداری را برای ووکامرس فعال کرد

اخیراً برخی از خوانندگان ما از ما سال کرده اند که آیا امکان ایجاد فروشگاه WooCommerce در حالت تعمیر و نگهداری بدون تأثیر سایر قسمتهای وب سایت وجود دارد؟

خبر خوب این است که نه تنها امکان پذیر است ، بلکه انجام آن نیز بسیار آسان است.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه حالت تعمیر و نگهداری را برای WooCommerce فعال کنید. شما این گزینه را دارید که حالت تعمیر و نگهداری را فقط به صفحات فروشگاه خود محدود کنید ، یا می توانید آن را برای کل وب سایت فعال کنید.

How to enable maintenance mode for WooCommerce

چرا و چه زمانی باید حالت تعمیر و نگهداری را برای WooCommerce فعال کنید h4>

چند دلیل اصلی وجود دارد که شما می خواهید WooCommerce فروشگاه (اما نه کل سایت شما) را به حالت تعمیر و نگهداری یا به زودی وارد کنید:

  • فروشگاه شما هنوز در دست ساخت است و هنوز آن را راه اندازی نکرده اید. این زمان خوبی برای استفاده از صفحه “به زودی” برای ایجاد هیجان در هنگام کار در فروشگاه خود در پشت صحنه است.
  • مشکلی در فروشگاه شما پیش آمده است. اگر مشکلی وجود داشته باشد ، امکان قرار دادن سریع فروشگاه در حالت تعمیر و نگهداری به شما مهلت می دهد که برای رفع اشکال (بدون مجازات Google) نیاز دارید.
  • شما در حال افزودن فروشگاه آنلاین در وب سایت موجود ، اما می خواهید قبل از باز کردن برای عموم ، آن را به درستی آزمایش کنید.

قرار دادن فروشگاه WooCommerce در حالت تعمیر و نگهداری به شما کمک می کند تجربه کاربری کلی را بهبود ببخشید و هنگام کار در سایت خود از هرگونه سفارش بیجا جلوگیری کنید.

همانطور که گفته شد ، بیایید نگاهی به چگونگی فعال کردن آسان حالت تعمیر و نگهداری WooCommerce بدون تأثیر بر بقیه وب سایت خود بیاندازیم.

نکته: اگر می خواهید کل سایت وردپرس خود را از بازدیدکنندگان مخفی کنید ، مقاله ما را که توضیح می دهد نحوه قرار دادن سایت WordPress در حالت تعمیر و نگهداری .

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط به خواندن ادامه دهید.

فعال کردن حالت تعمیر و نگهداری برای ووکامرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی SeedProd a است > پلاگین برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید با رفتن به تنظیمات »به زودی طرفدار و کلیک بر روی برگه” مجوز “کلید مجوز خود را وارد کنید:

Entering your license key on the SeedProd Coming Soon Pro settings page

اکنون آماده هستید که فروشگاه WooCommerce خود را تحت حالت تعمیر و نگهداری قرار دهید.

ایجاد حالت نگهداری یا به زودی صفحه h4>

برای شروع طراحی صفحه خود ، باید به صفحه تنظیمات »Coming Soon Pro بروید و بر روی دکمه” ویرایش به زودی / صفحه تعمیر و نگهداری “کلیک کنید.

Click the button Edit Coming Soon/Maintenance Page

در صفحه بعدی ، الگوهای مختلفی را برای انتخاب خواهید دید. هرکدام از آنها را می توان به راحتی متناسب با نیازهای شما سفارشی کرد.

علاوه بر این ، می توانید در هر زمان و بدون از دست دادن تغییراتی که در متن و سایر قسمت های صفحه تعمیرات خود ایجاد کرده اید ، به یک موضوع متفاوت بروید.

Viewing the available maintenance page themes

هنگامی که موضوعی را انتخاب کردید ، صفحه شما با عنوان “به زودی” به صورت خودکار برای شما ایجاد می شود. ما در اینجا از موضوع “جشن مهمانی مهمانی” استفاده می کنیم.

The Party Confetti theme, with colorful confetti in the background

برای تغییر متن در صفحه ، روی برگه “محتوا” در سمت چپ کلیک کنید و گزینه ویرایش متن را مشاهده خواهید کرد.

همچنین می توانید ترتیب مناطق مختلف صفحه را به سادگی با حرکت بالا و پایین تحت “ترتیب بخش ها” تغییر دهید.

اگر می خواهید بخشهای اضافی به صفحه تعمیر و نگهداری خود اضافه کنید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. کافی است برگه “محتوا” را با کلیک بر روی آن بسته و سپس برگه مربوط به بخش جدیدی را که می خواهید باز کنید.

در اینجا ، ما یک تایمر شمارش معکوس به صفحه اضافه می کنیم. این می تواند یک راه عالی برای ایجاد هیجان باشد وقتی فروشگاه شما در شرف راه اندازی است.

Adding a countdown to your maintenance page

نکته: اگر می خواهید با پایان شمارش معکوس ، فروشگاه خود را به طور خودکار راه اندازی کنید ، فقط کافی است “راه اندازی خودکار” را در تنظیمات تایمر شمارش معکوس روشن کنید.

صفحه ایجاد شده می تواند به عنوان نوعی عنوان صفحه فرود ، به شما امکان ساخت لیست ایمیل را بلافاصله شروع کنید .

وقتی از ظاهر صفحه نگهداری خود راضی هستید ، مطمئن شوید که روی “ذخیره” در بالای صفحه کلیک کنید.

تعمیر و نگهداری یا حالت به زودی فروشگاه WooCommerce خود را روشن کنید h4>

حالا که به زودی صفحه سفارشی یا حالت تعمیر و نگهداری خود را ایجاد کردید ، بیایید ادامه دهیم و آن را فعال کنیم.

در داشبورد WordPress خود ، به تنظیمات »به زودی طرفدار بروید.

در بخش “وضعیت” می توانید “Enable Coming Soon Mode” یا “Enable Maintenance Mode” را انتخاب کنید.

اگرچه این اصطلاحات غالباً به جای یکدیگر استفاده می شوند ، در اینجا هر یک از آنها معنی و هدف متفاوتی دارند.

حالت به زودی

اگر هنوز فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی نکرده اید ، به طور معمول باید “Enable Coming Soon Mode” را انتخاب کنید. این حالت به شما امکان می دهد صفحه شما توسط Google گوگل نمایه شود ، بدون اینکه مشتریان بالقوه بتوانند هر یک از صفحات را مشاهده کنند.

حالت Coming Soon Mode برای سایتهایی است که در دست ساخت هستند.

حالت تعمیر و نگهداری

اگر فروشگاه شما برای نگهداری کاملاً خراب است ، معمولاً باید “حالت تعمیر و نگهداری” را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر افزونه جدیدی نصب کرده اید که مشکلی ایجاد کرده است ، ممکن است لازم باشد سایت خود را پایین بیاورید تا مشکلات را برطرف کنید.

حالت تعمیر و نگهداری با استفاده از کد ویژه 503 به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما به طور موقت از کار افتاده است.

پس از انتخاب گزینه مناسب ، باید اطمینان حاصل کنید که فقط فروشگاه شما به زودی راه اندازی می شود یا حالت تعمیر و نگهداری دارد ، نه کل سایت شما.

برای این کار ، به پایین “تنظیمات پیشرفته” بروید و “شامل URL” را کلیک کنید.

Enter the URLs you want to include in coming soon / maintenance mode

در جعبه متن ، باید URL های فروشگاه WooCommerce خود را وارد کنید. شما می خواهید همه صفحات پیش فرض WooCommerce را وارد کنید. (فراموش نکنید که example.com را با نام دامنه خود جایگزین کنید.)

https://example.com/shop
https://example.com/cart
https://example.com/checkout
https: // example .com / my-account

اگر فروشگاه شما محصولی دارد ، باید این URL ها را نیز اضافه کنید:

https://example.com/product/*
https://example.com/product-category/*
https://example.com/product-tag/ *

ستاره در انتهای هر یک از این URL ها یک کاراکتر wildcard است. این بدان معنی است که SeedProd شامل همه URL هایی است که با الگوی قبل از ستاره مطابقت دارند.

پس از انجام این کار ، روی دکمه “ذخیره همه تغییرات” کلیک کنید.

بررسی فروشگاه شما در حالت تعمیر و نگهداری است h4>

بعد از اتمام کار ، توصیه می کنیم یک مهمان یا پنجره مرور ناشناس را در جایی که به سیستم وارد نشده اید باز کنید و به فروشگاه WooCommerce خود بروید. باید به زودی صفحه یا حالت تعمیر و نگهداری را مشاهده کنید ، و نه فروشگاه آنلاین خود.

فراموش نکنید که صفحه ای را که در فروشگاه شما نیست نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید کل سایت خود را به طور تصادفی در حالت تعمیر و نگهداری قرار نداده اید.

اکنون می توانید بدون نگرانی در مورد اینکه دیگران احتمالاً یک منطقه شکسته در سایت شما را هنگام ساخت یا نگهداری می بینند وارد سیستم شوید و در فروشگاه WordPress خود کار کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه حالت تعمیر و نگهداری را برای WooCommerce فعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید به لیست بهترین افزونه های WooCommerce و کامل گام به گام راهنمای WooCommerce SEO برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-enable-maintenance-mode-for-woocommerce/.

دیدگاهتان را بنویسید