چگونه می توان تعداد پست های نمایش داده شده در صفحه وبلاگ وردپرس خود را تغییر داد

آیا می خواهید تعداد پست های نمایش داده شده در صفحه وبلاگ وردپرس خود را تغییر دهید؟ به طور پیش فرض ، تمام صفحات بایگانی وردپرس حداکثر 10 پست در هر صفحه نشان می دهد.

با این حال ، می توانید آنها را به راحتی از تنظیمات داشبورد خود تغییر دهید و به تعداد دلخواه مقاله نشان دهید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فقط با 2 مرحله ساده تعداد پست های نمایش داده شده در صفحه وبلاگ وردپرس خود را به راحتی تغییر دهید.

Change the Number of Posts Displayed on Your WordPress Blog Page

اولین کاری که باید انجام دهید ورود به داشبورد وردپرس خود و رفتن به صفحه تنظیمات »خواندن است. در مرحله بعدی ، باید مقدار گزینه “حداکثر صفحات وبلاگ نشان داده شود” را به تعداد پستی که می خواهید نمایش دهید تغییر دهید.

Change Number of Posts on Your Blog Page in WordPress

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

اکنون وبلاگ و صفحات بایگانی وردپرس شما تعداد پستهایی را که می خواهید نمایش دهید نشان می دهد.

چه تعداد پست باید در صفحه وبلاگ خود نمایش دهم؟ h4>

معمولاً وبلاگ نویسان به صورت پیش فرض 10 پست در هر صفحه را نمایش می دهند. به نظر می رسد از نظر تجربه کاربر و سئو (بهینه سازی موتور جستجو) یک عدد مناسب برای نشان دادن است.

شما می توانید هر تعداد پست را که دوست دارید نمایش دهید ، اما ما توصیه نمی کنیم یک عدد بالاتر از 10 را انتخاب کنید به ویژه هنگامی که شما نیستید گزیده هایی را نشان می دهد.

عمدتا به این دلیل که هرچه تعداد پست های بیشتری در یک صفحه نمایش دهید ، اندازه صفحه بزرگتر خواهد بود ، که باعث می شود سرعت بارگیری کندتر شود.

در صفحات وبلاگ WPBeginner و بایگانی ، ما 10 پست با یک متن و تصویر شاخص. این امر باعث می شود کاربران به راحتی بتوانند سریع بایگانی را مرور کنند و تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تعداد پستهای نمایش داده شده در صفحه وبلاگ خود را تغییر دهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه برنامه ریزی پست های خود در وردپرس مشاهده کنید در آینده منتشر می شود

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-change-the-number-of-posts-displayed-on-your-blog-page/.

دیدگاهتان را بنویسید