چگونه می توان تعداد ارسال ها را در RSS Feed وردپرس محدود کرد

اخیراً یکی از کاربران ما پرسید آیا راهی برای محدود کردن تعداد پست های نمایش داده شده در خوراک RSS سایت وردپرسی آنها وجود دارد یا خیر. فیدهای RSS راهی ساده تر برای عضویت در سایت شما در اختیار کاربران قرار می دهد. با این حال ، بعضی اوقات ممکن است بخواهید تعداد پستهایی را که کاربر می تواند در RSS feed مشاهده کند ، محدود کنید ، بنابراین آنها را ترغیب می کند از سایت شما بازدید کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تعداد پست های نمایش داده شده در RSS feed سایت وردپرس خود را محدود کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه تنظیمات »خواندن در فهرست وردپرس خود بروید.

در مرحله بعدی ، باید مقداری را در کنار گزینه “خبرخوان های صنفی جدیدترین ها را نشان می دهد” تغییر دهید . به سادگی تعداد پست هایی را که می خواهید در فید RSS نشان داده شوند وارد کنید.

Changing number of posts displayed in WordPress RSS feed

در زیر این گزینه همچنین گزینه نمایش متن کامل یا خلاصه پست های خود را در فیدهای RSS مشاهده خواهید کرد. ما توصیه می کنیم از خلاصه استفاده کنید زیرا اندازه خوراک را کاهش می دهد و بازدید از صفحه شما را افزایش می دهد. برای ذخیره تنظیمات ، باید روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

همه اینها است ، شما با موفقیت تعداد پست های نمایش داده شده در RSS RSS سایت خود را محدود کردید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به راهنمای ما در مورد نحوه افزودن ارسال تصاویر کوچک در خوراک RSS و نحوه افزودن دکمه های اجتماعی در خوراک RSS شما . اگر از FeedBurner برای RSS در سایت خود استفاده می کنید ، می خواهیم مقاله ما را در گزینه های FeedBurner .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-limit-the-number-of-posts-displayed-in-rss-feed/.

دیدگاهتان را بنویسید