چگونه می توان تصاویر کوچک یا اندازه های تصویر جدید را در وردپرس بازسازی کرد

اخیراً ، یک خواننده WPBeginner از ما درمورد یک مسئله با تصاویر موجود در وب سایت خود کمک خواست. همه چیز از زمانی شروع شد که کاربر به یک موضوع جدید روی آورد و این موضوع در کنار متن پست تصاویر کوچک را نمایش داد. مشکل این بود که همه تصاویر جدیدی که پس از فعال سازی موضوع بارگذاری شده اند ، به نظر خوب می رسند ، اما همه تصاویر کوچک قدیمی زشت و تحریف شده به نظر می رسند. کاربر سعی کرد اندازه های تصویر را در تنظیمات »رسانه تنظیم کند ، اما مشکلی برطرف نشد. در این مقاله ، ما به شما نحوه بازسازی تصاویر کوچک یا اندازه های جدید تصویر در وردپرس را نشان خواهیم داد.

How to regenerate thumbnails and new image sizes in WordPress

به طور پیش فرض هنگام بارگذاری تصویر در وردپرس ، اندازه های مختلف ایجاد می شود و آنها را در پوشه بارگذاری ذخیره می کند. پیش از این ، ما یک آموزش در نحوه ایجاد اندازه های تصویر اضافی در وردپرس . بسیاری از مضامین وردپرس از این ویژگی استفاده می کنند و اندازه های جدید تصویر را تعریف می کنند ، اما مسئله این است که این اندازه های تصویر جدید فقط بر روی تصاویری که پس از فعال سازی موضوع بارگذاری می کنید ، اعمال می شود.

برای حل این مشکل شما باید اندازه های جدیدی برای همه تصاویر بارگذاری شده قبلی ایجاد کنید. این فرآیند اغلب به عنوان بازسازی تصاویر کوچک معرفی می شود.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

برای تولید تصاویر در اندازه های تصویر تازه تعریف شده ، بازسازی تصاویر کوچک پلاگین. پس از فعال سازی افزونه ، به Tools »Regen بروید. تصاویر کوچک .

Renerate all thumbnails in WordPress

با فشار دادن دکمه بازسازی تصویر کوچک ، ایجاد اندازه تصویر جدیدی که توسط طرح زمینه شما یا در صفحه تنظیمات »رسانه تعریف شده شروع می شود. بسته به تعداد تصویری که از وب سایت خود دارید ، ممکن است مدتی طول بکشد.

همچنین می توانید اندازه تصاویر را برای تصاویر انتخاب شده در رسانه »کتابخانه بازسازی کنید.

Regenerate image sizes for specific images

بازسازی اندازه تصاویر بر آپلود اصلی شما تأثیری ندارد. نسخه های دیگری از تصاویر را در اندازه های تازه تعریف شده ایجاد می کند.

همچنین اندازه های تصویر ایجاد شده قبلی را حذف نمی کند. اگر مطمئن هستید که از این اندازه ها در جایی از وب سایت خود استفاده نکرده اید ، می توانید اندازه ها را حذف کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه تصاویر کوچک و اندازه های جدید تصویر را در وردپرس دوباره تولید کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه رفع مشکلات معمول تصویر در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/regenerate-thumbnails-new-image-sizes-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35