چگونه می توان تصاویر رایگان Royalty Free را برای پست های وبلاگ وردپرس خود پیدا کرد

یک عکس هزار کلمه است. به همین دلیل است که همه وبلاگ نویسان برتر از تصاویر برای جلب توجه و انتقال موثر پیام خود استفاده می کنند. از ما معمولاً این س askedال پرسیده می شود که چگونه می توان تصاویر رایگان رایگان را دریافت کرد؟ کدام یک از بهترین مکان ها برای یافتن تصاویر رایگان حق امتیاز برای سایت وردپرس شماست؟ در این مقاله ، ما برخی از منابع برتر خود را برای یافتن تصاویر رایگان حق امتیاز برای پست های وبلاگ وردپرس خود به اشتراک خواهیم گذاشت ، بنابراین می توانید محتوای خود را برجسته کنید.

Finding royalty free images for WordPress blog posts

1 stock.xchng

stock-xchng free stock photography website

ما stock.xchng را به دلیل مجموعه بزرگی از عکسها که به طور مرتب طبقه بندی و برچسب گذاری شده اند ، دوست داریم. یافتن عکس در stock.xchng آسان است. می توانید تصویر را بر اساس دسته ها مرور کنید یا از ویژگی جستجو استفاده کنید.

اکثر تصاویر در اینجا کیفیت نسبتاً بالایی دارند ، بنابراین می توانید از آنها در وب سایت و همچنین ارائه های خود استفاده کنید. ممکن است با تصاویری روبرو شوید که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و به راحتی قابل تشخیص هستند.

برای مثال اگر به دنبال مشاغل هستید ، تصاویر زیادی نشان داده می شوند که در وب سایت های دیگر دیده اید. اما اگر به دنبال یک عبارت جستجوی اختصاصی باشید ، تصاویری را پیدا خواهید کرد که زیاد استفاده نشده اند.

2. Pixabay

Pixabay

Pixabay مقصد محبوب برای یافتن تصاویر دارای حق امتیاز CC-0 رایگان است. این وب سایت مجموعه بزرگی از تصاویر را که به دسته ها و برچسب ها طبقه بندی شده اند ، ارائه می دهد.

وب سایت دارای یک ویژگی جستجوی پیشرفته است که به شما امکان می دهد جستجوی خود را محدود کنید. شما می توانید با رنگ برجسته در تصاویر جستجو کنید.

3. شل کردن

Unsplash

مقصدی شناخته شده برای عکسهای دارای حق امتیاز رایگان ، CC-0 دارای مجوز و دامنه عمومی. Unsplash هر 10 روز 10 عکس منتشر می کند.

Unsplash دارای ویژگی جستجوی کافی کافی است که می تواند برای یافتن تصاویر مطابق با موضوعات خاص مانند طبیعت ، دفتر ، محل کار و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

این وب سایت همچنین برنامه افزودنی Google Chrome را ارائه می دهد که هنگام باز کردن یک برگه جدید ، تصویری تصادفی در پس زمینه نشان می دهد. سپس می توانید آن تصویر را در رایانه خود بارگیری کنید.

4. عکس پین

Photopin uses flickr API to help bloggers find creative commons licensed photographs

Photo Pin به وبلاگ نویسان کمک می کند عکس هایی را برای استفاده در پست ها و مقالات خود پیدا کنند. این برنامه از Flickr API برای جستجوی عکسهای دارای مجوز مشاغل خلاق استفاده می کند. دقیقاً مانند جستجوی Creative Commons ، بیشتر عکسهایی که در اینجا می یابید نیاز به انتساب دارند.

5 تصاویر دامنه عمومی

Public Domain Pictures

Public Domain Pictures دارای مجموعه بزرگی از تصاویر و عکسهای رایگان حق امتیاز است. با استفاده از ویژگی جستجو می توانید تصاویر را پیدا کنید یا در دسته ها مرور کنید.

6 سهام جدید قدیمی

New Old Stock

این وب سایت زیبا و زیبا دارای عکسهای قدیمی است که اکنون در مالکیت عمومی هستند. عکس ها به طرز منحصر به فردی جالب هستند زیرا به شما نگاهی به گذشته می اندازند.

7. تصویر وانت

Pickup Image

پیکاپ تصویر مجموعه بزرگی از عکسها ، تصاویر و کلیپ آرت رایگان را به شما پیشنهاد می دهد. این سایت قابلیت جستجوی آسان برای استفاده را ارائه می دهد. برای مرور آسانتر تصاویر نیز به دسته ها و برچسب ها طبقه بندی می شوند.

8. بایگانی دامنه عمومی

Public Domain Archive

بایگانی دامنه عمومی عکس های رایگان رایگان با حق امتیاز را ارائه می دهد. این سایت ترکیبی از عکس های مدرن و پرنعمت را ارائه می دهد. با استفاده از دسته ها می توانید تصاویر را مرور کنید یا از ویژگی جستجو استفاده کنید.

9. SplitShire

SplitShire

SplitShire مجموعه ای از عکسهای Daniel Nanescu است که تحت مجوز CC0 منتشر شده است. می توانید با استفاده از فیلتر برچسب ها ، سایت را مرور کنید یا تصاویر را در نمای موزاییکی مشاهده کنید. عکسهای جدید به طور منظم در سایت بارگذاری می شوند.

10. LibreShot

LibreShot

11. Skitterphoto

Skitterphoto

Skitterphoto عکس های رایگان با حق امتیاز را ارائه می دهد. کلیه تصاویر موجود در وب سایت تحت دامنه عمومی CC-0 مجاز هستند. این سایت دارای آثار عکاسان خودشان است ، بنابراین شما عکس های کمتر مورد استفاده و بی نظیری را پیدا خواهید کرد.

12. Stocksnap.io

Stocksnap.io

یک وب سایت زیبا و منظم و دارای کاربرد آسان برای عکس های رایگان دارای حق امتیاز و تصاویر دارای مجوز CC0. Stocksnap.io به شما امکان می دهد تصاویر را در دسته ها و برچسب ها مرور کنید. همچنین می توانید از ویژگی جستجو استفاده کنید.

13. WikiMedia Commons

پروژه WikiMedia Commons یک بنیاد ویکی مدیا ، کتابخانه بزرگی از فایلهای تصویری ، صوتی و ویدئویی است که می تواند آزادانه مورد استفاده قرار گیرد. کتابخانه را می توان با نوع رسانه مانند تصاویر ، عکس ها ، نقاشی ها ، تصاویر و یا بر اساس نوع پرونده مانند صدا ، ویدئو ، تصویر و غیره مرور کرد. همچنین می توان تصاویر را بر اساس مجوز مرور کرد. تعداد زیادی از تصاویر در ویکی پدیا در مالکیت عمومی است ، به این معنی که شما در استفاده از آنها بدون هیچ گونه انتسابی آزاد هستید. برخی از تصاویر ممکن است دارای مجوز خلاق مشترک باشند که مستلزم انتساب است. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مجوز زیر هر تصویر را بررسی کرده اید.
14. PDPics

PDPics

PDPics مجموعه بزرگی از هزاران تصویر در دامنه عمومی را ارائه می دهد. در نگاه اول سایت ممکن است بسیار ابتدایی به نظر برسد اما دارای تصاویری است که به طور منظم در دسته ها و برچسب ها تنظیم شده است.

15. ShutterStock

Shutterstock

Shutterstock رایگان نیست ، اما در اینجا ذکر آن قطعاً ارزش دارد. کتابخانه عکسها ، بردارها و تصاویر آنها بسیار خارق العاده است.

ما مشتری پرداختی Shutterstock هستیم و می توانیم کیفیت تصاویر را تضمین کنیم.

پس از یافتن تصویری که به دنبال آن می گردید ، می توانید آن تصاویر را با استفاده از برنامه ویرایش تصویر مورد علاقه خود برش داده و ویرایش کنید. فراموش نکنید که تصاویر خود را بهینه شده برای وب ذخیره کنید زیرا به سرعت سایت شما کمک می کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تصاویر رایگان حق امتیاز را برای وبلاگ وردپرس خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را بررسی کنید نحوه ایجاد گالری های عکس پاسخگو در وردپرس با Envira .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-find-royalty-free-images-for-your-wordpress-blog-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35