چگونه می توان تصاویر بزرگ را در وردپرس به صورت فله تغییر داد

بارگذاری تصاویر بزرگ در سایت شما می تواند سرعت سایت شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. به همین دلیل است که ما به کاربران توصیه می کنیم همیشه تصاویر بهینه شده برای وب . با این وجود اگر سایتی با چند نویسنده اجرا می کنید ، نظارت بر تصاویر آپلود شده توسط کاربران دیگر کار دشواری است. اگر به شما بگوییم که می توانید تصاویر بزرگ را در سایت وردپرس خود ، حتی مدت ها بعد از بارگذاری ، به طور خودکار تغییر اندازه دهید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تصاویر بزرگ را در وردپرس تغییر اندازه دهید.

مهم: لطفا عنوان از سایت وردپرس خود پشتیبان تهیه کنید قبل از تغییر اندازه تصاویر. پس از تغییر اندازه ، این عملکرد قابل واگرد نیست.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی Imsanity پلاگین پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه به سادگی به تنظیمات »Imsanity بروید.

Imsanity plugin settings

این افزونه به شما امکان می دهد حداکثر اندازه تصویر را برای همه تصاویر بارگذاری شده در یک پست / صفحه ، تصاویر بارگذاری شده مستقیم در کتابخانه رسانه ها و تصاویر بارگذاری شده برای گزینه های تم انتخاب کنید.

مقدار پیش فرض 1024 10 1024 پیکسل است که می توانید در هر زمان تغییر دهید.

در زیر اندازه های تصویر ، گزینه های انتخاب کیفیت تصویر ، تبدیل BMP به JPG و PNG به JPG را دارید.

کیفیت تصویر پیش فرض وردپرس برای jpegs 90 است و پایین بودن آن باعث افت کیفیت می شود. تبدیل پرونده های BMP به jpegs همیشه ایده خوبی است. با این حال ، تبدیل فایل های PNG به JPG همیشه نتیجه خوبی ندارد.

پس از پایان کار ، دکمه ذخیره تغییرات را فشار دهید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

در همان صفحه ، یک دکمه جستجوی تصاویر را در پایین خواهید یافت. بر روی آن کلیک کنید تا فایلهایی بزرگتر از حداکثر اندازه هایی که در تنظیمات خود تعریف کرده اید را پیدا کنید.

این افزونه تصاویر بزرگ را پیدا و نمایش می دهد.

Resize large images

نتایج را مرور کنید و علامت هر تصویری را که نمی خواهید اندازه آن را تغییر دهید بردارید.

پس از اتمام کار ، دکمه تغییر اندازه اندازه تصویر را فشار دهید و پلاگین تغییر اندازه تصاویر را به حداکثر مقادیری که در تنظیمات وارد کرده اید شروع می کند. همچنین به طور خودکار تصاویر بزرگ را با اندازه های معمولی جایگزین می کند.

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا اندازه تصاویر بزرگ را در وردپرس تغییر دهید

همچنین ممکن است بخواهید نگاهی بیندازید چرا شما به CDN برای وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-bulk-resize-large-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید