چگونه می توان تصاویر برجسته را در پست های فردی در وردپرس مخفی کرد

اخیراً ، یکی از خوانندگان ما پرسید که آیا امکان پنهان کردن تصاویر برجسته در پست های خاص وردپرس وجود دارد؟ ممکن است سناریوهایی وجود داشته باشد که شما یک تصویر برجسته برای یک پست داشته باشید ، اما ممکن است به جای حذف آن فقط بخواهید آن را پنهان کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تصاویر برجسته را در پست های جداگانه در وردپرس مخفی کنید.

Hiding featured image for some posts in WordPress

چرا و هنگام مخفی کردن تصاویر برجسته در وردپرس مفید است؟ h4>

تصویر ویژه aka post thumbnail یک ویژگی تم است در وردپرس این بدان معنی است که قالب وردپرس شما نمایش تصاویر برجسته در وب سایت شما را کنترل می کند. به راهنمای ما در انتخاب طرح زمینه مناسب برای سایت وردپرس خود .

Cleverly used featured images on List25

ممکن است بعضی از کاربران از موضوعی استفاده کنند که به طور خودکار از تصویر پست اول به عنوان تصویر برجسته اگر هیچ تصویر برجسته ای مشخص نشده باشد. این بدان معنی است که حتی اگر یک تصویر را تنظیم نکنید ، هنوز یک تصویر برجسته نشان داده می شود.

برخی از کاربران ممکن است از یک افزونه استفاده کنند تا به صورت خودکار تنظیم تصویر برجسته پیش فرض .

موارد زیادی وجود دارد که ممکن است با موقعیتی روبرو شوید که مجبور شوید یک تصویر برجسته را پنهان کنید.

بیایید ببینیم که چگونه می توانید به راحتی و بدون نوشتن کد ، تصویر برجسته را از یک پست وردپرس پنهان کنید.

پنهان کردن تصویر ویژه از پست های شخصی وردپرس h4>

برای سهولت کار ، ما یک آموزش ویدیویی در مورد نحوه پنهان کردن تصاویر برجسته در پست های جداگانه ایجاد کرده ایم که می توانید در زیر مشاهده کنید.

مشترک شدن در WPBeginner

اما اگر فقط می خواهید دستورالعمل های متنی را دنبال کنید ، می توانید آموزش گام به گام ما را در مورد نحوه پنهان کردن تصاویر برجسته در پست های خاص در وردپرس دنبال کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پنهان کردن تصویر ویژه پلاگین. خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

به سادگی پستی را ویرایش کنید که می خواهید تصویر برجسته را پنهان کنید. در صفحه ویرایش پست ، کمی به پایین بروید و متاباکس “نمایش / پنهان کردن تصویر ویژه” را پیدا خواهید کرد.

Hide featured image checkbox

باید کادر کنار گزینه “Hide Featured Image” را علامت بزنید. اکنون می توانید پست خود را ذخیره کرده و پیش نمایش آن را مشاهده کنید تا افزونه در عمل مشاهده شود.

توجه داشته باشید که حتی اگر مجموعه تصاویر برجسته را در مثال خود بگذاریم ، این افزونه وظیفه پنهان کردن آن در وب سایت را دارد. این افزونه تصویر ویژگی را حذف یا بازنشانی نمی کند ، بلکه فقط آن را در قسمت جلویی وب سایت شما پنهان می کند. اگر می خواهید دوباره تصویر برجسته را دوباره نشان دهید ، به سادگی پست را ویرایش کرده و گزینه hide featured image را بردارید.

این افزونه همچنین با انواع پست سفارشی با پشتیبانی از تصویر ویژه.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه تصویر برجسته را از پست های جداگانه در وردپرس مخفی کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست 14 افزونه و آموزش تصویری بهترین وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-hide-featured-images-on-individual-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید