چگونه می توان بی نهایت پیمایش را به سایت وردپرس خود اضافه کرد (مرحله به مرحله)

آیا می خواهید پیمایش بی نهایت را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید؟

پیمایش بی نهایت یک تکنیک طراحی وب است که با رسیدن کاربران به انتهای صفحه ، محتوای صفحه بعدی شما را به طور خودکار بارگیری می کند. به کاربران اجازه می دهد بدون کلیک بر روی صفحه بندی یا دکمه “بارگیری بیشتر” ، محتوای بیشتری را در وبلاگ شما مشاهده کنند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی اسکرول نامحدود را در وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید (مرحله به مرحله).

Adding Infinite Scroll to Your WordPress Blog Easily

نامحدود پیمایش چیست؟ h4>

پیمایش نامحدود یک روند طراحی وب است که برای بارگیری خودکار بعدی خود از بارگذاری صفحه AJAX استفاده می کند. محتوای صفحه را در انتهای صفحه فعلی نمایش دهید. پیمایش بینهایت با ساده پیمایش به پایین ، مرور محتوای بیشتری را آسان می کند. با ادامه پیمایش کاربران ، محتوای آن به طور مداوم و بی نهایت بارگیری می شود.

به طور سنتی ، کاربران برای دیدن مقالات قدیمی وبلاگ باید روی دکمه های “بعدی” ، “قبلی” یا شماره صفحه کلیک کنند.

هنگام استفاده از AJAX کوتاه برای Asynchronous Javascript و XML ، صفحات وب می توانند بدون بارگیری مجدد کل صفحه با سرور ارتباط برقرار کنند. این برنامه های وب را قادر می سازد تا درخواست های کاربر را پردازش کرده و داده ها را بدون تازه سازی تحویل دهند.

بهترین نمونه های طراحی بی نهایت پیمایش ، سایت های معروف رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، Pinterest و غیره هستند. اگر از هر یک از آنها استفاده می کنید ، می دانید که چگونه محتوا به طور بی وقفه در جدول زمانی شبکه های اجتماعی شما بارگیری می شود.

آیا پیمایش بی نهایت برای هر وب سایتی مناسب است؟ h4>

بسیاری از وب سایتهای محتوایی در اینترنت از روش پیمایش بی نهایت برای بهبود تجربه مرور و افزایش تعامل استفاده می کنند. این باعث می شود بسیاری از مبتدیان این سال را بپرسند که آیا برای هر وب سایتی مناسب است یا برای سایت من خوب است؟

پیمایش بی نهایت برای سایتهایی که محتوا را در یک جدول زمانی یا فید ارائه می دهند ، مانند برنامه های رسانه های اجتماعی بسیار عالی است. این یک تجربه مرور خارق العاده را به کاربرانی که به دنبال محتوای مبتنی بر زمان هستند ، ارائه می دهد.

بعد ، طراحی پیمایشی بی نهایت برای دستگاه های تلفن همراه و لمسی مناسب است. برای کاربران تلفن همراه ، پیمایش کاربر پسندتر از ضربه زدن روی پیوندهای کوچک صفحه است.

Touchscreen Web Interaction

مهمترین مزیت روش پیمایش بی نهایت ، تجربه مرور روان است. کاربران نیازی به کلیک دستی روی پیوندهای صفحه بندی ندارند. محتوا با پیمایش سریع بارگیری می شود و کاربران را درگیر خود می کند.

اما در طرف دیگر ، این امر همچنین می تواند ناوبری سایت شما را سخت تر کند. با بارگیری مداوم ، دشوار است که بفهمید یک مقاله وبلاگ کجا (در کدام صفحه) است. حتی بعضی از کاربران دیدن همه مقاله ها به صورت هم زمان را بسیار طاقت فرسا می دانند.

از دیگر معایب طراحی پیمایش بینهایت این است که شما نمی توانید پاورقی داشته باشید. حتی اگر آن را داشته باشید ، در زیر مقاله های بی پایان بارگیری مداوم پنهان می شود. بسیاری از سایت ها پیوندهای اساسی را در پاورقی اضافه می کنند ، بنابراین نداشتن آن می تواند برخی از کاربران را ناامید کند.

شاید نگران کننده ترین مسئله پیمایش بی نهایت این باشد که می تواند وب سایت شما را کند کرده و یا حتی سرور را خراب کند. وقتی اسکرول نامحدود را به یکی از وبلاگ های کوچکتر خود اضافه کردیم ، پس از پیمایش کاربران بدون نیاز به خستگی حافظه در میزبانی وردپرس حساب. ما توصیه می کنیم از اگر می خواهید پیمایش بی نهایت را امتحان کنید.

اکنون که از مزایا و معایب طراحی نامحدود پیمایش مطلع شدید ، می توانید تصمیم بگیرید که آیا لازم است آن را به وبلاگ خود اضافه کنید یا خیر.

اگر تصمیم گرفته اید پیمایش بی نهایت را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید ، پس می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. ما چندین پلاگین را به شما نشان خواهیم داد که می توانید از آنها استفاده کنید ، بنابراین می توانید افزونه ای را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن نامحدود پیمایش به وبلاگ وردپرس خود با Catch Infinite Scroll

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی Catch Infinite است افزونه پیمایش کنید . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، وردپرس مورد منویی جدید را با عنوان “Catch Infinite Scroll” به پنل مدیریت WordPress اضافه می کند. برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید روی آن کلیک کنید.

Catch Infinite Scroll Settings

ابتدا می توانید برای بارگذاری مقالات گزینه راه انداز را انتخاب کنید. این افزونه به شما امکان می دهد به محض پیمایش کاربران به پایین صفحه یا افزودن دکمه “بارگیری بیشتر” ، محتوا را به طور خودکار بارگذاری کنید

Load on Scroll or Click - Catch Infinite Scroll Plugin Settings

برای فعال کردن بارگیری خودکار با پیمایش ، باید گزینه “پیمایش” را انتخاب کنید. اگر می خواهید دکمه بارگذاری بیشتر را اضافه کنید ، می توانید گزینه “کلیک” را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی ، می توانید انتخاب ناوبری ، انتخاب بعدی ، انتخاب محتوا و انتخاب مورد را مشاهده کنید. نیازی به تغییر چیزی در این گزینه ها نیست زیرا گزینه های پیش فرض کاملاً خوب کار می کنند.

بعد از آن ، یک گزینه Image وجود دارد که در آن می توانید نماد لودر محتوا را اضافه کنید. به طور پیش فرض ، یک تصویر GIF لودر دارد. اگر تصویر بهتری دارید ، می توانید آن را تغییر دهید.

Upload a New Loading Image for WordPress Infinite Scroll

گزینه “متن پایان” شامل پیامی است که پس از پایان مشاهده مقاله های کاربر توسط کاربر نشان داده می شود. به طور پیش فرض ، متن می گوید: «دیگر مواردی برای نمایش وجود ندارد.» به راحتی می توانید این متن را در صورت لزوم ویرایش کنید.

Articles Loading Finished - Finish Text Option Catch Infinite Scroll

پس از اتمام ، بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

همین! پیمایش بی نهایت اکنون در وبلاگ شما فعال است. می توانید از وبلاگ خود بازدید کرده و پیمایش بی نهایت را در عمل مشاهده کنید.

WordPress Infinite Scroll Preview

پلاگین های جایگزین وردپرس برای افزودن پیمایش بی نهایت در وردپرس h4>

Catch Infinite Scroll با بسیاری از مضامین وردپرس به خوبی کار می کند. با این حال ، می تواند با برخی از مضامین شکست بخورد. در چنین سناریویی می توانید از هر یک از افزونه های نامحدود پیمایش وردپرس زیر استفاده کنید.

1 Ajax Load More

Ajax Load More settings

مشابه Catch infinite Scroll ، پلاگین Ajax Load More همچنین به شما امکان می دهد دکمه های بی پایان پیمایش و کلیک را بارگذاری کنید بار بیشتر را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

این افزونه گزینه های سفارشی سازی بیشتری را شامل می شود ، از جمله بسیاری از سبک های بارگیری صفحه ، سبک دکمه ها ، و غیره. برای یک راهنمای دقیق ، می توانید آموزش ما را در ایجاد یک دکمه بارگذاری بیشتر پست ها در وردپرس با استفاده از افزونه Ajax Load More.

با این حال ، این پلاگین دارای منحنی یادگیری برای مبتدیان است. این یک رابط پیشرفته با گزینه های بسیاری از جمله الگوی تکرار کننده ، سازنده کد کوتاه ، نمایش داده های وردپرس و موارد دیگر است.

برای استفاده از پیمایش بی نهایت با این افزونه به برخی از مهارت های رمزگذاری احتیاج دارید.

2. YITH پیمایش بی نهایت

YITH Infinite Scrolling یک گزینه ساده برای Ajax Load More یا Catch Infinite Scroll plugin است.

مشابه افزونه Catch Infinite Scroll ، برای تنظیم تعامل وب مبتنی بر پیمایش در سایت شما حداقل گزینه ها را دارد. شما فقط باید پلاگین را نصب و فعال کنید و پیمایش بی نهایت را فعال کنید.

YITH Infinite Scrolling Plugin Settings

هر کسی ، از جمله مبتدیان ، می تواند به راحتی با استفاده از این افزونه پیمایش بی نهایت را تنظیم کند. با این حال ، گزینه دکمه “بارگیری بیشتر” را ندارد ، که در دو افزونه دیگر ذکر شده در بالا وجود دارد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه می توانید طراحی پیمایشی بی نهایت را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه افزودن ردیابی عمق پیمایش در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-infinite-scroll-to-your-wordpress-blog/.

دیدگاهتان را بنویسید