چگونه می توان به صورت خودکار نام های کاربری Twitter را در وردپرس پیوند داد

دو سال پیش ، توییتر Twitter Anywhere API که ذکر نام های کاربری توییتر را برای ما آسان کرده و آنها را به صورت خودکار به نمایه مناسب پیوند می دهد. این همچنین اجازه می دهد تا برای کارت های hovercards زیبا با اطلاعات اضافی. متاسفانه توییتر تصمیم گرفته است که API هرجای دیگر را در تاریخ 6 دسامبر 2012 بازنشسته کند. از آنجا که ما به طور مرتب به دستگیره های توییتر کاربر در محتوای پست خود اشاره می کنیم ، فقط منطقی است که راهی برای پیوند خودکار نام های کاربری توییتر در وردپرس ایجاد شود. ما تصمیم گرفتیم به جای اعتماد به اسکریپت شخص ثالث ، یک پلاگین کوتاه و ساده برای مراقبت از کار بنویسیم. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نام کاربری twitter را در وردپرس به طور خودکار پیوند دهید وقتی نام آن را بعد از علامت @ ذکر کنید:wpbeginner.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک پرونده خالی .php باز کنید و آن را wpb-twitlinks.php بنامید. سپس کد زیر را کپی کرده و در آنجا ذخیره کنید. پرونده را در پوشه افزونه های خود بارگذاری کنید و به سادگی افزونه را فعال کنید.

 @ $ 2 " ، $ content)؛
بازگشت twtreplace $؛
}

add_filter ('محتوای_' ، 'twtreplace')؛

// برای نظرات لوازم جانبی به جولین موری
add_filter ('comment_text'، 'twtreplace')؛

؟>

توجه داشته باشید ، از آنجا که ما این مورد را فقط در پست و صفحات خود استفاده می کنیم ، فقط فیلتر محتوای_ را داریم. شما همیشه می توانید با افزودن خط زیر این ویژگی را به قسمتهایی نیز تعمیم دهید:

add_filter ('the_excerpt'، 'twtreplace')؛

ما نمی گوییم که این تنها روشی است که وجود دارد. احتمالاً دسته زیادی از راه حلهای jQuery در دسترس است. به نظر ما سریعترین و مثرترین راه حل است.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-automatically-link-twitter-usernames-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید